Участник:Луценко Олена
Содержание |
Особиста інформація
Регіон: Україна, Запорізька обл., Мелітопольський район
Місце роботи : КЗ «Терпіннівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат» ЗОР
Адреса закладу: с.Терпіння,вул.Леніна,66
Посада : Вчитель математики та фізики
Категорія : Вища , вчитель - методист
e-mail: lucenko.olena@gmail.com
Сайт школи: http://terpenie.at.ua/
Проблемна тема МО
« Бути сучасним, значить – здоровим».
Завдання МО
1. Вивчати нормативні документи Міністерства освіти та методичні рекомендації щодо викладання математики, фізики, хімії та інформатики, новітні педагогічні технології.
2. Використовувати компетентнісно – діяльний підхід до навчання учнів.
3. Особливу увагу приділити:
- Диференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями;
- Застосуванню групових форм в оптимальному поєднанні з фронтальними;
- Проведенню додаткової роботи в позаурочний час;
- Раціональному добору системи методів і прийомів активного навчання;
- Використанню нових інформаційних технологій, мультимедійних засобів навчання у поєднанні з традиційними;
- Проведенню на більш високому рівні роботи зі слабкими дітьми, які не мають інтерес до предмета;
- Впровадженню в практику здоров´язберігаючих технологій;
- Вивчення здоров´язберігаючої інфраструктури школи;
- Профілактика і динамічні спостереження за станом здоров’я учнів.
4. Вивчення вікової педагогічної психології, вікових та індивідуальних особливостей дітей.
5. Врахування вікових та індивідуальних психологічни особливостей учнів на уроках, а особливо при адаптації учнів 5-го класу.
6. Систематичне вивчення стану навчальних досягнень учнів.
7. Організація самоосвіти вчителів.
Склад МО
Керівник методичного об'єднання вчителів: Луценко Олена Сергіївна
№ | Прізвище, ім'я та по батькові вихователя | Електрона адреса |
1. | Каравай Валентина Анатоліївна | karavai.valentina@gmail.com |
2. | Скоробогатько Алла Євгенівна | skorobogatko013 @gmail.com |
3. | Волконітіна Юлія Вікторівна | smailikus8@gmail.com |
4. | Кошарна Оксана Володимирівна | ksenamar08@gmail.com |