Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів біології, грудень 2013

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Місце проведення

Кабінет 9, ЗОІППО

Дата проведення

Проведення тренінгу: 02.12-06.12

Доробка проектів: 09.12-13.12

Аналіз проектів: 16.12-20.12

Перевірка робіт: з 23.12

Тренери

  • Гусєва Наталія Михайлівна - методист науково-методичного центру
  • Сокол Ірина Миколаївна - старший викладач Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті

Фотоальбом тренінгу

Bio 6 11 13 10.JPG Bio 6 11 13 7.JPG Bio 6 11 13 12.JPG Bio 6 11 13 4.JPG Bio 6 11 13 9.JPG
Bio 6 11 13 15.JPG Bio 6 11 13 5.JPG Bio 6 11 13 17.JPG Bio 6 11 13 25.JPG Bio 6 11 13 3.JPG
Bio 6 11 13 21.JPG Bio 6 11 13 13.JPG Bio 6 11 13 11.JPG Bio 6 11 13 14.JPG Bio 6 11 13 1.JPG
Bio 6 11 13 2.JPG Bio 6 11 13 8.JPG Bio 6 11 13 24.JPG Bio 6 11 13 20.JPG Bio 6 11 13 19.JPG

Сірий/білий опонент

Участник Білий опонент для... Сірий опонент для...
Зінов’єва Н.В. Каба Ю.І. Карнаухова В.І.
Каба Ю.І. Карнаухова В.І. Зінов’єва Н.В.
Карнаухова В.І. Кірстюк О. С. Кузьменко О.М.
Кірстюк О. Лашина Ю.В. Лобачов О.В.
Кузьменко О.М. Маринченко А.Г. Лашина Ю.В.
Лашина Ю.В. Лобачов О.В. Кірстюк О.С.
Лобачов О.В. Кузьменко О.М. Подлєвська О.В.
Маринченко А.Г. Філіпченко М.І. Прядко В.П.
Подлєвська О.В. Шевченко О.Г. Щербаков М.Ю.
Прядко В.П. Подлєвська О.В. Маринченко А.Г.
Філіпченко М.І. Щербаков М.Ю. Каба Ю.І.
Шевченко О.Г. Лісіцин В.В. Бабенко С.Є.
Щербаков М.Ю. Зінов’єва Н.В. Лісіцин В.В.
Лісіцин В.В. Бабенко С.Є. Шевченко О.Г.
Бабенко С.Є. Прядко В.П. Філіпченко М.І.

Учасники

Шановні колеги!

Вам потрібно доробити наступне:

1. Зробити рефлексію щодо модулів 6 (спілкування в Інтернеті, безпека в Інтернеті, створення опитувальника в гугл-документах, збереження документів різного типу /Word, Exel, Power Point/, надання спільного доступу та розміщення їх у портфоліо проекту) та на модуль 11 (презентація портфоліо, завантаження на власну вікі-сторінку портфоліо матеріалів з Плану вивчення теми /який має бути завершений/: питання, навчальні цілі, діяльність вчителя та учнів /має бути структурована: 1 етап або до початку проекта, 2 етап або на початку проекта, 3 етап або в ході проекта, 4 етап або наприкінці проекта, 5 етап або підведення підсумків, рефлексія, планування нового проекту/, оцінювання /обов'язково має бути прописано!!!/, інтернет-джерела інформації).

2. Протягом наступного тижня потрібно доопрацювати (зробити свої документи більш яскраві та привабливі, більш цікаві та інформаційно насичені, а також елементарно вичитати, щоб не було огріхів).

3. 13 грудня виступити в ролі білого та сірого опонентів: подивитись, для кого Ви є білим опонентом, відкрити його портфоліо, відкрити "обсуждение"/зверху сторінки, зліва/, переглянути те, що Вам потрібно оцінювати /План вивчення теми... учнівська робота...тощо/ - першим йде План вивчення теми /переглядаєте його, визначаєте вдалі моменти, переходите на сторінку "обсуждение", натискаєте з правого боку "править" (не забудьте представиться системе, иначе слово "править" не появится) та занотовуєте їх у відповідній графі на сторінці "обсуждение", потім натискаєте на треттю позначку - голубий олівець (подпись с отметкой времени)(вона зверху після Ж К), після цього позначаєте "малое изменение", натискаєте "записать страницу". Теж саме - як сірий опонент, але тут зазначаєте, як можна покращити матеріали проекту.

4. Після того, як Ваш колега виступить по відношенню до Вас сірим опонентом, можна ще раз передивитися матеріали свого портфоліо та реалізувати вдалі ідеї Вашого опонента щодо оптимізації матеріалів Вашого проекту.

5. Успіхів! Ми впевнені, що портфоліо будуть чудові!

Ваші тренери

Учасник 1

Щербаков Михайло Юрійович

блог Соки

Портфолио проекта "Соки"

Учасник 2

Лісіцин Віталій Вікторович

Блог Історичний вибір України

Портфоліо проекту Історичний вибір Хмельницького

Учасник 3

Каба Юлія Іванівна

Блог "Будущее человечества"

Портфолио проекта "Будущее человечества"

Учасник 4

Кузьменко Ольга Михайлівна

Блог "Планеты солнечной системы"

Портфолио проекта "Планеты солнечной системы"

Учасник 5

Карнаухова Валентина Іванівна

Блог "Здоровье ребенка - будущее планеты"

Портфоліо проекту "Здоровье ребенка - будущее планети"

Учасник 6

Зинов'єва Ніна Василівна

Блог Моя діяльність на тренінгу

Портфоліо проекту Що дорожче за перли?

Учасник 7

Прядко Валерій Петрович

Блог "Моя діяльність на тренінгі"

Портфоліо проекту "Куріння і здоров я"

Учасник 8

Лашина Юлія Володимирівна

Блог "Наші проекти"

Портфоліо проекту Енергозбереження - крок за кроком

Учасник 9

Філіпченко М.І

Блог "Наша среда обитания"

Портфолио проекта "Наша среда обитания"

Учасник 10

Шевченко Оксана Григорівна

Блог:Прекрасне поряд

Портфоліо проекту "Прекрасне поряд"

Учасник 11

Кірстюк Ольга Сергіївна

Блог Биологический паспорт человека

Портфолио проекта Биологический паспорт человека

Учасник 12

Лобачов Олексій Вікторович

блог Твердое, жидкое или ...

Портфоліо проекту "Твердое, жидкое или..."

Учасник 13

Подлєвська Олена Василівна

Блог А я на курсах

Портфоліо проекту Планування статі майбутньої дитини

Учасник 14

Маринченко Анжела Георгіївна

Блог Біологія

Портфоліо проекту Визначення статі майбутньої дитини

Учасник 15

Бабенко Станіслав Євгенович

Портфолио проэкта Влияние алкоголя на здоровье человека

Учасник 16

Учасник 17

Учасник 18

Учасник 19

Обговорюємо педагогічні питання, пов'язані з використанням ІКТ (педради)

Група 1. Цілеспрямування учнів Яким чином ми можемо допомогти кожному учню стати самоспрямованим у навчанні, здатним приймати обґрунтовані рішення про те, як їм виконувати проектні завдання?

Група 2. Спеціалісти з досліджень Яким чином допомогти учням стати спеціалістами з досліджень та знаходження відповідей на складні запитання?

Група 3. Заохочення учнів Як ми можемо заохотити та підтримати учнів під час того, як вони приймають на себе нові ролі, які дають їм змогу найкраще застосувати їх індивідуальні здібності та схильності в процесі навчання?

Група 4. Мислення учнів Що ми можемо зробити для того, щоб допомогти учням постійно мислити під час навчання та бути допитливими?

Корисні посилання

Приклади портфоліо

Приклади документів для виявлення потреб учнів

Приклади ЗХД таблиць

Приклади учнівських робіт

Допомога в роботі

Необхідні шаблони

Розгортання шаблону:

  • скопіюйте рядок

{{subst:Шаблон:Портфоліо проекту (Інтел 10)}}
або {{subst:Шаблон:Вікі-стаття учня (Інтел 10)}}
або {{subst:Шаблон:Форма оцінювання демонстрації Портфоліо}}

  • зайдіть на відповідну сторінку, на якій необхідно розвернути шаблон
  • вставте скопійований рядок
  • збережіть сторінку