Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, ЗОШ № 3 м.Бердянськ (2016-2017)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Мета тренінгу:

формування важливої складової інформаційної культури сучасних учнів — знань та вмінь, необхідних для повноцінного та ефективного використання світового інформаційного простору.

Мета курсу досягається насамперед через оволодінням практичних навичок та теоретичної бази знань використання соціальних сервісів для вдоволення повсякденних потреб у навчально-пізнавальній діяльності учнів. В межах спецкурсу розглядаються принципи організації учбових мережених спільнот, засоби організації колективної діяльності учнів.

Завдання тренінгу:

розвинення в учнів уміння знаходити й систематизувати необхідну інформацію, спілкуватися за допомогою електронних засобів обміну інформацією, використовувати й самостійно освоювати сучасні програмні засоби, формування в учнів теоретичної бази знань, необхідної для подальшого самостійного освоєння Інтернет-простору, та зрештою, розширення світогляду учнів.

Теоретичні знання:

  • спільний пошук та зберігання інформації;
  • створення та спільне використання медіа-матеріалів;
  • спільне створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • спільне редагування і використання карт та схем.

Практичні навички:

  • навчитися створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • навчитися спілкуватися за допомогою блогів та Живого Журналу (ЖЖ);
  • навчитися ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
  • навчитися працювати в геосервісах;
  • навчитися спільно створювати та редагувати карти та схеми;
  • навчитися розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • навчитися працювати в on-line офісах та календарях;
  • навчитися створювати власні мережеві Web-проекти з використанням сучасних технологій.


Вчитель (тренер)

Погорело Андрей Алексеевич

Учасники тренінгу

11-A клас

  1. Абалонков Антон Сергійович
  2. Денис Краснов
  3. Данил Шептуховский
  4. Илья Зюзин
  5. Денис Король
  6. Ардальянов Кирилл
  7. Никита Лубенец
  8. Кюрчев Олег Константинович
  9. Степаненко Павел
  10. Юра Чубарь
  11. Анастасия Левина
  12. Диана Цалко
  13. Диана Ливада
  14. Есипова Владислава
  15. Баєва Таня
  16. Татьяна Шеляг
  17. Анастасия Карауланова
  18. Придня Аня
  19. Щербина Максим
  20. Антон Таритін
  21. Карина Шутова
  22. Натха Анна
  23. Богданова Анастасия
  24. Кривошея Лилия
  25. Афанасьев Микита Вадимович


11-Б клас

  1. Шумський Олексій Анатолійович
  2. Комбаров Кирилл Романович
  3. Нізола Денис Едуардович
  4. Шамрай Максим Андрійович
  5. Митюшкин Алексей Сергеевич
  6. Требушкин Александр
  7. Багнюк Игорь
  8. Жеребилова Валя
  9. Пантелеева Алина
  10. Гальченко Карина
  11. Полтавец Олеся
  12. Щербакова Дарья
  13. Катерина Биднык
  14. Кобец Виктория
  15. Мельникова Дарья
  16. Алябьева Юлия
  17. Анастасия Гавяз
  18. Яремчук Даша
  19. Фоминых Витя
  20. Мироненко Оля
  21. Гришин Никита




10-A клас

  1. Рудник Илья Анатолиевич
  2. Коршун Юрий Сергеевич
  3. Писанец Сергей Вячеславович
  4. Гуляк Анастасия Александровна
  5. Андреева Анастасия Евгениевна
  6. Даня Шепель
  7. Дурнева Юлия Петровна
  8. Малярчук Анна Ігорівна
  9. Гуренко Дмитро Віталійович
  10. Заславець Вікторія Юріївна
  11. Кільджиєва Марина Олександрівна
  12. Іванова Альона Віталіївна
  13. Репина Алина Олегована
  14. Кирилл Зайцев
  15. Яровкин Никита


10-Б клас

  1. Тетьяна Кузнецова Сергеевна
  2. Онищенко Дарья Федоровна
  3. Васильева Кристина Владимировна
  4. Кучер Анна Витальевна
  5. Склюева Елизавета Олеговна
  6. Пинчук Виктория Витальевна
  7. Коцарев Никита Владимирович
  8. Еремин Никита Генадьевич
  9. Дидух Виктор Сергеевич
  10. Авербах Данило Михайлович
  11. Переверзева Анастасия Алексеевна
  12. Дятел Алина Сергеевна
  13. Юлія Самойленко
  14. Гаєвий Максим Сергійович
  15. Гусєв Нікіта Андрійович
  16. Гамов Даниїл Анатолійович
  17. Помазан Віктор Вікторович
  18. Гавриленко Микита Сергійович
  19. Козлов Вячеслав Вячеславович
  20. Полевик Александр Александрович
  21. Денисенко Георгий Станиславович


10-В клас

  1. Коваленко Валерія
  2. Ткаченко Людмила
  3. Масакова Юлія
  4. Лейман Максим
  5. Сербул Иван
  6. Жигула Анна
  7. Сопіна Анастасія
  8. Сляднєва Анастасія
  9. Макарова Наталья
  10. Олеся Гродзевич
  11. Вероніка Калушкіна
  12. Чванова Владлена
  13. Kosmach Veronika
  14. Антонова Карина
  15. Топчий Мирослава
  16. Анжелика Ляшко


Практичні завдання тренінгу

Знайомимося з сервісами Веб 2.0
  • Презентація [1]
Створюємо візитку учасника тренінгу

Корисна інформація:

Створення фотогалереї на Вікі

Ознайомтесь: Правилами завантаження фотографій на ЗапоВікі
Таблица рекомендуемых названий загружаемых изображений

  • Підготуйте фотографію до завантаження: змінить розмір фотографії, задайте унікальне ім'я
  • Завантажте фотографії на ЗапоВікі
  • Перейдіть в свою візитку
  • Додайте посилання на зображення -

<gallery>

Файл: ім'я_файлу 1.розширення файлу| Назва фотографії 1

Файл: ім'я_файлу 2.розширення файлу| Назва фотографії 2

Файл: ім'я_файлуN.розширення файлу| Назва фотографіїN

</gallery> , де ім'я_файлу - це назва вашої фотографії

  • додайте категорію [[Категория:Участники]] для усіх фотографій
Створення закладок
  • Зайдите на стартовую страницу по ссылке http://bobrdobr.ru/. Зарегистрируйтесь.
  • Если вы работаете в первый раз, можете воспользоваться помощью http://bobrdobr.ru/help/
  • Сформируйте запрос на поиск ссылок по теме, задайте в поле поиска ключевую фразу. Зайдите по выбранной ссылке, в отдельном окне, в адресной строке выделите адрес страницы, скопируйте в буфер обмена.
  • В главном меню справа выберите кнопку <Добавить мою первую закладку>. Вставьте из буфера обмена URL-адрес страницы.
  • Повторите операции. Сформируйте свой список из 3 - 5 закладок.
  • Скопируйте ссылку для страницы закладок в буфер обмена. Вставьте ссылку на страницу со своей итоговой работой. Проверьте правильность работы ссылки.
  • Свои закладки можно помотреть на вкладке <Мои закладки>
Створення таблиць на сторінках ВікіВікі

У вигляді таблиці запишіть дані про себе:

ПІП Космач Вероника Романовна школа ЗОШ №3 м.Бердянська клас 10-В e-mail vkosmach@mail.ru vkosmach@gmail.com Назва проекту
Космач Вероника Романовна ЗОШ №3 м.Бердянська 10-В vkosmach@mail.ru vkosmach@gmail.com Сервиси web2.0
Створення календарю важливих подій на найближчий місяць
  • Ознайомтесь з різними видами мережних календарів в розділі - Онлайн-календари
  • Ознайомтесь з підручником по роботі в Гугл - Учебник
  • Зареєструйтеся в календарі Гугл
  • Зайдіть в свій аккаунт та створить календар – Календар _ Прізвище _ ім'я
  • При заповненні даних о Календарі в розділі - Доступ для всех: виберіть - Открыть всем доступ ко всей информации в этом календаре. Це дозволить усім учасникам познайомиться зі вмістом Календаря
  • В календарі виберіть потрібний місяць
  • Напишіть: в який день які заходи ви плануєте відвідати
  • Розмістіть у своєї візитці посилання на календар. Для цього:
    • В настройках календаря перейдіть в розділ «Адрес календаря», скопировать ссылку на календарь
    • Натисніть значок "HTML"
    • В вікні яке з’явилося нажміть «средство для настройки».
    • Скопіюйте вказаний HTML код
  • Перевірте коректність роботи посилання.
Мультимедийные сервисы

Ознакомьтесь с мультимедийными сервисам - Социальные сетевые сервисы для хранения мультимедийных ресурсов

Задание 1: создать фотоальбом выдающихся спортсменов, используя веб-альбомы Picasa. [2]

  • найти в Internet и сохранить на своем компьютере 10-15 портретов выдающихся спортсменов;
  • просматривать веб-альбом, выполнить первый вход (указать пароль);
  • создать новый альбом, дать ему название, загрузить портреты в альбом;
  • предоставить доступ к альбому (установить его общедоступным );
  • вставить в визитке ссылку на альбом как внешнюю ссылку в формате:

[URLфотоальбому Название Фотоальбома]

Карты знаний

Карты знаний - способ изображения процесса общего системного мышления с помощью схем.В русских переводах термин может звучать по-разному — карты ума, карты разума, карты памяти, интеллект-карты, майнд-мэпы.

В этом задании вы научитесь использовать сервис для создания карты знаний. Вам необходимо:

  • Ознакомится с существующими сервисами для создания карт знаний, используя статью
  • Зарегистрироваться на одном из сервисов
  • Создать карту знаний по любимому школьному предмету (оцениваться будеть наполняемость и сложность структуры карты знаний)
  • Сохранит созданную карту знаний у себя на жестком диске
  • Выложите свою карту знаний на визитку (Загрузите на ЗапоВики данный файл как изображение, имя файла например Kartaznaniu_Petrov_Ivan_27december2010, в Описании вставьте [[Категория:Изображение:Карты знаний]])


Социальные геосервисы

- сервисы сети Интернет, которые позволяют находить, отмечать, комментировать, снабжать фотографиями различные объекты в любом месте на изображении Земного шара с достаточно высокой точностью. используются реальные данные, полученные с помощью околоземных спутников.
Вам необходимо:

  • Ознакомится с существующими геосервисами, используя статью
  • Ознакомиться с геосервисом ВикиМапия
  • Зарегистрируйтесь на сервисе ВикиМапия
  • Найдите на карте объекты своего региона, отметьте их и прокомментируйте.

В строке поиска укажите название своего населенного пункта, а затем увеличивая масштаб, ищите свой ​​объект. Если он не замечен, заметьте. Кликните по нему, откроется окно, в котором можно ввести комментарий, посмотреть координаты в верхнем правом угле.

  • Ссылки на 5 различных объектов разместите на своей визитке


Для навчально-методичного забезпечення спецкурсу необхідні такі технічні та програмні засоби:

  • сучасна комп’ютерна техніка (згідно наказу МОН України № 363 від 11.05.2006), яку об’єднано у локальну мережу;
  • підключення до глобальної мережі Internet;
  • програми для створення електронних презентацій;
  • текстовий редактор;
  • програма-браузер;
  • програвачі, що дозволяють відтворювати різноманітні; мультимедійні файли;
  • програми для перегляду графічних зображень;
  • карта знань FreeMind, установлена на всіх комп’ютерах.

Під час вивчення матеріалу розглядаються наступні соціальні сервіси: