Тренінг для працівників освітньої сфери Запорізької області Інклюзивна освіта–рівень свідомості нації. Досвід.Перспективи.Результати
Материал из ЗапоВики
Благодійний фонд Порошенка спільно із Міністерством освіти і науки України розпочав реалізацію експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області" (наказ Міністерства освіти і науки України № 836 від 15.07.2016) Керівник експериментального проекту: Марина Порошенко. Голова Благодійного фонду «Порошенка»
Група Благодійного фонду «Порошенка» у соціальній мережі ФБ |
Содержание |
Термін проведення
25.08.2016-27.08.2016
Місце проведення
"Запорізький національний університет" за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Жуковського, 66.
Програма тренінгу
Тренери
ПІП тренера | Посада | Контактні дані | Резюме тренера |
---|---|---|---|
Гріневич Жанна Володимирівна | вчитель початкових класів Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№15, Національний тренер ВФ «Крок за кроком» | Janna.16@mail.ru | Резюме |
Дементієвська Ніна Петрівна | голова правління громадської організації “Ресурсно-методичний центр “АЙОРН”, науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України | nina.dementievska@gmail.com | Резюме |
Каменщук Тетяна Дмитрівна | директор Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області, координатор Інклюзивного ресурсного центру | ktania@bigmir.net | Резюме |
Ковпак Ірина Олександрівна | кандидат педагогічних наук, відділ педагогіки та психології вищої освіти Інституту вищої освіти Академії Педагогічних Наук України | ... | ... |
Лопатинська Наталія Анатоліївна | завідувач кафедри корекційної педагогіки комунального вищого навчального закладу "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" Запорізької обласної ради, кандидат педагогічних наук | ... | Резюме |
Лупінович Світлана Миколаївна | Завідувач кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, к.пед.наук, доцент | svitlanalupinovych@gmail.com | Резюме |
Луценко Інна Василівна | науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України | Inna_lko@ukr.net | Резюме |
Миськів Леся Ігорівна | директор БО «БФ Долоні Щастя ДЦП», доктор юридичних наук | olesyamiskiv@gmail.com | Резюме |
Некраш Людмила Миколаївна | методист з питань психологічної служби районного методичного кабінету відділу освіти Ставищенської РДА Київської області, тренер Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» | nerrashlm@ukr.net | Резюме |
Нікуліна Ганна Олексіївна | Учитель-логопед ЗОШ № 80 м.Запоріжжя | ... | Резюме |
Родненок Марина Єгорівна | старший викладач кафедри ортопедагогіки та реабілітології факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П.Драгоманова, Монтессорі-педагог, Монтессорі-терапевт, національний координатор моніторингового дослідження МОН України «Стан інклюзивної освіти в Україні» | m.rodnenok@gmail.com | Резюме |
Савченко Людмила | Керівник громадської організації «Міжнародний центр інноваційного розвитку та суспільних ініціатив» | ... | ... |
Сироватка Олена Миколаївна | «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, обласний НМЦ психології та соціології освіти, методист | ... | ... |
Скрипка Ганна Володимирівна | старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» | hanna_skrypka@ukr.net | Резюме |
Сокол Ірина Миколаївна | старший викладач Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті ЗОІППО | dominic28@yandex.ru | Резюме |
Федоренко Оксана Филимонівна | сурдопедагог, науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України; за сумісництвом викладач Інституту людини Київського університету ім.Б. Грінченка | rfoksana@bigmir.net | Резюме |
Шевчук Лариса | заступник директора середньої загальноосвітньої школи №168 м. Києва, тренер освітніх програм Intel | shevchuklarisa@gmail.com | Резюме |
Шведун Тетяна Анатоліївна | КЗ «Запорізька обласна психолого-медико-педагогічна консультація», завідувач | ... | ... |
Ягодинець Анастасія Володимирівна | асистент вчителя школи І-ІІІ ступенів №168 м. Києва | yagodinec1986@mail.ru | Резюме |
Учасники
|
|
Матеріали тренерів
Увага!!! При використанні цих матеріалів посилання на першоджерело є обовязковим!!!
Педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
- 10 правил спілкування з людьми, які мають інвалідність
- Презентація "Психолого-педагогическое изучение детей с расстройствами аутичного спектра"
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ
- ДІТИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ
- ДИТИНА ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХОВОЇ ФУНКЦІЇ
- Відеоролик "Світ аутизму"
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення
- Презентація Рекомендации педагогам по работе с детьми, имеющими особенности психофизического развития
- Самые известные люди мира с ограниченными возможностями...или безграничными?
- Что нужно знать родителям и учителям о детях с дислексией
- Как рассказать об аутизме детям, обучающимся в инклюзивном классе
- У моего друга аутизм. Презентация для детей
Диференціація
- Диференціація в інклюзивних класах. Презентація
- Відмінності у навчанні
- Плануємо диференційоване викладання_вправа (Група 2/вч-3)
- Плануємо диференційоване викладання_вправа (Група 2/вч-4)
- Плануємо диференційоване викладання_вправа (Група 1/вч-2)
- Плануємо диференційоване викладання_вправа (Група 1/вч-1)
- Плануємо диференційоване викладання
- Сайти для людей з обмеженими можливостями
- Онлайнові сервіси для диференціації в інклюзивних класах
- Урок 1
- Урок 2
- Книги, статті
- Рефлексія учасників тренінгу
Формувальне оцінювання
- Оцінювання в моєму класі
- Формувальне оцінювання
- Тренінг "Формувальне оцінювання в інклюзивній освіті"
Матеріали для асистентів вчителів
- Ігри на знайомства з дітьми
- Ранкова зустріч
- Таблиця обов'язків учителя, асистента вчителя, діяльності, яку вони виконують спільно
- Фізкультхвилинки
- Презентація Організація роботи асистента вчителя в інклюзивних класах
Відеофайли
- Фрагмент фільму «Заплати другому»
- TED Кен Робинсон образование убивает творчество
- Письмо детей с особенностями поведения своим учителям
- Кастрюлька Анатоля
- Коротка версія фільму "Інклюзія"
Організація інклюзивного навчання в школі
- Про комплектування інклюзивних груп/класів
- Навчально-методичний посібник "Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад
- Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять для роботи з дітьми з легкою розумовою відсталістю (9–10 років)
- Планування примірних тем проведення батьківських зборів і педрад , що стосуються питань інклюзивної освіти
- ТАБЛИЦЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ООП
- Список дітей з ООП 1 класу
- Результати реабілітаційної роботи у школярів з вадами розвитку нервової системи та опорно-рухового апарату
- Нормативно-правова база у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ПРОЕКТІВ
- Звички успішних людей
- Досягнення учнів
- ГРАФІК ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
- Банк даних дітей з ООП
- Презентація "Нормативно-правове регулювання інклюзивної освіти в Україні"
Нормативні документи
- Нормативно-правова база у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ МОН «Про проведення науково-педагогічного експерименту «Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області»
- Лист МОН «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»
- Інструктивно-методичний лист «Організація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання»
- МОН «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
- Типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для розумово відсталих дітей з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей із складними вадами розвитку (сліпих та розумовою відсталістю; із зниженим зором та розумовою відсталістю)
- Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
- Індивідуальна програма розвитку. Яка дитина потребує складання індивідуальної програми розвитку?
- Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222") та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4 клас) (Лист МОН України від 17.08.2016№1/9-437)
- Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009)