Участница:Валентина Руф

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Руф Валентина Миколаївна

Руф Валентина Миколаївна.jpg

Основне місце роботи: Мирненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мелітопольської районнної ради Запорізької області

Посада: вчитель художньої культури та світової літератури

Освіта: вища, Мелітопольський державний педагогічний університет

Спеціальність:українська мова та література, світова література, художня культура

Категорія:ІІ категорія

Контакти: роб. тел., моб. тел. 0988901379

E-mail: valentinkaruf@gmail.com

Хоббі:

Педагогічне кредо:


Корисні посилання


Відеоматеріали:

"Видатні Джазові Виконавці"


The media player is loading...


З досвіду роботи:

Як вчителя

Конспекти уроків:

Конспект уроку з використанням мультимедійних технологій

КР 1 Руф.JPG

Як вчителя

Содержание

Автор проекту

Руф Валентина Миколаївна Мирненська ЗШ І-ІІІ ст,Мелітопольського р-ну

Назва проекту

Пам’ятки далекі, але такі близькі

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Курс "Художня культура",тема "Пам'ятки культури рідного краю"

Вік учнів, клас

Учні 9 класу,14-15 років

Стислий опис проекту

Проект має назву «Пам’ятки далекі, але такі близькі» тому, що багато історичних прадавніх пам’яток, які є загадковими та унікальними знаходяться зовсім поруч, але залишаються невідомими для сучасних школярів. Цей проект був створений для того, щоб підняти духовну культуру учнів, прищепити любов до великих надбань наших предків, виховувати повагу до минулого, навчити цінувати те, що нам подарувала матінка природа. Об’єктом дослідження стала Кам’яна Могила – археологічний комплекс який має особливе значення у вивченні давньої духовної культури Євразії. Проект пропонує різноплановий характер завдань: проведення екскурсії до заповідника, анкетування, випуск газети, альманаху, буклету, виготовлення агітаційних листівок та розповсюдження серед населення, відповіді на питання, дослідницьку діяльність. Він передбачає роботу з довідковою, науково-популярною літературою та Інтернет - ресурсами. За тривалістю виконання – середньостроковий, стартує на початку жовтня та в листопаді добігає кінця. Учасники проекту можуть поділитися новою інформацією та досягнутими результатами з іншими учнями, виступаючи на уроці та презентуючи свої роботи.

Питання проекту

Історичні пам'ятки рідного краю

Ключове питання

Чи варто зберігати історичні пам'ятки?

Тематичні питання

Які історичні пам'ятки Ви знаєте?

Які історичні пам'ятки вашої місцевості вам відомі?

Які історичні пам'ятки Ви відвідували?

Змістові питання

Чи вважаєте ви заповідник «Кам’яна Могила» гордістю нашого краю?

Чи знаєте ви історію створення Кам’яної Могили?



План вивчення теми (вставити файл)

План проекту

Навчальні цілі

• оволодіння учасниками проекту новими знаннями з теми «Кам’яна Могила: історія, культура, сучасність»;

• формування навичок використання нових знань в творчій діяльності;

Розвиваючі:

• удосконалення комунікативних навичок у межах самостійної роботи й роботи в групі;

• удосконалення вмінь роботи з інформацією та медіа ресурсами;

• розвиток логічного й аналітичного мислення, пам’яті, уяви;

• розвиток творчих здібностей учнів.

Виховні: • виховання позитивного ставлення до національних і загальнолюдських культурних цінностей;

• виховання шанобливого ставлення до культури, історії свого рідного краю;

Діяльність вчителя

І етап роботи

Завдання учасників: розробити запитання до анкети-інтерв`ю, підготувати буклет «»у якому знаходитимуться діаграми з результатами соціологічного опитування. Анкета - інтерв`ю

1. Чи вважаєте ви заповідник «Кам’яна Могила» гордістю нашого краю?

2. Чи часто ви відвідуєте заповідник?

3. Чи знаєте ви історію створення Кам’яної Могили?

4. Чи потрібно охороняти заповідник?

ІІ етап роботи

Завдання учасників: прокласти екологічну стежку до історичного пам’ятника, очищення території від бруду, допомога робітникам музейного комплексу. Випуск газети з повідомленням про результати виконаної роботи.

ІІІ етап роботи

Завдання учасників: зібрати інформацію про археологічну пам’ятку, відвідати музей, який знаходиться на території заповідника, ознайомитися з енциклопедичною, науково-популярною літературою та ресурсами Інтернету, підготувати збірку «Відлуння віків».

Діяльність учнів

Буклет

Буклет 2

Збірка

Оцінювання

Критерії оцінювання

Корисні ресурси

Ресурси

Інші документи