Участница:P4olka

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск


Шпічка Юлія Олегівна учитель гімназії 46

Содержание

Шпічка Юлія Олегівна

Вчитель початкових класів Запорізької гімназії №46

Категорія: вища

Звання: старший учитель

Стаж роботи: 33 роки


Контактні дані

Контактний е-mail: p4olka66@rambler.ru

polka64@ukr.net

Контактна інформація про навчальний заклад:

Запорізька гімназія №46 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор: Кругла Л.Ю.

Адреса закладу освіти: 69009, м. Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, буд. 29

Контактний телефон:(061)2365614, (061)2365633

E-mail: gimnazy46@i.ua

Адреса сайту:http://gimnazy46.wix.com/school, https://sites.google.com/site/school46zp

Код ЕДРПОУ 25678602

Візитка школи: Запорізька гімназія №46


ТЕМА САМООСВІТИ

Формування інформаційно-освітнього середовища для розвитку критичного мислення соціально адаптованого учня початкової школи

Розвиток інформаційного суспільства ініціював інформатизацію освіти. Питання формування інформаційно-освітнього середовища розглянуті в роботах А. Андреєва, Г. Бєляєва, В. Бикова, С. Григор’єва, Ю. Жукова, С. Лобачева, Е. Полат, В. Ясвіна та ін. У науково-довідковій літературі під середовищем прийнято розуміти сукупність умов (економічних, політичних, соціальних, побутових, духовних, територіальних, природних та ін.) існування людини та суспільства. Поняття «інформаційно-освітнє середовище» не має однозначного визначення. На думку вчених, інформаційно-освітнє середовище – це: системно організована сукупність інформаційного, технічного, навчально-методичного забезпечення, що нерозривно пов’язано з людиною як суб’єктом освітнього процесу (О. Ільченко); організаційно-методичні засоби, сукупність технічних і програмних засобів зберігання, обробки, передачі інформації, що забезпечують оперативний доступ до інформації і здійснюють освітні наукові комунікації (О. Соколова); система, в якій на інформаційному рівні задіяні та пов’язані між собою всі учасники освітнього процесу: адміністрація закладу – педагоги – учні – батьки (О. Кравчина) та ін. Одне з актуальних завдань сучасної школи — пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво й соціально компетентної особистості, здатної застосовувати здобуті знання. Одним із провідних шляхів реалізації цих завдань є застосування нових освітніх технологій, та вміле використання їх можливостей у освітній діяльності вчителя. У своїй діяльності вчитель має бути готовий до розробки власних дидактичних матеріалів, навчити учнів сприймати ІКТ та допомагати у створенні нових власних дидактичних матеріалів. Якщо дидактичний матеріал учні створюють разом з учителем, то якість навчальних і розвивальних навичок збільшується. Створенні власноруч з вчителем дидактичні матеріали розширюють кругозір дитини, допомагають отримати і засвоїти більше інформації, ніж просто перегляд готових дидактичних матеріалів. З розвитком сучасних технологій у педагога з’являється все більше можливостей для створення дидактичних матеріалів, які враховують власні потреби при викладанні.

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОЕКТІВ «ВРЯТУВАТИ ВІД ЗАБУТТЯ» «БОРОТЬБА ЗА УКРАЇНСЬКУ ДЕРЖАВНІСТЬ: СІМЕЙНІ ІСТОРІЇ УКРАЇНЦІВ»

Всеукраїнський конкурс мультимедійних проектів «Врятувати від забуття», в якому ми приймали участь, мав мету – підвищення інтересу молоді до української історії, збереження та відновлення національної пам’яті, подолання історичних міфів. Організаторами Всеукраїнського конкурсу виступав Міжнародний благодійний фонд національної пам’яті України у співпраці із центральними та місцевими органами влади, Київським міським будинком учителя. Також в організації заходу брали участь представники Інституту історії України НАН України, Кабінету Міністрів України, Спілки письменників України. Результатом роботи в проекті став фільм про роботу шкільного музею гімназії, видатних учнів та історію Запорізької гімназії № 46.

"ГІМНАЗІЯ НАРОДЖУЄ ІСТОРІЮ ТВОГО Й МОГО ЛІТОПИСУ ЖИТТЯ" Запорізька гімназія №46. 2016 рік


Автор проекту: Юлія Шпічка. Відео,звук, монтаж: Олег Трітяченко.

УРОК ІНФОРМАТИКИ. 3 клас.

Тема шкільного курсу: Інформаційні процеси і комп’ютер

Урок № 1

Тема уроку: Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбінований)

Автори уроку: Шпічка Ю. О., Баліцька В. В.

Технологічна карта уроку

Конспект уроку з ілюстраціями. Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбінований).

Додаток. Карта успіху

Презентація до уроку

Освітній сайт "Школа Бджілки"


Синквейн як прийом технології розвитку критичного мислення

Синквейн як прийом технології розвитку критичного мислення

Презентація "Синквейн як прийом розвитку критичного мислення

Освітній сайт "Школа Бджілка"


Урок навчання грамоти. 1 клас

Тема: Звук [к] [к’]; буква «Кк». Текст «Миколин сокіл».(Читання). Письмо рядкової букви «к». (Письмо).

Навчання грамоти


СТВОРЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ФІЛЬМІВ

Мета створення дидактичного фільму - ліквідація прогалин у наочності викладання теми. При створенні дидактичних фільмів були дотриманні основні принципи створення відеоматеріалів: ілюстративність (надають педагогу можливість ілюструвати урок); фрагментарність (надають можливість дозовано викладати матеріал, залежно від швидкості сприйняття учнями); методична інваріантність (відеофрагменти можна використовувати на розсуд учителя на різних етапах уроку, переслідуючи різні методичні цілі); лаконічність (викладення більшої кількості інформації за короткий час, але ефективніше; таким чином заощаджується дорогоцінний час уроку); евристичність (подання нового матеріалу настільки зрозуміло, щоб нові знання виявились доступними для свідомого засвоєння учнем). Мультимедійні засоби навчання є універсальними, оскільки можуть бути використаними на різних етапах уроку: під час мотивації як постановка проблеми перед вивченням нового матеріалу; у поясненні нового матеріалу як ілюстрації; під час закріплення та узагальнення знань.

Учні, які приймали участь у створенні дидактичних фільмів мали можливість не тільки глибоко зануритись у фактичний матеріал, а й отримали задоволення від роботи, яку виконували. Робота над створенням фільмів сприяла розкриттю творчого потенціалу дітей та вчителя,згуртувала учнів різних вікових категорій, деяким школярам допомогла визначитись з уподобаннями в професії.

На ваш розсуд представлені 3 дидактичних фільми за підручниками видавництва «Hueber» - «Тамбурін 2» та «Пінг понг 2» і один фільм з екології. Всі фільми знято творчою групою, яка складалася з трьох осіб. А саме: Юлія Шпічка – режисер, яка працює вже 33 роки вчителем початкових класів в Запорізькій гімназій № 46 та 13 років в сфері радіо та телебачення. Вона завжди має гарний настрій та чудові ідеї. Олена Клименко – вчитель німецької мови та класний керівник 7-Б, яка працює протягом 22 років в Запорізькій гімназії № 46 з великим задоволенням, бажанням та любов’ю. Олег Трітяченко – оператор та звукорежисер, який працює вже більше 20 років в телерадіокомпанії «Алекс» (м. Запоріжжя). Він справжній майстер своєї справи, який, на жаль, взагалі не володіє німецькою мовою. Ми з великим задоволенням та цікавістю приймали участь у першому проекті «Зніміть свій власний фільм з Hueber» та пишаємося тим, що ми змогли досягти таких високих результатів. А саме – І місце за фільм «Домашня тварина – це клопіт» та номінацію «За високу технічну якість» за фільм «Куди ж ми їдемо?» Фільм „Bunte Medienwelt“ – «Яскравий світ медіа» також отримав I місце у Всеукраїнському конкурсі «Зніми свій власний фільм з Hueber». Працювати з підручниками Hueber справді дуже гарно. Вони креативні, цікаві та змістовні. Ми дуже щасливі, що маємо змогу не тільки працювати з підручниками Hueber, але й знімати фільми. Зйомка фільмів викликає у людей, які вивчають мову велике зацікавлення щодо більш активного вивчення мови, приносить багато задоволення та дарує багато позитивних емоцій.


Ein Haustier macht Arbeit

Дидактичний фільм до підручника з німецької мови видавництва «Hueber» - «Тамбурін 2» Автори фільму: Шпічка Ю. О., Клименко О. І.

Захоплюючі сюжети про тварин, веселі історії з життя однокласників, сюжетно-рольові ігри, зустріч з казковими героями, красиві картинки та чудова музика викличуть у маленьких глядачів активний інтерес до вивчення німецької мови. Фільм зайняв І місце у Всеукраїнському проекті "Зніми свій власний фільм з Hueber" (2009 - 2010)

Ein Haustier macht Arbeit. Запорізька гімназія № 46. Дидактичний фільм до підручника з німецької мови видавництва «Hueber» - «Тамбурін 2».(Для учнів 3 класу)

Bunde Medienwelt

Дидактичний фільм до підручника з німецької мови видавництва «Hueber» - «Ping Pong 2». Автори фільму: Шпічка Ю. О., Клименко О. І.

Фільм "Засоби інформації в суспільстві" знайомить дітей з широким світом інформації: бібліотека, телебачення, радіо, Інтернет, кіно. Учні, які приймали участь в цьому проекті (4 і 11 класи) не тільки познайомились з фактичним матеріалом, але й розширили свої знання про світ професій, спробували себе в ролі акторів, дикторів телебачення, робітників радіо. Фільм зайняв І місце у Всеукраїнському проекті "Зніми свій власний фільм з Hueber" (2010 - 2011)

"Bunde Medienwelt" Дидактичний фільм до підручника з німецької мови видавництва «Hueber» - «Пінг понг 2»

Berlin ist eine Reise wert

Дидактичний фільм до підручника з німецької мови видавництва «Hueber» - «Ping Pong 2». Автори фільму: Клименко О. І.Шпічка Ю. О.

Дидактичний фільм "Berlin ist eine Reise wert"

Beobachte, erlerne, habe lieb, bewahre dein Heimatland

Дидактичний фільм з екології "Beobachte, erlerne, habe lieb, bewahre dein Heimatland" - результат участі в екологічному проекті "Ми на варті природи!"

Автори фільму: Шпічка Ю. О., Клименко О. І.

Beobachte, erlerne, habe lieb, bewahre dein Heimatland

Інформація про дидактичні фільми

Дидактичний фільм з екології "Спостерігай, вивчай, люби, бережи рідний край!"

Фільм є методичним додатком до підручника "Екологія" (автор Нікулочкіна О.В.). У фільмі піднімаються глобальні проблеми пов'язані з існуванням і розвитком людства на Землі. Учні знайомляться з поняттями "екологія", "екологічна культура". Фільм дає можливість розширить знання про навколишній світ, біорізноманітність рідного краю, розкриває багатогранність цінності природи. Ви і ваші учні зможете здійснити віртуальну подорож до узбережжя Азовського моря, помилуєтесь красою заповідника Асканія - Нова, відчуєте аромати весняного степу, здивуєтесь багатству природи України, задумаєтесь над тим, як зберегти цей дивовижний світ для майбутніх поколінь.

Дидактичний фільм з екології "Спостерігай, вивчай, люби, бережи рідний край!"

Використання уривків відео на уроках літературного читання

Дидактичний фільм або фрагмент відео - досконалий технічний засіб, який досить ефективно виконує ілюстративну та інформаційну функції в навчанні. Відеофільм дає можливість учням на власні очі побачити те, про що говориться на уроці, що написано в підручнику. Використання відео на заняттях допомагає задовольнити запити, бажання та інтереси школярів. Інформація, представлена в наочній формі більш доступна для сприйняття,засвоюється легше та швидше. Застосування відео виправдано й психологічно: саме через органи зору та слуху людина отримує основний обсяг інформації про навколишній світ. Для того, щоб зрозуміти зміст фільму учням потрібно докласти певні зусилля: так мимовільна увага переходить у довільну, а інтенсивність уваги впливає на процес запам'ятовування. Використання різних каналів надходження інформації позитивно впливає на міцність запам'ятовування досліджуваного матеріалу. Відео дає можливість підносити матеріал дозовано, в залежності від швидкості сприйняття. Фрагменти відео можна використовувати на різних етапах уроку, залежно від поставлених методичних завдань. Дидактичні (навчальні) фільми дають можливість подачі великого обсягу інформації за короткий проміжок часу. Різноманітні способи відображення навчальної інформації в поєднанні з інтерактивністю та мультимедіа забезпечують якісно новий рівень навчання, здійснюють соціокультурне виховання за допомогою емоційних, яскравих, нетрадиційних методів навчання і виховання, які підвищують мотивацію навчання школярів.

Гумореска Павла Глазового

Вірш Катерини Перелісної "Вояка"

Сергей Михалков "А что у вас?"

П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»

Міжнародний екологічний проект "Школа за екологію: думати, досліджувати, діяти!"

Автори роботи: Шпічка Юлія Олегівна (вчитель початкових класів), Клименко Олена Ігорівна (вчитель німецької мови)


За запрошенням Гете-інституту (м. Берлін) ми приймали участь в екологічному проекті "Школа за екологію:думати,досліджувати, діяти!" До участі в конкурсі запрошувалися команди учнів 7–11 класів (мінімальний вік на 1 лютого 2017 р. - 14 років) з Вірменії, Білорусії, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Росії та України, а також їх вчителі німецької мови та вчителі-предметники (біології, географії, хімії, фізики та екології). Разом з вчителями школярі досліджували екологічну ситуацію у своєму місті (селищі), на своїй вулиці, у своїй школі, наприклад: якість води та повітря, стан ґрунту, споживання енергії, рослинний і тваринний світ, відходи, здоров'я/харчування.

Наша група складалася з 5 учасників: двох вчителів і трьох учениць. А саме: Юлії Шпички (вчителя початкових класів), Олени Клименко (вчителя німецької мови), Валерії Воробйової (учениці 10-Б класу), Марії Бондаревской (учениці 10-Б класу) і Єви Глущенко (учениці 11-Б класу)


Як здійснювалась робота в проекті можна прослідкувати в групі "Grüne Schule. Saporisher Gymnasium 46" на сторінці у Facebook


Група "Grüne Schule. Saporisher Gymnasium 46" у Facebook

Міжнародний екологічний проект

Міжнародний екологічний проект "GRÜNE SCHULE – GESUND MIT PFLANZEN"

Дидактичний фільм з екології на німецькій мові "Beobachte, erlerne, habe lieb, bewahre dein Heimatland"

Міжнародний проект "Зелена школа - здоров'я з рослинами". Slide chow zum Projekt "GRÜNE SCHULE – GESUND MIT PFLANZEN"

Дидактичний фільм з екології "Спостерігай, вивчай, люби, бережи рідний край!"

Презентація до проекту. Частина 1

Презентація до проекту. Частина 2

Презентація. Частина 3

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК. ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ І МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО. 4 клас.

Урок презентація результатів проекту

Тема: В світі українських пісень. Удосконалення умінь самостійно та за завданням вчителя знаходити потрібну інформацію, користуючись джерелами художньої та довідкової літератури (читання). Жанри українських пісень (музика)

Методична інформація до уроку

Конспект уроку

Аудіоматеріали до уроку

Додатки

Словникова скарбничка

Українські пісні

Реклама довідкової літератури (у виконанні учнів)

Жанри пісень

Інтерв'ю дітей "Пісня - душа народу"

Гімн гімназії. Виконують учні гімназії

Музична вікторина для самостійної роботи у групах

ВІДЕОЗАПИС УРОКУ. У світі українських пісень

Відеозапис уроку зроблено для демонстрації на DVD (висока якість), має велику вагу, тому розподілений на 3 частини

Відеозапис уроку. Частина 1

Відеозапис уроку. Частина 2

Відеозапис уроку. Частина 3


Музичне мистецтво. 1 клас

Тема уроку: "Троїсті музики. Музика А. Філіпенка, слова Л. Компанієць «Гарний танець гопачок»

Конспект уроку

Малюнки до уроку

ТРОЇСТІ МУЗИКИ. МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ (малюнки для дошки)

Музика для початку уроку (Вхід дітей до класу)

"Гарний танець гопачок" Музика А. Філіпенка, слова Л. Компанієць

Музичні файли для етапу "Слухання музики"

Презентація до уроку

ФОТОГАЛЕРЕЯ