Трикутник.Види трикутників - 5 клас

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

План-конспект

Содержание

Тему уроку

ТРИКУТНИК. ВИДИ ТРИКУТНИКІВ (урок розроблений для учнів із проблемами слуху)

Автор (и) розробки

Жук Олександр Анатолійович, вчитель математики

Навчальний заклад

Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради

Клас

5

Назва навчальної програми, автори програми

Математика . Навчальна программа для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Програму підготували: М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір

Тип уроку

комбінований урок

Компетенції учнів на уроці

'соціальна, комунікативна, мовна

Цілі уроку

повторення знань про трикутник, ознайомлення учнів з класифікацією трикутників; розвиток пам’яті, вміння аналізувати, класифікувати та узагальнювати, висловлювати та обґрунтовувати власну думку; виховання індивідуальності, наполегливості, стриманості, ініціативності, інтересу до вивчення предмету, усвідомлення його краси та значущості.

Обладнання уроку

проектор, Smart-дошка

Дидактичні та методичні матеріали

онлайн плакат тест підручник для 5-го класу

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

LearningApps.org

Хід уроку

План урока.
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація необхідних знань.
ІІІ. Мотивація учбової діяльності та пояснення теми.
IV. Фізхвилинка.
V. Закріплення.
VІ. Підведення підсумків.

І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація необхідних знань.
Усний рахунок.
1.З якими фігурами ви зустрічалися?(розташуй фігури у таблиці)
12e.png
2. Назвіть види кутів, зображених на малюнку.
We.png
3. Встав пропущене число. Q2we.png
4. Що зайве?
123re.png

ІІІ. Мотивація учбової діяльності та пояснення теми.
За допомогою мультимедійного обладнання на екрані діти бачать зображення трикутників. Діти, дивляться на екран і дають відповіді на питання:
1234erf.png
-Скажіть, які фігурина зображені на малюнку.
-Обгрунтуйте, чому ви так вирішили?
-Чим ці фігури відрізняються?
Трикутники розрізняють в залежності від довжини сторін і величини кутів.
Разом с класом вчитель будує схему, у які показують класифікацію трикутників.
Безымянqwный.jpg

IV. Фізхвилинка
Вчимось працювати з транспортиром.
На транспортирі буде показуватися градусна міра вам потрібно за допомогою рук відтворити кут.

V. Закріплення. 1. Співпостав градусну міру з видом кута:
Ewr.png