Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, для вчителів німецької мови, жовтень 2014

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Місце проведення

Кабінет 9, КЗ "ЗОІППО" ЗОР

Дата проведення

Проведення тренінгу: 27-31 жовтня

Доробка проектів: до 28 листопада потрібно зробити:

  • рефлексію всіх модулів (1-11) на власних сторінках рефлексії
  • заповнити всі розділи електронного портфоліо
  • доробити всі документи в портфоліо
  1. Буклет про метод проектів
  2. ЗХД-таблиця
  3. Вхідна анкета
  4. Обробка результатів анкетування в Exel
  5. Презентація вчителя
  6. Учнівська робота (на ваш вибір:буклет, презентація, блог)
  7. Критерії оцінювання уч.роботи (на ваш вибір:буклет, презентація, блог)
  8. План вивчення теми
  9. План впровадження
  10. Документ для диференціації - 2 шт. (для обдарованих учнів та для учнів з особливими потребами)
  11. Документ для фасилітації
  • перевірити правильність роботи всіх посилань (всі документи мають спільний доступ)
  • розробити ще декілька додаткових документів (яскравих та творчих, які демонструють ваші креативні здібності)

До 1 грудня:

  • виконати захист проектів: білий/сірий опонент

Перевірка робіт: з 2 грудня

Тренери

Фотоальбом тренінгу

SAM 7943 2.JPG SAM 7942 1.JPG SAM 7955 7.JPG SAM 7950 6.JPG SAM 7951 51.JPG SAM 7948 3.JPG
SAM 7957 9.JPG SAM 7959 10.JPG SAM 7961 11.JPG Intel okt 3.JPG SAM 7956 8.JPG SAM 7950 4.JPG
Intel okt 9.JPG Intel okt 11.JPG Intel okt 13.JPG Intel okt 14.JPG Intel okt 5.JPG Intel okt 12.JPG
Intel okt 4.JPG Intel okt 6.JPG Intel okt 8.JPG Intel okt 7.JPG Intel okt 1.JPG Intel okt 2.JPG

Білий/сірий опонент

ПІП учасника Білий опонент для... Сірий опонент для...
Алексеенко Татьяна Валентиновна Богомолова Наталія Миколаївна Рихтер Ольга Александровна
Бахман Анна Андреевна Алексеенко Татьяна Валентиновна Богомолова Наталія Миколаївна
Беспалько Наталія Кирилівна Бахман Анна Андреевна Алексеенко Татьяна Валентиновна
Білявець Наталія Сергіївна Беспалько Наталія Кирилівна Бахман Анна Андреевна
Залужная Оксана Петровна Білявець Наталія Сергіївна Беспалько Наталія Кирилівна
Какрасьова Зінаїда Петрівна Залужная Оксана Петровна Білявець Наталія Сергіївна
Колба Світлана Вікторівна Какрасьова Зінаїда Петрівна Залужная Оксана Петровна
Меркулова Виктория Станиславовна Колба Світлана Вікторівна Какрасьова Зінаїда Петрівна
Світлана Анатолівна Ольховик Меркулова Виктория Станиславовна Колба Світлана Вікторівна
Приходько Тетяна Миколаївна Світлана Анатолівна Ольховик Меркулова Виктория Станиславовна
Сафонова Юлія Миколаївна Приходько Тетяна Миколаївна Світлана Анатолівна Ольховик
Сізова Світлана Василівна Сафонова Юлія Миколаївна Приходько Тетяна Миколаївна
Тітова Тетяна Олексіївна Сізова Світлана Василівна Сафонова Юлія Миколаївна
Ткаченко Олена Миколаївна Тітова Тетяна Олексіївна Сізова Світлана Василівна
Холодна Інна Володимирівна Ткаченко Олена Миколаївна Тітова Тетяна Олексіївна
Чушенко Юлія Миколаївна Холодна Інна Володимирівна Ткаченко Олена Миколаївна
Рихтер Ольга Александровна Чушенко Юлія Миколаївна Холодна Інна Володимирівна
Богомолова Наталія Миколаївна Рихтер Ольга Александровна Чушенко Юлія Миколаївна

Учасники

Учасник 1

Учасник 2

Учасник 3

Учасник 4

Учасник 5

Учасник 6

Учасник 7

Учасник 8

Учасник 9

Учасник 10

Учасник 11

Учасник 12

Учасник 13

Учасник 14

Учасник 15

Учасник 16

Учасник 17

Учасник 18

  • Гізбрехт Валентина Дмитрівна
  • Рефлексія на блозі

Учасник 19

Учасник 20

Обговорюємо педагогічні питання, пов'язані з використанням ІКТ (педради)

Група 1. Цілеспрямування учнів Яким чином ми можемо допомогти кожному учню стати самоспрямованим у навчанні, здатним приймати обґрунтовані рішення про те, як їм виконувати проектні завдання?

Група 2. Спеціалісти з досліджень Яким чином допомогти учням стати спеціалістами з досліджень та знаходження відповідей на складні запитання?

Група 3. Заохочення учнів Як ми можемо заохотити та підтримати учнів під час того, як вони приймають на себе нові ролі, які дають їм змогу найкраще застосувати їх індивідуальні здібності та схильності в процесі навчання?

Група 4. Мислення учнів Що ми можемо зробити для того, щоб допомогти учням постійно мислити під час навчання та бути допитливими?

Зразок статті для курсантів

Корисні посилання

Приклади портфоліо

Приклади документів для виявлення потреб учнів

Приклади ЗХД таблиць

Приклади учнівських робіт

Допомога в роботі

Корисні посилання


Необхідні шаблони

Розгортання шаблону:

  • скопіюйте рядок

{{subst:Шаблон:Портфоліо проекту (Інтел 10)}}
або {{subst:Шаблон:Вікі-стаття учня (Інтел 10)}}
або {{subst:Шаблон:Форма оцінювання демонстрації Портфоліо}}

  • зайдіть на відповідну сторінку, на якій необхідно розвернути шаблон
  • вставте скопійований рядок
  • збережіть сторінку