Участник:Гутарук Наталiя

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Гутарук Наталія Володимирівна

IMG 20170303 143845.jpg

Содержание

Освіта

2004 ЗНУ "Вчитель англійської мови. Вчитель російської мови(як іноземної)


2009 КПУ "Керівник навчального закладу та його підрозділів" (магістратура)

Місце роботи

Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Запорізький січовий колегіум" Запорізької обласної ради

Запорізький січовий колегіум

Посада: вчитель англійської мови
Категорія: вища, вчитель-методист
Класи: 5-11 класи

Методична діяльність:

2011-2017

Педагогічне кредо: «Engage, move, experiment»

'«Engage»': важливим аспектом у житті кожного учня повинна бути системність. Якщо в процесі роботи на уроці англійської мови вдало провести міжпредметні зв’язки, можна досягти підвищення якості навчання в цілому, адже інформація, отримана наприклад, у вигляді тексту або ж вікторини, чи квесту, може допомогти учню зрозуміти те, що було важким для опрацювання на інших предметах (опора на міжпредметні зв’язки є основою методики CLIL – Content and Language Integrated Learning, але оскільки наша школа – загальноосвітня, час дозволяє використовувати лиш певні елементи, а не як основний навчальний курс). Також можливість використати дані зв’язки створює певну ситуацію успіху, а якщо процес захоплює – наступний свідомий етап навчання – це .....

'«Move»': величезна кількість практики. Практики, яка досягається не завдяки збільшенню часу на виконання і не завдяки збільшенню кількості самих завдань. Практики, яка реалізовується в групах, в парах, індивідуально, в парі з вчителем, в змінних групах з урахуванням вікових особливостей учнів. Таким чином кількість пасивних глядачів та слухачів зменшується, збільшується готовність учнів до безпосереднього мовного контакту, та перехід до категорії «quick thinker». Учитель при такій організації роботи престає бути єдиним джерелом інформації, а оцінка перестає бути єдиним заохоченням, обмеженням для учнів. А якщо немає страху допустити помилку....

'«Experiment»': отримуй, здобувай, аналізуй, опрацьовуй, створюй, представляй аудиторії результат своєї роботи різними способами (знову ж таки залучаючи на допомогу інформатику, мережеві технології та медіакультуру для оформлення своїх здобутків). Дані дієслова повторюють основні етапи таксономії Блума, яка є наріжним каменем «XXI Сentury Life Skills». Яскравим прикладом роботи саме в такому контексті є проведення квестів, які дозволяють в процесі розгадки та пошуку відповіді на поставлене завдання застосувати критичне та творче мислення, комунікативні навички, технологічну та медіа грамотність, вміння працювати в групі, команді, тощо. За типом завдань, якщо використовувати класифікацію Б.Доджа та Т.Марча, учитель використовує всі з наявних типів, а саме: переказ, планування та проектування, самопізнання, компіляція, творче завдання, аналітична задача, детектив, головоломка, таємнича історія, досягнення консенсусу, оцінка, журналістське розслідування, переконання, наукові дослідження. Вельми різноманітними є і «продукти» квестів. Починаючи від звичних письмових робіт (листівка, оголошення, формальний лист), характерних для вивчення різних мов до соціологічного опитування, міні-маркетингового дослідження, відео, мотиваторів, скріншотів та QR кодів.

Своєю роботою саме з огляду формування в учнів т.з. «XXI Сentury Life Skills», Гутарук Н.В. дійсно сприяє тому, щоб вивчення англійської мови було зосереджене не тільки в навчальній аудиторії, а щоб учні активно користувалися, застосовували та покращували свої знання в повсякденному житті. Також варто зазначити, що квести, зокрема живі та комбіновані дозволяють учителю залучити в процес роботи і здоров’язберігаючи технології, що є надзвичайно важливим в контексті загального збільшення інтелектуального навантаження на учнів в цілому.

Е-портфоліо

Інтерактивне портфоліо

Творчі надбання

Майстер-клас : "Я роблю це так..." (проведення комбінованого квесту) Quest


Урок в 11 класі Top Tips From Teens Top Tips From Teens


Опис досвіду "Використання інноваційної квест - технології для формування ключових компетентностей у процесі вивченні англійської мови учнями середньої та старшої школи" Опис досвіду

Методичні об'єднання

Віртуальне методичне об'єднання вчителів англійської мови Запорізької області

Методичне об'єднання вчителів англійської мови ЗНЗ обласного підпорядкування

Тренінги

Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього", ЗОІППО, вчителі англійської мови,серпень-вересень 2017

Eлектронна адреса

wixengblog@gmail.com