Як працювати з підручником, січень 2013

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
  1. Знайти завдання за змістом.
  2. Обдумати заголовок.
  3. Прочитати зміст пункту.
  4. Виділити всі незрозумілі слова і вирази та з’ясувати їх значення (за підручником, довідником, у вчителя, батьків, однокласників).
  5. Поставити під час читання запитання та відповісти на них. (Про що тут говориться? Що мені вже відомо про це? Що саме про це повідомляється? Чим це можна пояснити? Як це відповідає тому, що я вже знаю? З чим це треба не переплутати? Що з цього ми повинні отримати ? Для чого це робиться, виконується? До чого це можна застосувати? Коли і де застосувати?)
  6. Виділити (виписати) основні поняття.
  7. Виділити основні теореми і правила.
  8. Вивчити означення понять.
  9. Вивчити теореми (правила).
  10. Розглянути конкретні випадки в тексті та придумати свої.
  11. Провести самостійно доведення в зошиті.
  12. Скласти схеми, таблиці, виконати малюнки та креслення.
  13. Запам’ятати матеріал, застосовуючи прийоми запам’ятовування (переказ за планом, кресленням, схемою, мнемонічні прийоми, повторення складного матеріалу).
  14. Відповісти на конкретні запитання в тексті або параграфу.
  15. Придумати і задати собі подібні запитання до параграфу.

--Подкова Олена (обсуждение) 19:13, 30 октября 2014 (EET)