Головна сторінка

Материал из ЗапоВики
Версия от 12:03, 8 октября 2018; Dominic28 (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Вітаємо на Запорізькому порталі ЗапоВікі!

Zapowikiikon.jpg Virtualspilnot.jpg Konkursikon.png Treningikon.png Seminarikon.png
ЗапоВікі Віртуальні спільноти Конкурси Навчальні тренінги Семінари
Proekticon.jpg Е-каталог Internetresorch.jpg Wikislovnik.jpg ВікіСтатті
Освітні проекти Е-каталог Інтернет-ресурси ВікіСловник ВікіСтатті

Події 2018-2019 навчального року!
Запрошуємо до участі!!!

Освітні подуї. Грудень.jpg Освітні події січень.jpg Освітні події лютий.jpg
Освітні події. Грудень Освітні події. Січень Освітні події. Лютий

Новини на порталі ЗапоВікі

B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Навчальна гра про маніпуляції в медіа
Texty.org.ua разом з ІМІ створили навчальну гру про маніпуляції в медіа. У грі з кожним кроком відкриватимете новий трюк: оформити видання на бабцю, засипати “зрадою”, репостити дописи із соц.мереж, підписувати героїв як “Вася П.”, “Катерина І.”, видавати пересічних громадян за експертів, вигадувати фейки, додавати в заголовки якнайбільше емоцій.

Кожен із цих ходів приносить бали. На екрані відображається кількість читачів залежно від того, наскільки вдалим виявився хід.

Детальніше - Навчальна гра про маніпуляції в медіа
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Всеукраїнський конкурс проектів з інформатики
Всеукраїнський конкурс з інформатики «Весела наука» проводиться з метою розвитку творчого мислення учнів, зацікавлення учнів у вивченні інформатики, використання інформаційних технологій в освіті, підтримки творчих педагогів та їх учнів.

У конкурсі беруть участь учні 5-х - 11-х класів шкіл України, обмежень у кількості учасників від однієї школи немає.

КАТЕГОРІЇ:

  • Анімація «Весела наука»
  • Короткометражний фільм «Ніколи не здавайся!»
  • Графіка «Мій тато – мій герой!»
  • Фотографія «Відображення!»
  • Додатки для мобільних пристроїв
  • Робототехніка

Учні, які посіли перші 3 місця в кожній категорії, отримають такі подарунки:

  • I місце - планшет
  • II місце - мобільний телефон
  • III місце – смарт годинник
  • IV - X місця - флеш-пам'ять

Викладачі, учні яких, посіли перші 3 місця, отримають:

  • I місце - 2000 грн.
  • II місце - 1500 грн.
  • III місце - 1000 грн.
Детальніше - Всеукраїнський Конкурс Проектів з Інформатики
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Дівчата в ІТ
UN Global Compact та компанія CODIFUN пропонують дівчатам та жінкам узяти участь у навчальній програмі «1000 дівчат у веб-розробці».

Під час безкоштовного онлайн курсу, який буде доступним з 1 грудня 2018 до 1 липня 2019 року, ви отримаєте основні навички для створення візуальної частини веб-сайту або програми (Front End Web Development). Програма курсу передбачає вивчення HTML, CSS, Javascript, Angular + ES 6.

Під час онлайн-навчання користувачі зароблятимуть бали за роботу, і для тих, хто набере 8000 балів, липень і серпень будуть присвячені практичним заняттям стаціонарно, з менторами в креативних ІТ хабах.

Детальніше - Дівчата в ІТ
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Перетворення таблиць Excel в твори мистецтва
Для багатьох користувачів Microsoft Excel асоціюється з великою кількістю нудних таблиць і утомливих графіків. Але є людина, яка зламала всі стереотипи про цю програму. Тацуо Хоріучі, 77-річний художник, який "малює" в Excel детальні японські ландшафти.

Протягом 15 років японський художник Тацуо Хоріучі створює тонкі деталі гірських пейзажів і квітучих сакур за допомогою неймовірного інструменту – електронних таблиць Microsoft Excel.

"Графічне програмне забезпечення зазвичай досить дороге, а Excel встановлено на більшості комп'ютерів, – пояснив пан Хоріучі. – У ньому більше функцій, і його простіше використовувати, ніж Paint".

Детальніше - Перетворення таблиць Excel в твори мистецтва
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Хвиля міні-EdCamp. Відкриті реєстрації
Шановні колеги, зверніть увагу на цікаві безкоштовні заходи від руху EdCamp.

Відкриті реєстрації:

B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Вітаємо!!!
Підведені підсумки Конкурсу профорієнтаційних плакатів “Обирай ІТ”.

Переможниця конкурсу - Марія Білан з міста Львів, роботу якої журі конкурсу Обирай IT визнало найкращою. Марія отримує дерев’янний 3D конструктор та диплом переможця.

Також журі відзначило роботи ще декількох учасників: Олександра Ходирєва (м. Мелітополь), Ірини Білецької (м. Київ), Дар’ї Бородич (м. Запоріжжя) та Тетяни Галахової (м. Долина). Вони отримують дипломи учасника конкурсу та цікаву книгу “50 винаходів, які Україна подарувала світу”.

Усі подарунки та дипломи відправляються поштою до своїх отримувачів у міста.

Детальніше - Конкурс профорієнтаційних плакатів “Обирай ІТ”
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Різдвяний конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу»
Конкурс для тих, хто щороку з нетерпінням чекає зимової казки, яку приносять традиційні свята. Учні 1–11 класів зможуть дізнатися багато нового про українські зимові традиції.

Щоб отримати нагороди, учасникам потрібно знати, хто такий Святий Миколай, як українці відзначають Новий рік, Різдво та Водохрещу, якими обрядами супроводжуються ці святкування, які ще свята ми зустрічаємо взимку.

Головна мета конкурсу — сформувати цікавість до вивчення народних традицій, допомогти школярам краще зрозуміти значення кожного свята та подарувати віру в різдвяну казку.

Організатори: освітній проект "На Урок"

Дедлайн: 5.12-15.01

Конкурс проходить у зручному онлайн-форматі. Завдання потрібно розв'язувати прямо на сайті, куди можна потрапити з комп'ютера або планшета, під'єднаного до інтернет-мережі. Учень сам обирає час для участі в конкурсі (в проміжку, зазначеному організаторами), проте всі завдання потрібно розв'язати за один раз, вклавшись у 40 хвилин. Після завершення роботи на завданнями учень побачить свій результат та зможе отримати свою нагороду.

Детальніше - Різдвяний конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу»
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Вітаємо!!!
З 23 жовтня по 26 листопада в межах проекту "Міксіке в Україні" проходила Міжнародна вікторина LET`S DISCOVER THE WORLD TOGETHER.

Вікторина складалась із 18 відео запитань, учнів з Грузії, Естонії та України.

Імена переможців Міжнародної вікторини оголосив Надзвичайний та Повноважний посол Естонії в Україні пан Герт Антсу.

Вітаємо переможців Запорізької області:

  • Учні Запорізького багатопрофільного ліцею №62
  • Учні Богданівського НВК
  • Учні Мелітопольської ЗОШ №14
  • Учні ЗСШІ Хортицької національної академії
  • Учні Запорізької ЗОШ №101
  • Учні Пологівської ЗОШ №4

Анастасія Лисенко - учениця 3б класу Запорізького багатопрофільного ліцею №62 увійшла до ТОП-5 переможців!!! Вітаємо!!!

Дякуємо учасникам за таку активність!!!!

Детальніше - Міжнародна вікторина LET`S DISCOVER THE WORLD TOGETHER
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Google Де Дід Мороз
ДедМороз проектГугл.png

Розпочав свою роботу цікавий новорічний проект від компанії Google - Google Де Дід Мороз. Запрошуємо вчителів, учнів та батьків.

Кожен день будуть відкриватись нові святкові локації. Вже відкриті - конструктор ельфів, пакування подарунків, пазли, різдвяні традиції, підкидання подарунків та багато іншого.

В цьому році Google пропонує Додаток Де Дід Мороз для вчителів. Ви можете завантажити розробки уроків (pdf формат, на англійській мові), переглянути ролики тощо.

В межах міжнародної освітньої ініціативи «Година коду» (Hour of Code) можна використати програми для кодування: Holiday Traditions, Code Lab, Code a Snowflake, Code Boogie та інші.

У Google Play Market можна завантажити мобільний додаток Google Де Дід Мороз
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Вітаємо переможців Запорізької області
З метою популяризації програмування, до дня проведення Години Коду з 11.09.2018 до 1.11.2018 творчою групою вчителів інформатики СЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням іноземних мов м.Чернігова за підтримки МЦ управління освіти Чернігівської міської ради у співпраці з ФТІ НТУУ "КПІ" ім. Сікорського і КЗ "Харківська гуманітарно-педагогічна академія" був проведений ІІ фестиваль Scratch-проектів.

На перевірку надійшло 134 проекти з різних регіонів України і 7 проектів з Республіки Беларусь. Лідери по кількості проектів є Дніпропетровська область 28 робіт, Харківська - 16 робіт, Запорізька - 15 робіт, Київська, Волинська і Чернігівська по 13 робіт.

Вітаємо переможців Запорізької області!!!

Номінація «Ігри»:

  • Левченко Олександр, учень 7 класу Бердянської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, м. Бердянськ Запорізької області. Учитель Костюк Ірина Василівна.
  • Клімов Вячеслав, учень 9 класу Мелітопольської ЗОШ №8, м. Мелітополь, Запорізької області. Учитель Мельник Юлія Сергіївна.
  • Панасюк Олександр, учень 9 класу Біленьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, м. Біленківка, Запорізької області. Учитель Стельмах Світлана Михайлівна.
Кращі роботи опубліковані на сайті http://it-science.com.ua/ в рубриці Scrаtch.
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
У скарбницю вчителя інформатики!!
Пропонуємо вашій увазі новий сервіс Runmarco для вивчення кодування. Навчання відбувається у цікавій ігровій формі. Є можливість обрати мову інтерфейсу (поки що відсутній український інтерфейс).
Учням пропонується обрати одного з героїв: Marco або Sophia та пройти різні цікаві локації. Кожна локація має різні рівні: від найпростішого до складного.
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Дистанційні курси для вчителів
Партнер Тм Розумники компанія Epson запрошує учителів пройти дистанційне навчання!

Теми курсів:

  • «Фабрика друку від А до Я». Мета курсу надати детальну інформацію щодо вибору, запуску і використання затребуваних в сегменті освіти друкуючих пристроїв серії «Фабрика друку Epson».
  • «Інтерактивний мультимедійний комплекс для кабінетів природничих і математичних наук». В рамках курсу вчитель отримає базові знання про необхідні інструменти візуалізації, згідно з рекомендаціями МОН, а також цей матеріал послужить посібником зі створення сучасного інтерактивного класу відповідно до специфіки предмета.

Всі курси онлайн-академії Epson для вчителів безкоштовні. Проходження курсів академії Epson можливо в будь-який зручний час. Дистанційне навчання дозволяє витрачати не більше 15 хвилин на курс, не залишаючи свого робочого місця.

Як зареєструватись на порталі Академії Epson та обрати необхідні курси:

  • Увійдіть на портал www.academy.epson.ua.
  • Якщо ви вже зареєстровані, введіть необхідні дані та натисніть кнопку «Вхід». Якщо ви вперше відвідали портал Академії, натисніть кнопку «Реєстрація нових користувачів». Виберіть країну «Україна», а в розділі «Вкажіть, хто ви» оберіть «Приватна особа». Коли реєстрація буде закінчена, на вказану вами пошту прийде лист з посиланням. Перейдіть за посиланням для активації вашого учбового онлайн кабінету.
  • Виберіть розділ «Для сектора освіти» - на головній сторінці порталу, або у верхній частині сайту в закладці «Навчальні курси».
  • Вам необхідно відкрити «Академія для вчителів - 2018», яка містить два курси «Фабрика друку від А до Я» та «Інтерактивний мультимедійний комплекс для кабінетів природничих і математичних наук». Пройдіть курси в будь-якій послідовності.
  • За результатами можна завантажити сертифікат про проходження курсів.
Детальніше - Дистанційні курси для вчителів
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
ІІI етап чемпіонату усного рахунку Прангліміне проекту "Міксіке в Україні"
23 листопада 2018 року розпочався ІІI етап чемпіонату усного рахунку Прангліміне проекту "Міксіке в Україні".

Дедлайн: 23.11-23.12 (до 21-00).

Правила змагань:

  • За 20 хвилин потрібно опрацювати всі три етапи поля, кожний учасник має лише ОДНУ СПРОБУ.
  • Під час змагань у всіх трьох етапах використовуйте лише одне "ім’я користувача".
  • Рекомендуємо перед початком змагань пройти тренування на відповідній сторінці (Прангліміне/ Тренування/Статічній триатлон 2).
  • Учасник може взяти участь у трьох або принаймні в двох етапах.
  • Переможці визначаються за двома кращими результатами з трьох можливих.
  • Поле для змагань міститься у розділі Прангліміне/ Змагання / Назва майданчика: "ІІІ етап (назва області)".
  • Не залишайте змагання на останній день, якщо буде технічна проблема, ви не встигнете пройти майданчики.

Увага!! Якщо під час виконання завдань змагального майданчика у вас були проблеми із підключенням до Інтернету і в результаті у таблиці результатів зафіксовано "0" за спробу, можна анулювати такі результати і виконати завдання змагального етапу повторно. Для цього напишіть листа на адресу: milla@miksike.ee, тема листа: нулі, зміст листа: назва області, освітнього закладу, ваш логін, результат на даний момент (який містить нулі і який ви хочете змінити).

Детальніше - ІІI етап чемпіонату усного рахунку Прангліміне проекту "Міксіке в Україні"
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Конкурс «Екологічна грамотність»
Всеосвіта проводить безкоштовний конкурс «Екологічна грамотність» для учнів 1-11 класів. На учасників чекають цікаві завдання, яскраві нагороди, призи та радість добрих справ!

Пройшовши тестування з екології, школярі за бажанням можуть долучитися до екоакції «Врятуй пташку – створи годівничку». Так учні не лише врятують пташок від голоду, але й матимуть змогу виграти цінні екологічні призи, які нагадуватимуть про добрі справи – механічні дерев'яні конструктори «Глобуси» й «Слони» від Mr.Playwood.

Від проекту Всеосвіта, всі учасники отримають яскраві подяки та тримірні саморобки у вигляді годівнички.

Дедлайн: 26.11.2018-11.02.2019

Детальніше - Конкурс «Екологічна грамотність»
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Конкурс “WELCOME TO MY UKRAINE”
Стартував прийом заявок на Всеукраїнський учнівський конкурс “Welcome to my Ukraine”, долучитися до якого можуть вихованці шкіл-інтернатів та їхні вчителі англійської мови.

Учасники мають створити англомовний відеоролик (до 3х хвилин) і розказати у ньому про своє місто чи регіон, тим самим заохотивши іноземців відвідати Україну.

Для участі у змаганні вчитель іноземної мови учня, який виявив бажання долучитися до конкурсу, має:

  • до 1 грудня 2018 року подати заявку на сайті: http://www.alekomfund.org/;
  • до 20 грудня 2018 року розмістити конкурсне відео на безкоштовному файлообміннику та надіслати посилання на адресу alekom@ukr.net

Троє фіналістів отримають цінні призи від організаторів, а учень-переможець та його вчитель - тижневу поїздку до Великобританії. Учителі фіналістів зможуть також безкоштовно взяти участь у “V Щорічному міжнародному Форумі вчителів іноземних мов”.

Докладніше про проект, вимоги до відеоробіт та етапи проведення конкурсу
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Сервіс Canva українською
Ради повідомити, що сервіс для створення ІнфоГрафіка "Canva" має український інтерфейс.

ІнфоГрафіка - це графічний спосіб подачі інформації, даних і знань, метою якого є швидко і чітко підносити складну інформацію. Інфографіка спрощує сприйняття складної інформації та сприяє її розповсюдженню. Найважливіше те, що вона відіграє значущу роль у сучасному дедалі візуальнішому світі.

Конструктор інфографіки Canva містить сотні безкоштовних елементів дизайну, тож ви можете дати волю уяві, унаочнюючи дані зі знанням справи.

Детальніше - Зручний конструктор інфографіки з підтримкою перетягування
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Google-карта. Спогади очевидців Голодомору
Олександр Іванов створив Google-карту "Спогади очевидців Голодомору", яку можна використовувати на уроках історії. На карті є позначки: кіноплівки - це відеоісторія, конверт - текстова історія, фотоапарат - світлини.

Якщо хочете додати спогади чи знайшли помилку - повідомляте автору у Фейсбук: https://www.facebook.com/oleknsandr.ivanov

Посилання на карту: Google-карта "Спогади очевидців Голодомору"
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Курс із мережевого етикету й безпеки від Google
Курс із мережевого етикету й безпеки від Google призначений для вчителів та учнів, які прагнуть навчитися безпечно та комфортно працювати в Інтернеті. Він містить текстові матеріали, відеоролики та завдання, які допоможуть вам інтегрувати вивчення мережевого етикету та правил безпеки в навчальну програму.

Курс складається з розділів:

  • Навчання правил безпеки й конфіденційності в Інтернеті.
  • Безпека користування мобільними пристроями.
  • Правила безпечного пошуку інформації.
  • Самозахист від фішингу та шахрайства.
  • Турбота про свою репутацію в мережі.

Після завершення навчання користувач отримує можливість завантажити пакет навчальних ресурсів із мережевого етикету й безпеки, який допоможе зацікавити учнів і наочно пояснити матеріал. Крім того, після успішного складання всіх п’яти тестів, учасник отримує так званий значок просвітянина з питань мережевого етикету й безпеки.

Пройти курс та переглянути матеріали до нього можна за посиланням: https://digitaledu.org.ua/
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Всеукраїнський онлайн-конкурс до Дня української писемності та мови
Конкурс для всіх, хто хоче покращити рівень володіння українською мовою. Учні 1–11 класів зможуть вдосконалити навички усного та писемного мовлення, навчаться вдало добирати фразеологізми та сталі вирази, розширять свої уявлення щодо історії української мови та писемності.

Головна мета конкурсу — популяризувати українську мову, зробити її мовою повсякденного спілкування дітей та підлітків.

Конкурс проходить у зручному онлайн-форматі. Завдання потрібно розв'язувати прямо на сайті, куди можна потрапити з комп'ютера або планшета, під'єднаного до інтернет-мережі. Учень сам обирає час для участі в конкурсі (в проміжку, зазначеному організаторами), проте всі завдання потрібно розв'язати за один раз, вклавшись у 40 хвилин. Після завершення роботи на завданнями учень побачить свій результат та зможе отримати свою нагороду.

Дедлайн: 9.11-17.12.2018

Детальніше: Всеукраїнський онлайн-конкурс до Дня української писемності та мови
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Фотоконкурс «Краще фото випускного класу» від ЗНУ
Запорізький національний університет за ініціативи відділу доуніверситетської підготовки, профорієнтації та працевлаштування запрошує випускників 11 класів до участі у фотоконкурсі

Дедлайн: з листопада 2018 р. по березень 2019 р.

Етапи конкурсу:

  • І-й етап (січень 2019 р.) – проводиться прийом заявок;
  • ІІ-й етап (15.11-15.03.19) – фотографування на території студмістечка Запорізького національного університету професійним фотографом;
  • ІІІ-й етап (16.03-31.03.19) – оприлюднення фоторобіт випускного класу в соцмережах з метою популяризації конкурсу та створення можливості користувачам Інтернету і самим учасникам конкурсу інтерактивно проголосувати за клас, який їм найбільше сподобався;
  • ІV-й етап (01.04-08.04.19) – обрання переможця Фотоконкурсу на засіданні Оргкомітету.
  • V-й етап (квітень 2019 р.) – оголошення переможця Фотоконкурсу і нагородження під час проведення Дня відкритих дверей у Запорізькому національному університеті.
ПОЛОЖЕННЯ про фотоконкурс «Краще фото випускного класу»
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
ПАДагогічне колесо Алана Керрінгтона українською
Цифрова доба змінює усі сфери життя людини, зокрема, пропонує нові інструменти для навчання. Завдання викладача – розумітися на технологіях та інтегрувати їх у навчальний процес. Існують принципи, за якими Алан Керрінгтон, австралійський професор та розробник ПАДагогічного колеса, пропонує відбирати та використовувати онлайн застосунки (applications), наприклад, для освоєння інших мов.

Вперше про необхідність структурування процесу навчання та навчальних цілей заговорив Бенджамін Блум у 1956 році. Ідея полягала у тому, що конкретні завдання, з яких складається будь-який навчальний курс, особливо з вивчення мови, повинні поступово розвивати засадничі когнітивні процеси учня. Йому вдалося виділити мисленнєві навички вищого та нижчого порядків.

Поєднання принципів поступового розвитку когнітивних навичок студента/учня з використанням відповідних цифрових додатків представлено у ПАДагогічному колесі Алана Керрінгтона. Колесо розвивається навколо навичок та характеристик студента/учня. У такий спосіб викладач, насамперед, орієнтується на особливості студента/учня, для якого, рухаючись колесом, підбирає відповідні інструменти для навчання і розвитку мисленнєвих навичок.

Колесо – це чудовий інструмент, який дозволяє орієнтуватися в цілях навчання та технологіях які забезпечать результат. «ПАДагогічне колесо – це не про застосунки, це про педагогіку» Алан Керрінгтон.

Детальніше - ПАДагогічне колесо Алана Керрінгтона – як викладачам деталізувати освітні цілі та підібрати ефективні технології навчання
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Booktube
Booktube - дружелюбне співтовариство відеоблогеров, які знімають відео про книгах! Це порівняно молодий напрямок в відеоблогерстве, представники якого присвячують свої ролики різноманітним книжковим оглядам.

На сайті Yakaboo.ua представлена цікава добірка українського Booktube:

  • Начитала шоу - веде журналістка Альона Іванова
  • TheBookOfEibon - Володимир, автор цього каналу, робить анімаційні відео по 30 секунд, в яких розповідає про книжки.
  • Анатомія книги - власник цього каналу – викладач Українсько-угорського науково-навчального інституту Василь Беликанич. Він читає як художню, так і нон-фікшн літературу і розповідає про неї на відео.
  • Вишневий цвіт - Цей канал веде Людмила з Києва, у неї понад 3000 підписників, а свій канал авторка веде вже понад 2 роки. Розповідає про різноманітну літературу та довколалітературні теми.
Детальніше - Український booktube: кого дивитися, щоб знати про книжки
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Фіналісти II Всеукраїнського фестивалю «Наука на сцені» поїдуть на міжнародне змагання до Португалії
ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» у рамках меморандуму про співпрацю з ГО «Центр розвитку обдарованості юнацтва» став співорганізатором проведення відбіркового етапу ІІ Всеукраїнського фестивалю «Наука на сцені» (http://sons-ua.com/). Захід відбувся днями в Харківському національному університеті ім.В.Н.Каразіна.

Переможці фестивалю представлятимуть нашу країну восени 2019 року на Восьмому міжнародному фестивалі «ScienceonStage» в Португалії.

«Наука на сцені» – це одна із найбільших міжнародних асоціацій учителів STEM-освіти під патронатом Європейської комісії, до якої долучилися освітяни 32 країн Європи, серед них і Україна. Це платформа для обміну досвідом та інноваційними ідеями, головне гасло якої: «From teacher to teachers» (“Від вчителя до вчителів”).

Вітаємо Мелітопольську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області, яка увійшла до числа переможців з проектом "Упровадження STEM – освіти в рамках реалізації проекту «Фітокартина в кабінеті інформатики»", керівник: Мельник Юлія.

Детальніше - II Всеукраїнський фестиваль «Наука на сцені»
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Конкурс «Фінансова грамотність»
Конкурс «Фінансова грамотність» дозволить перевірити власні знання з економіки, фінансів та бізнесу, тому буде корисним передусім для учнів старшої школи. Мета конкурсу – нагадати учасникам про важливість розуміння основних ринкових законів, сутності фінансів, раціонального управління власним доходом та витратами, критичного мислення у процесі прийняття повсякденних економічних рішень.

Конкурс сприятиме формуванню у школярів 9-11 класів економічної і підприємницької грамотності та допоможе у подальшому раціонально сприймати інформацію, пов’язану з фінансами, адекватно реагувати на можливу небезпеку, яка може виникнути у процесі прийняття навіть простих рішень: у випадку, коли ми купуємо товари, користуємося послугами, оформлюємо кредити, страхуємо своє майно, хочемо започаткувати власний бізнес тощо.

Зміст завдань визначається не стільки шкільною програмою, скільки необхідністю ефективного вирішення повсякденних фінансових питань, що є актуальним як у дитячому, так і в дорослому віці. Конкурс проходить у зручному онлайн-форматі. Завдання потрібно розв'язувати прямо на сайті, куди можна потрапити з комп'ютера або планшета, під'єднаного до інтернет-мережі. Учень сам обирає час для участі в конкурсі (в проміжку, зазначеному організаторами), проте всі завдання потрібно розв'язати за один раз, вклавшись у 40 хвилин.

Детальніше - Конкурс «Фінансова грамотність»
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Медіаграмотність
Пропонуємо вашій увазі цікавий дистанційний курс "Медіаграмотність для громадян", який був розроблений в рамках проекту "Програма медіаграмотності громадян". Курс розроблений за методиками навчання дорослих, доступний учасникам від 18 років. Після успішного проходження курсу можна отримати сертифікат (електронний, pdf). Метою даного курсу є надання базових знань у сфері медіа, ознайомити громадян з найрозповсюдженішими видами маніпуляцій і пропагандою, а також надати їм базові інструменти перевірки інформації та критичного мислення. Головне завдання цього курсу полягає не в тому, щоб сказати, якими ЗМІ потрібно користуватись, а навчити громадян не підпадати під вплив пропаганди та дезінформації.

Також ви маєте змогу пройти гру "Медіаграмотна місія". Під час гри ви розглянете поняття маніпуляції, фейку, джинси тощо.

Детальніше - http://irex.mocotms.com/
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Змагання Прангліміне 2018-2019 навчального року
Змагання з усного рахунку Прангліміне 2018-2019 навчального року відбуватимуться в три етапи:
  • I етап: 3-31 жовтня.
  • II етап: 1-22 листопада.
  • III етап: з 23 листопада по 23 грудня.
  • Обласні фінали: січень-10 лютого.
  • Національний фінал: 17-28 лютого (віртуальний режим).
  • Міжнародний фінал планується Естонія, 27 квітня 2019 (учасники оплачують поїздку самостійно).

Змагання та тренувальні майданчики на сайті Прангліміне БЕЗКОШТОВНІ. Сертифікати від Міксіке будуть видаватися тільки за участь в обласних та національному фіналах.

Всі заходи від Міксіке проводяться на підставі підписання Меморандуму про співпрацю між Міністерством освіти і науки України та освітньою компанією MIKSIKE (Естонія).

Правила участі у відбіркових етапах та відбір учасників для обласних та віртуального відбіркового фіналів залишаються без змін.

Детальніше - Міксіке в Україні
B0b61e4643381fdf4d073d4bb919dd8b.png
Платформа для створення квестів
Якщо ви використовуєте технологію квестів в освітній діяльності, то пропонуємо цікавий сайт для створення квест-кімнат. Сервіс Learnis дозволяє створювати квести підвиду жанру "вихід з кімнати". У таких квестах перед гравцями ставиться завдання вибратися з кімнати, використовуючи різні предмети, знаходячи підказки і вирішуючи логічні задачі. Для створення освітнього квесту, підказками можуть бути відповіді на завдання, які необхідно вирішити для просування по сюжету квесту.

Сервіс надає можливість обрати різні варіанти квест-кімнат. Кожна квест-кімната має унікальні ігровими механіками і дозволяє вбудовувати різну кількість завдань.

На сьогодні представлено 4 варіанти квести-кімнати, ще 2 у розробці.