Участница:Турченко

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Турченко Аліна Олександрівна

Регіон: Україна, Запорізька область, м.Вільнянськ

Місце роботи: Матвіївський загальноосвітній навчально-виховний комплекс "Всесвіт"

Посада: Вчитель англійської мови.

Категорія: спеціаліст.

Стаж роботи: 5 років

Контактний :+380959474307

Проблемна тема: "Гра як засіб формування пізнавальної діяльності школярів на уроках англійської мови"

Адреса електронної пошти: tur4enkoalina@gmail.com
Всеукраїнський конкурс "Вчитель року"

Содержание

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізький національний університет,2011,"Мова та література (французька)"

Педагогічний стаж

5 років

Місце роботи

(найменування навчального закладу відповідно до статуту) Матвіївський загальноосвітній навчально-виховний комплекс "Всесвіт"

Посада

вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія

спеціаліст

Звання

Класи,в яких викладаєте

1-4 класи

Посилання на власний інтернет-ресурс

блог

Педагогічне кредо

Навчаючи – учись, навчаючись – твори, у процесі творчості - навчай

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує

Використовую інтерактивні технології. Робота в групах, в парах. Проводжу ігри:Скульптурні літери, Змагання з абеткою, Телефон, Сліпий капітан, Перекладачі, Хто може розсмішити царівну Несміяну.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Готуючись до кожного уроку, я ставлю перед собою одне питання: як зацікавити дітей та як активізувати їх пізнавальну діяльність. Сучасний урок іноземної мови немислимий без інтенсивності і потребує від учнів концентрації уваги, напруження сил. Застосування ігор дає мені змогу зберегти ентузіазм і високу працездатність до останніх хвилин уроку. Тому особливо обґрунтованого підходу на уроці англійської мови в початковій школі потребує гра, яка має велике значення для розвитку активності школярів. Для молодшого шкільного віку один із головних мотивів навчання – це прагнення до активної участі (колективної чи індивідуальної) у певній корисній діяльності класу, завдяки якій дитина утверджує себе на соціальному щаблі свого маленького колективу. Гру на уроці англійської мови можна і треба застосовувати як під час вивчення нової теми, так і під час закріплення й перевірки знань молодших школярів. Найсильнішим мотивуючим чинником є прийоми навчання, що задовольняють потребу школярів у новизні матеріалу, що вивчається, і різноманітності виконуваних вправ. Використовування різноманітних прийомів навчання сприяє закріпленню мовних явищ у пам'яті, створенню більш стійких зорових і слухових образів, підтримці інтересу й активності дітей. Урок іноземної мови розглядається як соціальне явище, де класна аудиторія - це певне соціальне середовище, у якому вчитель і учні вступають у певні соціальні відносини один з одним, де учбовий процес - це взаємодія всіх присутніх. При цьому успіх у навчанні - це результат колективного використовування всіх можливостей для навчання. І діти що навчаються повинні вносити значний внесок у цей процес. Широкі можливості для активізації учбового процесу дає використовування ігор. Гра - методичний прийом, що відноситься до групи активних способів навчання практичному володінню іноземною мовою. Вона є умовним відтворенням її учасниками реальної практичної діяльності людей, створює умови реального спілкування . Ефективність навчання обумовлена в першу чергу вибухом мотивації, підвищенням інтересу до предмету. Ігрова діяльність мотивує мовну діяльність, оскільки діти що навчаються опиняються в ситуації, коли актуалізується потреба що-небудь сказати, запитати, з'ясувати, довести, чимось поділитися із співбесідником. Школярі наочно переконуються в тому, що мову можна використовувати як засіб спілкування. Гра активізує прагнення дітей до контакту один з одним і вчителем, створює умови рівності в мовному партнерстві, руйнує традиційний бар'єр між вчителем і учнем.

Посилання на відеозапис майстер-класу

Майстер клас

Посилання на відеозапис відкритого уроку

блог