Участник:Ирина Кикоть

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Кікоть Ірина Олександрівна:

Foto Irina.png


Регіон: Україна, Запорізька обл., м.Кам'янка-Дніпровська

Місце роботи: Навчально-виховний комплекс "Дитячий садок-ЗОШ І-ІІІ ступенів"м.Кам'янки-Дніпровської"

Координати: : 47°28'53"N 34°24'50"E

Контакти: тел. роб. (06138-2-39-23), моб. (0665908423), e-mail: kikot.irina2016@yandex.ru

Посада: вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія спеціаліст І категорії


Проблемна тема вчителя:

«Мотивація навчального процесу та використання ІКТ на уроках англійської мови»


Освіта Мелітопольський Державний Університет факультет філологічний, спеціальність вчитель англійської мови та зарубіжної літератури, 2009;



Содержание

Автор проекту

Кікоть Ірина Олександрівна

Назва проекту

Овочі та фрукти

Основні питання проекту

Ключове питання

Які найпопулярніші овочі для вирощування у нашому регіоні?

Тематичні питання

  • Які овочі ви знаєте?
  • Які фрукти ви знаєте?
  • Найпопулярніший овоч регіону?
  • Хто і як вирощують овочі та фрукти?

Змістові питання

  • Яке походження томату та інших овочів?
  • Що можна приготувати з овочів та фруктів?
  • Овочева майстерня.

Стислий опис

Учні будуть навчатись знаходити необхідну їм інформацію про овочі і фрукти, їх походження та вирощування, аналізувати, вибирати головне, розвивати вміння створювати учнівську презентацію в Power Point. Кожна група підготує своє завдання, а також створить презентацію про це в Power Point. Вони будуть шукати цікаву інформацію про овочі і фрукти, їх походження та вирощування, створювати рекламні листівки, намалювати малюнки, зробити цікаві поробки та випустять публікацію в Publisher. Учні проводитимуть конкурс, узагальнюватимуть матеріали пошуку та створять Веб-сайт в програмі Publisher Як кульмінація проекту учні будуть захищати свої проекти на наступному уроці.

Навчальні предмети

  • Іноземна мова
  • Музика, образотворче мистецтво
  • Художня праця
  • Я і Україна

Класи

1-4

Державні освітні стандарти та навчальні програми

Англійська мова.Курсивное начертание Продукти харчування. Назви овочів і фруктів. Використання лексичних одиниць по темі. Правильні записи. Активне застосування мови, що вив-чається. Сприймання нового досвіду на основі спостережень. Ефективність співпраці під час групової роботи. Уважне спостереження за презентованою інформацією. Дотримання граматичних норм. Використання декілька друкованих та електронних джерел для написання інформаційних публікацій власними словами.
Комп’ютерні технології.Курсивное начертание Учні вчаться працювати, використовуючи комп’ютерні програми. Комп’ютерні технології покращують продуктивність навчання. Комп’ютерні технології щоб навчати, відбирати та збирати інформацію з різноманітних джерел.

Навчальні цілі та очікувані результати навчання

В ході проекту учні засвоюють нові лексичні одиниці,досліджують стан вирощування овочів і фруктів нашого регіону,вчаться майстерності у створенні поробок. Вони поподовжують формування навичок роботи в бібліотеці, почнуть разом з батьками виробляти навички роботи в Інтернеті. Ефективно шукати тексти та малюнки. Вони навчатимуться відбирати відповідні до теми малюнки для ілюстрацій. При створенні презентації в учнів формуються вміння виступати перед аудиторією, вміння коротко сформулювати свою думку, використовувати різні мультимедійні засоби, вміння відбирати найяскравіші переконливі факти для аргументації думок. При створенні публікації в учнів формується вміння аргументовано доводити свою думку, використовуючи повні речення, вміння ілюструвати ідеї, комбінуючи текст і зображення. При створенні Веб-сторінки в дітей формуються дизайнерські уміння, діти вчаться комп’ютерній термінології.

Діяльність учнів

На початку проекту для перевірки готовності учнів до роботи в проекті, вони працюють з тестовими завданнями, переглядають демонстраційні діаграми.
Учні разом з батьками шукають інформацію в Інтернеті, вони досліджують які найпопулярніші овочі регіону, хто і як вирощує овочі та фрукти, підбирають малюнки, навчаються працювати в Power Point.
Учні створюють мультимедійну презентацію. Вони демонструють її учням класу. Вчаться працювати в Publisher для створення Веб-сторінки.Учні разом з батьками створюють Веб-сторінку, в якій запрошують до співпраці дітей з інших регіонів України.
Учні шукають інформацію в Інтернеті, проводять опитування серед населення. Підбирають ілюстрації, вчаться складати повні речення, вчаться комбінувати текст і зображення., навчаються працювати в Publisher. Учні створюють публікацію. Вчаться працювати в Excel створювати стовпчикові діаграми (гістограми). Учні шукають інформацію, малюють малюнки, сканують матеріал, фотографують, відбирають малюнки в Інтернеті. Учні об’єднуються в малі групи:

  • Одна група учнів знайде корисну інформацію про овочі і фрукти , а також створить презентацію в Power Point, для цього необхідно буде використати знання з англійської мови та інформатики
  • Друга група буде шукати вірші, загадки про овочі і фрукти в бібліотеці та в Інтернеті,проведе опитування серед населення та випустить публікацію в Publisher
  • Третя група буде збирати малюнки конкурсу про овочі і фрукти , робити знімки кращих поробок ,узагальнювати матеріали пошуку та створить Веб-сайт в програмі Publisher.

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту

2 тижня

Вхідні знання та навички

  • Функціональні знання клавіатури та вміння користуватися мишею (вміння роздруковувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію на комп’ютері )
  • Базові знання з використання текстового редактора
  • Володіння лексичним матеріалом по темі.

Матеріали та ресурси

Учнівські роботи

Фотоальбом

Фотоальбом

Методичні матеріали

План конспект уроку
Презентація вчителя

Дидактичні матеріали

Розробка урока
Тест до уроку

Друковані матеріали

Енциклопедії, фото альманахи

Додаткове приладдя та витратні матеріали

Олівці, альбоми, фарби, лінійки, зошити, ручки, папір

Ресурси Інтернету

Оцінювання знань та вмінь учнів

Знання та навички учнів оцінюються за розробленими формами оцінювання