Участница:Неоніла Семенюк

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Про мене

Місце роботи: Широківська ЗШ І-ІІІ ст, Новозапорізька ЗШ І-ІІІ ст

Адреса:70413 Запорізька обл., Запорізький р-н., с. Широке вул. Маракулова 1

Посада: вчитель фізики І категорії

E-mail: neonila513@gmail.com

телефон: +380671501940

Місце навчання: Запорізький національний університет


Конкурси

2010-2011 Физики-Лирики с Веб 2.0 Конкурс на створення кращого блогу (сайту) з предмету серед вчителів фізико-математичних, природничих та філологічних дисциплін

2012 - 2013 Рік електронної дидактики "Мистецтво навчати"

Обласний конкурс розробок уроків з фізики та астрономії

Досягнення вчителів та учнів в області ІТ-технологій, 2016 рік

ІІ щорічної он-лайн науково-освітньої виставки «Інноваційні стратегії інформатизації освіти» за напрямом 2016 року «Практична медіаосвіта: інноваційні підходи впровадження» [1]

Конкурс "Освіта запорізького краю 2017" [2]

Тренінги

Група 9. Тренінг "Впровадження квест-технології в освітній процес", 2016

Тренінг Мережеві технології Веб 2.0 для вчителів інформатики, ЗОІППО, ПІНФ-216, 2016-2017

Модуль 1. Сервіси для розміщення навчальних матеріалів

Тема 2 "Знайомство з технологією Вікі

1.Створення карти знань

Карта знань Семенюк Н.В. 12.11.16.PNG

Тема 3. Знайомство з on-line офісами
Створення форми

Робота з малюнками

  • Відкрийте малюнок за посиланням:[3]

Дайте відповідь на запитання:

1.Яка програма зображена на малюнку ?

2.Під яким номером позначено контейнер?

3.Що означають останні цифри, зображені на малюнку?

Завдання для уроків

  • Створіть шаблон лабораторної роботи з фізики з додатком

зразки:

Віртуальна екскурсія

Перегляньте завдання за посиланням.

Дайте відповіді на запитання :
екскурсія

1.З яким геніальним винахідом пов'язані місця, які позначені на карті?

2.Що це за винахід?Хто його винайшов?

3.Як раніше він називався?

4.Яку сучасну назву має тепер?

Тема 4 "Робота з мультимедійними сервісами. Фотосервіси"

Створіть презентацію на тему "Тарас Шевченко як художник", використовуючи фотографії з фотоальбому.

Тема 5 "Робота з мультимедійними сервісами. Відеосервіси"

Відеозавдання:[4]

Завдання:

1.Допоможіть Вовці скласти правильно алгоритм для виконавців.

2.Складіть алгоритми і подайте у різних формах.

3.Вкажіть яких помилок припустився герой мультфільму.

Модуль 3. Сервіси для систематизації навчальних матеріалів

  • Колекцію сайтів для уроку з інформатики

Колекцію закладок пегляньте за посиланням

[5]

Модуль 2. Сервіси для організації взаємодії учнів та вчителів

  • Приклад газети створеної за допомогою сервіса WikiWall
    [6]

Завдання для учнів
Завдання:

1.Як пов'язана технологія Веб.2.0 з розробкою власного блогу?

2.У чому різниця між блогом і сайтом?

3. Напишіть статтю для сайта " Чому корисно мати власний блог?

4.Розмістіть інформацію у газеті.
[7]

Завдання:
1.Зайдіть за посиланням [8]

2.Зареєструйтеся на сервісі станьте членом групи "Вчителі інформатики"

3.Прийміть участь у обговоренні теми: "Топ - 10 корисних сервісів Google , про які мало хто знає"
[9]


Модуль 4. Сервіси для розробки освітнього он-лайн контенту

  • Хмарина слів
Хмарина слів

Завдання:

1.Розгляньте хмарину слів.

2.Про яку фірму в ній розповідається?

3.Хто був засновником фірми?

Відповідь розмістіть у хмаринці слів.

Як її створити зверніться за посиланням: Облако слов (тегов)

2.Завдання "Інфографіка"

Neonila.jpg

3.Онлайн- кросворд

  • Кросворд: [10]

Корисні посилання

1. Сайт МОН України: http://www.mon.gov.ua/

2. Сайт ЗОІППО: http://zoippo.zp.ua/

3. Сайт Кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті: http://ciit.zp.ua/

4. Віртуальне методичне об'єднання вчителів інформатики Запорізької області"

5. Блог вчителя фізики СеменюкН.В.: http://physicist.in.ua/