Відкритий урок читання — различия между версиями
Строка 2: | Строка 2: | ||
[http://znrcdjerelo.ucoz.ru/ Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради]<br> | [http://znrcdjerelo.ucoz.ru/ Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради]<br> | ||
2016-2017 навчальний рік<br> | 2016-2017 навчальний рік<br> | ||
+ | |||
+ | =='''''Анотація'''''==<br> | ||
+ | Актуальність уроку обумовлена проблемою формування навичок читання у дітей із синдромом Дауна. Дітям даної категорії важко навчитися свідомому, правильному, зрозумілому читанню. Крім того, більшість таких учнів не вербальні, тобто не володіють мовленням як таким. Але деякі дослідження свідчать про те, що діти із синдромом Дауна можуть почати говорити після того, як навчаться читати. Тому проблема навчання читанню «сонячних дітей» є важливою та актуально. <br> | ||
+ | У практичній частині уроку представлені елементи методик та прийоми, які використовує вчитель у своїй педагогічній діяльності: методика піктограм, елементи навчання читанню за методикою М. Зайцева, прийом співставлення картинки та слова, оригінальна робота з вивчення віршованих творів з розумово відсталими дітьми.<br> | ||
+ | У додатках до уроку надані дидактичні матеріали, тексти, які використовуються на уроці, демонстраційний та ілюстративний матеріал.<br> | ||
+ | Автор представлених на порталі ЗАПОВІКИ матеріалів ( вчитель 4 класу для учнів із синдромом Дауна Рябченко Н.М.), успішно впоралася з реалізацією поставлених цілей уроку. Після запровадження вчителем на уроці вищевказаних методів та прийомів відбувається:<br> | ||
+ | - закріплюється вміння читати слова та речення з вивченими буквами; <br> | ||
+ | - удосконалюються навички свідомого читання; <br> | ||
+ | - відбувається покращення процесу вивчення віршів напам’ять; <br> | ||
+ | - відбувається корекція вад мовлення, розвиток мовлення та мислення.<br> | ||
+ | В цілому методична розробка уроку відповідає вимогам і може бути рекомендована як варіант уроку читання.<br> | ||
<sub><big>''''''План-конспект уроку читання у 4 класі за програмою навчання учнів з помірною розумовою відсталістю.'''''</big> | <sub><big>''''''План-конспект уроку читання у 4 класі за програмою навчання учнів з помірною розумовою відсталістю.'''''</big> |
Версия 13:54, 23 января 2017
Содержание |
Навчальний заклад
Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради
2016-2017 навчальний рік
==Анотація==
Актуальність уроку обумовлена проблемою формування навичок читання у дітей із синдромом Дауна. Дітям даної категорії важко навчитися свідомому, правильному, зрозумілому читанню. Крім того, більшість таких учнів не вербальні, тобто не володіють мовленням як таким. Але деякі дослідження свідчать про те, що діти із синдромом Дауна можуть почати говорити після того, як навчаться читати. Тому проблема навчання читанню «сонячних дітей» є важливою та актуально.
У практичній частині уроку представлені елементи методик та прийоми, які використовує вчитель у своїй педагогічній діяльності: методика піктограм, елементи навчання читанню за методикою М. Зайцева, прийом співставлення картинки та слова, оригінальна робота з вивчення віршованих творів з розумово відсталими дітьми.
У додатках до уроку надані дидактичні матеріали, тексти, які використовуються на уроці, демонстраційний та ілюстративний матеріал.
Автор представлених на порталі ЗАПОВІКИ матеріалів ( вчитель 4 класу для учнів із синдромом Дауна Рябченко Н.М.), успішно впоралася з реалізацією поставлених цілей уроку. Після запровадження вчителем на уроці вищевказаних методів та прийомів відбувається:
- закріплюється вміння читати слова та речення з вивченими буквами;
- удосконалюються навички свідомого читання;
- відбувається покращення процесу вивчення віршів напам’ять;
- відбувається корекція вад мовлення, розвиток мовлення та мислення.
В цілому методична розробка уроку відповідає вимогам і може бути рекомендована як варіант уроку читання.
'План-конспект уроку читання у 4 класі за програмою навчання учнів з помірною розумовою відсталістю.
Автор:
Тема:
Читання тексту «Карпатські гори».
Мета:
1.Закріплювати вміння читати слова та речення з вивченими буквами;
2.Вдосконалювати навички свідомого читання.
3.Коригувати вади мовлення.
4.Розвивати мовлення, мислення.
5.Виховувати у дітей любов до України.
Хід уроку
№ п/п | Зміст уроку | |
---|---|---|
1. | Загальнокорекційний етап | |
1.Організаційна підготовка учнів до роботи на уроці.
- Доброго дня, діти! Зараз у нас з вами урок читання, на якому ми дізнаємося багато нового та цікавого. | ||
2. | Основний етап | |
1.Повідомлення теми, мети і завдань уроку. - Погляньте на піктограми. Вони розкажуть нам, що ми будемо робити на уроці.
(На дошці розташовані піктограми, які ілюструють хід уроку: робота за малюнками, кубики Зайцева, слова, робота з книгою, фізхвилинка, текст, вірш, комп’ютер).
Діти разом з вчителем проговорюють піктограми. | ||
Формуюча частина | ||
1) Словникова робота.
- Наш казковий поїзд вже їде до Карпат. І зараз саме час підготуватися до зустрічі з ними. Що нас чекає? Дізнатися про це нам допоможуть словникові слова. Прочитаймо їх!
(Діти читають слова, запропоновані вчителем. Незрозумілі слова пояснюються.) | ||
3. | Заключний етап | |
1.Підбиття підсумків і оцінювання. - Ось і закінчується наша сьогоднішня мандрівка. Давайте пригадаємо, що ми робили на уроці.
(Діти розповідають, спираючись на піктограми.)
2.Пояснення домашнього завдання. |