Тренінг за програмою «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи.Результати» для фахівців ПМПК Запорізької області
Благодійний фонд Порошенка спільно із Міністерством освіти і науки України розпочав реалізацію експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області" (наказ Міністерства освіти і науки України № 836 від 15.07.2016) Керівник експериментального проекту: Марина Порошенко. Голова Благодійного фонду «Порошенка»
Група Благодійного фонду «Порошенка» у соціальній мережі ФБ |
Термін проведення
08.02.2017 - 10.02.2017
Місце проведення
Тренери
ПІП тренера | Посада | Контактні дані | Резюме тренера |
---|---|---|---|
Миськів Леся Ігорівна | директор БО «БФ Долоні Щастя ДЦП», доктор юридичних наук | olesyamiskiv@gmail.com | Резюме |
Шевчук Лариса | заступник директора середньої загальноосвітньої школи №168 м. Києва, тренер освітніх програм Intel | shevchuklarisa@gmail.com | Резюме |
Мілютина Катерина Леонідівна | доктор психологічних наук, доцент Київський державний університет ім..Т.Г. Шевченка, факультет психології | pulse-r@yandex.ru | Резюме |
Скрипник Тетяна Вікторівна | професор кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету ім.Б.Грінченка; Голова Ради ГО „Системна допомога дітям з аутизмом „Маленький принц” | dr.skypnyk@gmail.com | Резюме |
Мельник Аліна Юріївна | оргконсультант, психолог, бізнес-тренер | alyamelnyk@gmail.com | Резюме |
Учасники
Матеріали тренерів
Увага!!! При використанні цих матеріалів посилання на першоджерело є обовязковим!!!
Відео тренінгу
Посилання на відео-ролик Тренінг за програмою «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи.Результати» для фахівців ПМПК Запорізької області
The media player is loading...
Педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
- 10 правил спілкування з людьми, які мають інвалідність
- Презентація "Психолого-педагогическое изучение детей с расстройствами аутичного спектра"
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ
- ДІТИ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ
- ДИТИНА ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ
- ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХОВОЇ ФУНКЦІЇ
- Відеоролик "Світ аутизму"
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення
- Презентація Рекомендации педагогам по работе с детьми, имеющими особенности психофизического развития
- Самые известные люди мира с ограниченными возможностями...или безграничными?
- Что нужно знать родителям и учителям о детях с дислексией
- Как рассказать об аутизме детям, обучающимся в инклюзивном классе
- У моего друга аутизм. Презентация для детей
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання
- Перелік літератури для попереднього вивчення дітей з особливими освітніми потребами спеціалістами ПМПК
- Перелік психодіагностичних методик та методик для соціально-психологічних досліджень
- Методика діагностики відхилень в інтелектуальному розвитку молодших школярів
- Шилова Т.А. Психодиагностика и коррекция детей с отклонениями в поведении. Практическое пособие
- "Как развивается Ваш ребенок" Хельга Зиннхубер
- Таблица сенсомоторного развития_А
- Таблица сенсомоторного развития В_Г
- Таблица сенсомоторного развития_Д
- Журнал коррекции
- Интегральная оценка
- Психолого-педагогическая диагностика. И.Ю.Левченко, С.Д.Забрамная, Т.А.Добровольская
- Рано? Поздно? Вовремя? Норма и не норма в развитии ребенка. Катерина Вадимовна Мурашова
- Мельник Аліна Юріївна. Матеріали для проведення тренінгу з метою надання практичних інструментів для себе та оточення
- Скрипнік Т. Основания разработки Индивидуальной программы SI для ребенка (принятие решений на основе его сильных сторон и частичных дефицитов)
- Скрипнік Т.ПЛАН ВПРОВАДЖЕННЯ БЕЗПЕРЕШКОДНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ
- Скрипнік Т.Важливі положення для команди супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі
- Скрипнік Т. Показники розвитку комунікації дитини з РАС для визначення цілей та завдань індивідуальної програми
- Скрипнік Т. Рейтинговая шкала аутизма у детей CARS
- Особова картка соціально-педагогічного супроводу дитини (родини)
- КАРТКА ІНДИВІДУАЛЬНО-КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДИТИНОЮ
- МОВЛЕННЄВА КАРТКА ПЕРВИННОГО ОБСТЕЖЕННЯ УЧНЯ
- ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ Яка дитина потребує складання індивідуальної програми розвитку?
Диференціація
- Диференціація в інклюзивних класах. Презентація
- Відмінності у навчанні
- Плануємо диференційоване викладання
- Сайти для людей з обмеженими можливостями
- Онлайнові сервіси для диференціації в інклюзивних класах
- Книги, статті
Формувальне оцінювання
- Оцінювання в моєму класі
- Формувальне оцінювання
- Тренінг "Формувальне оцінювання в інклюзивній освіті"
Матеріали для асистентів вчителів
- Ігри на знайомства з дітьми
- Ранкова зустріч
- Таблиця обов'язків учителя, асистента вчителя, діяльності, яку вони виконують спільно
- Фізкультхвилинки
- Презентація Організація роботи асистента вчителя в інклюзивних класах
Відеофайли
- Фрагмент фільму «Заплати другому»
- TED Кен Робинсон образование убивает творчество
- Письмо детей с особенностями поведения своим учителям
- Кастрюлька Анатоля
- Коротка версія фільму "Інклюзія"
Організація інклюзивного навчання в школі
- Про комплектування інклюзивних груп/класів
- Навчально-методичний посібник "Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад
- Програма індивідуальних корекційно-розвивальних занять для роботи з дітьми з легкою розумовою відсталістю (9–10 років)
- Планування примірних тем проведення батьківських зборів і педрад , що стосуються питань інклюзивної освіти
- Нормативно-правова база у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ПРОЕКТІВ
- Звички успішних людей
- Досягнення учнів
- ГРАФІК ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
- Банк даних дітей з ООП
- Презентація "Нормативно-правове регулювання інклюзивної освіти в Україні"
Нормативні документи
- Нормативно-правова база у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Наказ МОН «Про проведення науково-педагогічного експерименту «Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області»
- Лист МОН «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»
- Інструктивно-методичний лист «Організація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання»
- МОН «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
- Типовий навчальний план початкової школи з українською мовою навчання
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для розумово відсталих дітей з навчанням українською мовою
- ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН початкової школи для дітей із складними вадами розвитку (сліпих та розумовою відсталістю; із зниженим зором та розумовою відсталістю)
- Індивідуальна програма розвитку (ІПР)
- Індивідуальна програма розвитку. Яка дитина потребує складання індивідуальної програми розвитку?
- Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 №1222") та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4 клас) (Лист МОН України від 17.08.2016№1/9-437)
- Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (Додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009)
Відео тренінгу
Посилання на відео-ролик Тренінг за програмою «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи.Результати» для фахівців ПМПК Запорізької області
The media player is loading...