Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для учнів, Кушугумський НВК "Інтелект"(2016-2017)

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Мета тренінгу:

формування важливої складової інформаційної культури сучасних учнів — знань та вмінь, необхідних для повноцінного та ефективного використання світового інформаційного простору.

Мета курсу досягається насамперед через оволодінням практичних навичок та теоретичної бази знань використання соціальних сервісів для вдоволення повсякденних потреб у навчально-пізнавальній діяльності учнів. В межах спецкурсу розглядаються принципи організації учбових мережених спільнот, засоби організації колективної діяльності учнів.

Завдання тренінгу:

розвинення в учнів уміння знаходити й систематизувати необхідну інформацію, спілкуватися за допомогою електронних засобів обміну інформацією, використовувати й самостійно освоювати сучасні програмні засоби, формування в учнів теоретичної бази знань, необхідної для подальшого самостійного освоєння Інтернет-простору, та зрештою, розширення світогляду учнів.

Теоретичні знання:

  • спільний пошук та зберігання інформації;
  • створення та спільне використання медіа-матеріалів;
  • спільне створення та редагування гіпертекстів;
  • використання геосервісів;
  • спільне спілкування в єдиному інформаційному просторі;
  • спільне редагування і використання карт та схем.

Практичні навички:

  • навчитися створювати та редагувати власні статті за допомогою технології ВікіВікі;
  • навчитися спілкуватися за допомогою блогів та Живого Журналу (ЖЖ);
  • навчитися ефективно використовувати пошукові машини та сервіси для створення закладок;
  • навчитися працювати в геосервісах;
  • навчитися спільно створювати та редагувати карти та схеми;
  • навчитися розміщувати в Інтернеті медіа-файли;
  • навчитися працювати в on-line офісах та календарях;
  • навчитися створювати власні мережеві Web-проекти з використанням сучасних технологій.


Вчитель

Малюк Надежда Алексеевна

Учасники тренінгу

11 а клас
Левадный Андрей Николаевич
Гребенюк Ольга Станиславовна
Богданова Анна Владимировна
Гордиенко Маргарита Юрьевна
Давиденко Виктория Алексеевна
Чумаченко Александра Романовна
Шульга Алина Владимировна
Дрючин Артем Олександрович
Бондаренко Екатерина Алексеевна
Таранец Алина Виталиевна
Воробей Эдуард Геннадиевич
Семьонов Дмитрий Игорович
Нагула Маргарита Игоривна
Змиевский Виталий Владимирович
Савченко Поліна Вікторівна
Гулак Ксенія Серіївна
Приходько Вікторія Вікторівна
Жук Оксана Романівна
Петровский Николай
10 а клас
Силаева Диана Витальевна
Беспалько Дарина Олександровна
Водоп'янова Діана Віталіївна
Мескев Роман Сергійович
Білецький Іван Геннадійович
Канцур Иван Русланович
Куриленко Алина Андреевна
Рудніченко Вікторія Павлівна
Ломакіна Альона Олегівна
Горбач Яна Андріївна

Мережевий проект "Зовнішня пам'ять комп'ютера"

З кожним днем ​​технічний прогрес все більше і більше вплітається в наше повсякденне життя.
З кожним роком пристрої пам'яті удосконалюються, зростає обсяг, швидкість, надійність ...
Різноманітний світ високих технологій - магнітні та дзеркальні поверхні, вінчестери і компакт диски - все це лише спроби повторити велике чудо, яким обдарувала нас природа - пам'ять людини. Хтось скаже, що вона не ідеальна - не ті обсяги, не та швидкість роботи, хоча, може бути, ми просто не вміємо нею користуватися, але як на шматку «холодного» матеріалу зберегти хвилюючі образи нашого минулого, наші почуття: колискову матері , перше кохання, відданість друзів, велич заходу ...


Мета проекту: провести дослідження по пристроям зовнішньої пам’яті комп’ютера.

Slide 14.jpg

Завдання:

  • об’єднатися в групи та вибрати для себе роль в якості дослідника для виконання досліджень;
  • виконати пошукову роботу відповідно завданню, використовуючи Інтернет-ресурси;
  • підготувати звіт про виконану роботу в вигляді презентації, публікації або блогу;
  • розмістити посилання на звіт в розділі Звіт про роботу над проектом на сторінці Тренінгу для учнів на ЗапоВікі.

Ролі: Історики, Інженери-розробники, Програмісти, Аналітики

Історики
Ваше завдання розповісти про виникнення зовнішніх запам'ятовуючих пристроїв, ідеях їх створення, представити історичні факти з випуску кожного пристрою в світло, в тому числі відповісти на питання "Хто і в якому році випустив кожен пристрій зберігання інформації?" Результат своєї роботи представити у вигляді презентації або веб-сторінки.

Інженери-розробники
Ваше завдання розповісти про технології створення кожного пристрою і принципах їх роботи.
Результат виконаної роботи представити у вигляді презентації або веб-сторінки.
Програмісти
Ваше завдання розповісти про програми (драйвери), які дозволяють працювати кожному пристрою, про принципи створення цих програм.
Відповісти на питання "Як зробити тестування зовнішніх запам'ятовуючих пристроїв?"
Результат виконаної роботи представити у вигляді презентації або веб-сторінки.
Аналітики
Ваше завдання проаналізувати і скласти прогноз, відповівши на питання:

  • Якими характеристиками повинні володіти зовнішні пристрої, що запам'ятовують в майбутньому, на вашу думку?
  • Як йде вдосконалення цих пристроїв в даний час?
  • Яким ви бачите століття цифрових технологій?
  • Результат своєї роботи подайте у вигляді презентації або веб-сторінки.

Звіт про роботу над проектом

Драйвера та принципи їх створення Аналітичний звіт Історики звіт Інженери-розробники звіт

Інженери - розробники1.jpg Інженери - розробники2-3.jpg Інженери - розробники4.jpg

Данные сервисы позволяют строить облака слов из введенного пользователем текста


Сервис Описание Помощь
Wordle сервис для создания "облака слов" из текста, который вы предоставляете.
The Tag Cloud сервис строит облако тегов (слов), которое позволяет увидеть общие термины в тексте, группируя подобные теги вместе и подчеркивая часто использованные ...
Tagul веб-сервис, позволяющий создать облако слов из текста, взятого с указанного URL (адрес веб-страницы) или введенного (скопированного)пользователем Как работать в Tagul
Worditout создает облако из текста, который вводит (копирует) пользователь. Регистрации не требуется ...
Tagxedo Созданное облако можно представить в любом виде, например, птички, сердечка или карты Китая
Word Cloud ... ...
WordCloud это несложный сервис, делающий из страницы любого сайта "Облако". В смысле, не место для "облачного хранилища", и не пространство "облачных вычислений", а просто прикольную вебдванольную картинку, похожую на облако тегов, только с обычными словами. Источник
ImageChef Помимо создания облака слов на сервисе можно создавать анимированные открытки, мэшапы. Работа с сервисом возможна без регистрации. Полученный продукт можно использовать в дальнейшем локально в виде изображения или получить специальный код для отображения созданной мозаики в своем блоге. Как работать в ImageChef

The media player is loading...

Tagul

The media player is loading...

Хмара слів

Інфографіка

Приклади інфографіки

Створити інфографіку за допомогою сервіса http://www.easel.ly/ або http://piktochart.com/, розмістити посилання на Інфографіку у візитці.

Пазли

  • Створити пазл за допомогою сервісу http://www.jigsawplanet.com/
    • Зайти на сайт http://www.jigsawplanet.com/
    • Натиснути в меню кнопку Создать.
    • Вибрати файл з комп'ютера, кількість частина пазлу, форму. Натиснути Создать.
    • Розмістити посилання на пазл у візитку (натиснути Поделиться-Электронная почта).

Віртуальний плакат/газета

Приклади газет, створених на http://wikiwall.ru/

На допомогу вчителю:

Створити газету за допомогою сервісу http://edu.glogster.com/

Вставити посилання на газету у власну візитку на Заповікі