Участник:Романіченко Лілія Сергіївна

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Романіченко Лілія Сергіївна

'
Романіченко Лілія Сергіївна‎

Про мене

Навчальний заклад: ЗОШ №54 [1]

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №54 Запорізької міської ради Запорізької області


Посада: вчитель математики,інформатики, фізики (сумісник) спеціаліст вищої категорії, "Старший вчитель".

Контакти: тел. роб. (061)236-56-07, e-mail: l.romanichenko@gmail.com Віртуальне методичне об'єднання вчителів математики, алгебри та геометрії Запорізької області Заводського району

Моє життєве кредо: Чим людина розумніша, тим простіше з нею спілкуватися.

Мій девіз: Помиляюсь, обпікаюсь, крокую далі, посміхаюсь!


Робота на Тренінгу

Блог

Романіченко

Сайт:

РМП Заводського району Мій сайт

Презентації:

Тіла обертання

Публікації:

Карта знань

'Урок узагальнення

Закладки на БобрДобр

мои закладки

Моя екскурсія

Екскурсія

Фотоальбом

Многоугольники Многоугольники

Моя хмарка

Хмарка слів

Контрольна робота з алгебри 11 клас

Контрольна робота 1

Дидактичні матеріали

Пазл "Фигуры"

Кроссворд

Інфографіка

[[3]]

Четірехугольник

Форма заявки на семинар

Форма заявки

Плакат

Тренінг "Мережеві технології Веб 2.0" для педагогічних працівників Заводського району, червень 2015

Навчальний проект "Безмежність у долонях"

"Безмежність%20у%20долонях" Навчальний проект "Безмежність у долонях"

Ключове питання

Чи можна у руках тримати безмежність?

Тематичні питання

1.Чи можна змоделювати безмежність? 2.Чи можна використовувати безмежність? 3.Як можна перетворити безмежність ?

Змістові питання

1. Хто першим створив модель безмежності? 2. Чим цікава стрічка Мебіуса? 3. Яким чином використовується винахід Мебіуса в діяльності людини?

Стислий опис

Проект направлений на формування стійкої позитивної мотивації учнів до вивченні геометрії, формування в учнів наукового світогляду. Робота над проектом сприяє здійсненню міжпредметних зв'язків геометрії з: інформатикою та ІТ, образотворчим мистецтвом, світовою художньою культурою. Виконання досліджень реалізується через роботу з ножицями і папером, з фарбами та пензликом, роботу з паперовими та електронними документами.

Мета проекту:

  1. розвивати інтерес до вивчення геометрії;
  2. формувати уміння проводити експеримент;
  3. розвивати навички логічного мислення;
  4. розвивати навички роботи з допоміжною літературою;
  5. розвивати навички роботи на комп’ютері.

Навчальні предмети

математика,образотворче мистецтво, інформатика

Класи

5-7 класи

Державні освітні стандарти та навчальні програми

Проект забезпечує виконання освітнього стандарту Освітня галузь "Математика”. Через зміст якого відбувається забезпечення успішного вивчення інших дисциплін, насамперед природничо-наукового циклу, розширення сфери застосування математики в науках, де вона є не лише галуззю знань, а й потужним методом наукового пізнання, розвиток в учнів уміння самостійно шукати й систематизувати інформацію, використовувати електронні засоби обміну даними; формування в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації. Опанування учнями системи математичних знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті та майбутній трудовій діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти. Навчальні цілі та очікувані результати навчання

Після виконання проекту учні зможуть: • мати уявлення про моделі безмежності; • створити одну з моделей безмежності (стрічка Мебіуса) своїми руками; • пізнати властивості стрічки Мебіуса дослідницьким методом; • визначити яким чином використовується винахід Мебіуса в діяльності людини; • навчитися знаходити, аналізувати, опрацьовувати, інтегрувати, оцінювати та створювати інформацію в різних формах і на різних типах медіа-обладнання; • навчитися працювати в команді; виконувати різні ролі і обов'язки; продуктивно взаємодіяти з іншими; • навчитися поважати різні думки; • навчитися формулювати, аналізувати і вирішувати проблеми; • навчитися переміщати інформацію з однієї області знань в іншу.


Інтернет-ресурси

  1. https://ru.wikibooks.org/wiki/Вики#.D0.90.D0.B1.D0.B7.D0.B0.D1.86.D1.8B.2C_.D1.81.D1.82.D1.80.D0.BE.D0.BA.D0.B8
  2. http://4book.org/uchebniki-ukraina/7-klass/173-geometriya-7-klass-bevz
  3. https://ru.wikipedia.org/wiki/Математика
  4. http://zno.osvita.ua/mathematics/

Відео

The media player is loading...


Видео The media player is loading...


Шар та площина The media player is loading...

Video