Участница:GranD

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Гранд Марина.jpg

Гранд Марина Анатоліївна

Содержание

Професійна характеристика

Гранд Марина Анатоліївна працює в ПНЗ «Центр творчості дітей та юнацтва Олександрівського району» з 1 вересня 2011 року на посаді культорганізатора та керівника театральної студії «Мельпомена». 1 червня 2012 року звільнилася з посади керівник гуртка, а 1 вересня 2015 року стала керівником студії ігромайстерності «Art студія GranD». 1 квітня 2017 року зайняла посаду «Методист», а 1 вересня 2017 року стала керівником ще однієї студії, «Студії ед’ютейнмент освіти».

За час своєї педагогічної діяльності зарекомендувала себе як ініціативний організатор масових та виховних заходів, креативний, творчий педагог. Марина Анатоліївна бере активну участь у житті Центру творчості, як в творчому так і в методичному напрямку. Вона є автором та куратором таких проектів, як: «Зробимо світ добріше», «Я люблю своє місто», медіа проекту «ЦТВ». Вона творчо та цікаво проводить заходи. Свята, конкурси, розваги, які вона організовує побудовані методично грамотно, відрізняються продуманістю змісту, доступністю, чіткістю. Марина Анатоліївна людина комунікабельна, пунктуальна, вміє працювати в команді, в режимі «багатозадачності». Користується авторитетом та повагою серед колег, вихованців та їх батьків. Марина Анатоліївна завжди бере активну участь у конкурсах професійної майстерності.

Дата народження

11 травня 1990 року

Місце роботи

Заклад позашкільної освіти "Центр творчості дітей та юнацтва Олександрівського району" Запорізької міської ради Запорізької області

Посада

Ед.jpeg

Методист

Керівник студії ед'ютейнмент освіти

Ед’ютейнмент – це метод активного навчання, оснований на концепції навчання через розваги та провідною метою якого є урізноманітнення процесу отримання знань. Дана технологія спрямована на реалізацію пізнавального процесу, отримання нових знань в неформальній обстановці. «Зараз з'явився новий термін – edutainment... Навчальний процес перетворюється в подію, активну участь, дійство для дитини, своєрідний «екшн»... Навчальний процес повинен бути подією, медіатеатром, причому не одного актора (викладача), – всі беруть участь у цій постановці. Це і є edutainment». «У педіатрів з’явився новий діагноз «ігрова дистрофія» – сумний і загрозливий наслідок того, що дитина через різні обставини не була залучена до ігрової діяльності, яка стимулює до дій і зміцнює імунітет» - О.А. Немежанська. Саме тому виникає необхідність у створені нової навчальної програми яка сприятиме творчому самовизначенню дітей. Завдяки принципам, закладеним в основу навчальної програми, дитина зі своїми захопленнями, але без найменшого бажання щось робити, потрапляє в простір ед’ютейнменту і набуває стійкий інтерес до навчання, мотивацію, розкриває свій потенціал. У сучасному світі дитина вчиться користуватися всілякими гаджетами раніше, ніж розмовляти. Але ми не можемо зупинити прогрес, і нові технології будуть розвиватися, тому, щоб вони не поглинули нас, потрібно навчитися ними керувати.

Арт.gif

Керівник студії ігромайстерності "Art студія GranD"

Новизна програми полягає в тому, що вона передбачає цілий комплекс навчальних дисциплін, які сприяють розв’язанню ряду творчих завдань: виховання творчої ініціативи, самостійності, самоорганізації та організаторських здібностей, художньої уяви, сценічної та естетичної культури, гармонійного фізичного розвитку.

Дисципліни навчальної програми Предмети дисциплін
Театральне мистецтво Майстерність актора

Історія театру

Теорія драми

Мистецтво естради Режисура естради

Історія естради та цирку

Сценарна майстерність

Ігротехніка

Виразні засоби актора та ігротехніка Історія костюму

Грим

Мовна майстерність

Основи вокалу

Сценічний рух, боротьба і пластика

Танець

Організація масових свят Методика організації масових свят

Технічні засоби масових свят

Менеджмент шоу-бізнесу

Художня культура Народна художня творчість

Українська художня культура

Світова художня культура

Образотворче мистецтво

Це сприяє реалізації дитини в різноманітних галузях художньої діяльності, розкриттю своїх творчих здібностей і становлення як особистість.

Освіта

ХДАК.jpeg

Харківська державна академія культури

Кваліфікація: Театральне мистецтво

Спеціальність: Режисер естради та масових свят

ЗНУ.jpeg



Запорізький національний університет

Спеціальність: Педагогіка вищої школи

Професійна кваліфікація: викладач

Педагогічний стаж

з 1 вересня 2011 року

Педагогічне кредо

Якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте йому спочатку свій гарний настрій

(Бенедикт Спіноза)

Проблемна тема

Ед'ютейнмент як метод формування життєвих компетентностей

Мої розробки

Педвиставка.png



Обласна виставка "Освіта Запорізького краю 2018"

https://drive.google.com/drive/folders/1LVmnA3wT3C4qyzg0753B_ViZq8JS2RAj?usp=sharing

Неперервна освіта.jpg




Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ". Е-журнал "Позашкілля Запоріжжя" Випуск №3 (вересень 2016 р.)

https://drive.google.com/file/d/0Bxafe4Z-Yjwpb2QxcDFMRm44YVU/view

Педагогічне колесо.jpg





Вчительський журнал он-лайн. Сертифікований матеріал. Проект "Педагогічне колесо"

http://teacherjournal.in.ua/rozrobky/proekt-pedahohichne-koleso