Відкритий урок читання

Материал из ЗапоВики
Версия от 13:36, 28 декабря 2016; Рябченко Наталія (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

План-конспект уроку читання у 4 класі за програмою навчання учнів з помірною розумовою відсталістю. Тема. Читання тексту «Карпатські гори». Мета: закріплювати вміння читати слова та речення з вивченими буквами; удосконалювати навички свідомого читання; коригувати вади мовлення; розвивати мовлення, мислення; виховувати у дітей любов до України. № п/п Зміст уроку Обладнання І. Загальнокорекційний етап 1.Організаційна підготовка учнів до роботи на уроці. - Доброго дня, діти! Зараз у нас з вами урок читання, на якому ми дізнаємося багато нового та цікавого. 2.Психологічна підготовка учнів до уроку. - Сьогодні на уроці ми вирушимо у казкову подорож нашою країною. Нагадайте мені, як вона називається? Правильно, наша країна називається Україна. Подивіться на карту України. А вирушимо ми у подорож на казковому поїзді у чудові гори Карпати. Знайдіть їх на карті. Погляньте, який наш поїзд гарний! На ньому ми проїдемо по Карпатах. Карта України, зображення казкового поїзда на дошці (див. додатки). ІІ. Основний етап 1.Повідомлення теми, мети і завдань уроку. - Погляньте на піктограми. Вони розкажуть нам, що ми будемо робити на уроці. (На дошці розташовані піктограми, які ілюструють хід уроку: робота за малюнками, кубики Зайцева, слова, робота з книгою, фізхвилинка, текст, вірш, комп’ютер). Діти разом з вчителем проговорюють піктограми. Піктограми на дошці (див. додатки). 2.Підготовча (пропедевтична) частина. - Але перед тим, як вирушати в дорогу давайте пригадаємо, що таке гори. Ваше завдання знайти ті малюнки, на яких ви бачите гори. (Діти розглядають картки з малюнками, читають пояснюючи слова та співвідносять зображення зі словами.) - Молодці! А тепер викладіть своє слово за допомогою кубиків Зайцева. (Діти викладають слова.) -Отже, ми пригадали, що таке гори і можемо вирушати в подорож. Малюнки із зображенням природи та картки з пояснюючими словами (див. додатки).



Кубики Зайцева 3.Формуюча частина 1) Словникова робота. - Наш казковий поїзд вже їде до Карпат. І зараз саме час підготуватися до зустрічі з ними. Що нас чекає? Дізнатися про це нам допоможуть словникові слова. Прочитаймо їх! (Діти читають слова, запропоновані вчителем. Незрозумілі слова пояснюються.) 2) Читання тексту «Гори Карпати» вчителем. - Ми вже майже на місці. Саме час прочитати текст про гори Карпати. Відкрийте книжку, знайдіть текст. Знайдіть його назву. Як називається текст? («Гори Карпати») Отже, послухайте уважно текст. (Вчитель читає.) 3) Перевірка первинного сприймання. - Про що йдеться в тексті? - Де знаходяться гори Карпати? - Які річки там течуть? - Чого багато є в Карпатах? - Які тварини живуть в Карпатах? Фізкультхвилинка. «Гори Карпати» Раз-два — піднімається гора, Три, чотири — це круті гірські схили, П'ять, шість — це орли дивний танець завели, Сім, вісім — це смерічки похилилися до річки, Дев'ять, десять — це вода з водоспаду витіка. 4) Читання тексту учнями. - читання хором; - вибіркове читання із розгляданням та коментуванням ілюстрацій; - гра «Знайди слово» Вчитель пропонує знайти у тексті словникові слова, які діти вже читали раніше; -читання по одному реченню. 5) Бесіда за прочитаним текстом. - Про що ми читали в тексті? - Що нового дізнались? 6) Робота з вивчення напам’ять вірша А. Камінчука «Це моя Україна». - А зараз ми пригадаємо вірш, який вчимо напам’ять. Знайдіть його у книжці. Як називається цей вірш? Хто його написав? - Давайте пригадаємо вірш. (Діти читають вірш хором). - Добре. А тепер спробуйте розказати вірш напам’ять. (Діти під керівництвом вчителя розповідають вірш напам’ять за допомогою малюнків, які ілюструють його зміст.) Розрізані картки зі словниковими словами (див. додатки). Книжка «Моя країна – Україна». Малюнки до вірша «Це моя Україна» на дошці (див. додатки).












ІІІ. Заключний етап 1.Підбиття підсумків і оцінювання. - Ось і закінчується наша сьогоднішня мандрівка. Давайте пригадаємо, що ми робили на уроці. (Діти розповідають, спираючись на піктограми.) 2.Пояснення домашнього завдання. - На самопідготовці вам треба потренуватись читати текст «Гори Карпати», відповідати на запитання та шукати в тексті словникові слова. 3.Релаксація - І насамкінець давайте проглянемо невеличке відео про гори Карпати під гарну музику, і помріємо про наступну подорож у це чудове місце. Комп’ютер, відеоролик. 4.Приведення у порядок робочих місць. 5.Створення установки на відпочинок.