Звіт про проведення Міжнародного Дня безпеки в Інтернеті 2015 р. "Михайло-Лукашівської ЗОШ І-ІІІ ст." "Вільнянського району"

Материал из ЗапоВики
Версия от 22:32, 10 февраля 2015; Вершинін С.В. (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

10 лютого 2015 року Міжнародний день безпечного Інтернету.

Міжнародний День Безпечного Інтернету проводиться другого вівторка лютого. Неоминула і наша школа цього заходу.

Мета: ознайомити учнів з правилами поведінки в Інтернеті; обговорити загрози, які можуть завдати шкоди в реальному житті, визначити шляхи попередження негативного впливу Інтернету.
Заходи до Дня безпеки в Інтернеті

№ п/п Заходи Термін Відповідальні
1. Урок «Безпечний Інтернет» для учнів середньої і старшої ланки 10.02.2015 Вершинін С.В.
2. «Безпечний Інтернет для малюків», Малюнки молодшої ланки 10.02.2015 Вершинін С.В.


Урок «Безпечний Інтернет»

Мета: Познайомити учнів з небезпеками, які підстерігають їх в Інтернеті і допомогти уникнути цих небезпек.

1. Ведучий1
З одного боку, Інтернет міцно увійшов до нашого ужитку і дуже полегшує пошук будь-якої інформації. З іншого боку, є люди, які вважають, що Інтернет - хвороба нового тисячоліття. Давайте розберемося, що ж таке Інтернет насправді. Життя в он-лайні

2. Ведучий2
Дійсно Інтернет відкрив перед людьми нові кордони. Доступ практично до будь-якої інформації - це, звичайно, добре. Але заборонене завжди приваблює. В Інтернеті відсутня яка-небудь цензура. Насильство, розпуста і шахрайство - процвітають. Більше того, частенько нам нав'язують те, від чого варто було б захищати. Варто тільки увійти до мережі, як вас відразу ж засипають спамом, пропозиціями відвідати ті або інші сайти. Іноді від таких пропозицій просто неможливо відмовитися. Хитрі програми самі відкривають вам потрібні сторінки, мерехтять анімовані малюнки які зачаровують...
Відеофрагмент: Дикий мир Интернета

3. Ведучий1
Різні онлайн-розваги: інтернет-форуми, мережеві публічні щоденники одного або декількох авторів - блоги завойовують усе більш міцні позиції. Це абсолютно особливий світ, без якого безліч людей вже не уявляють свого існування.
Відеофрагмент: Вы знаете, что делают ваши дети в Интернете
Відеофрагмент: Українська соціальна реклама


4.Ведучий2
Як же впливає на людину такі розваги, чого в них більше - користі чи шкоди? Представники великих інтернет-проектів розважальної індустрії, учасники круглого столу, представили свою точку зору. Так, про мережеві щоденники - блоги, які набули широкого розповсюдження говорили: "Люди знайшли для себе спосіб формувати коло спілкування, яке раніше було технічно неможливе. Наприклад, людина, що цікавиться, скажімо, волохатими метеликами, без допомоги Інтернету не міг знайти достатню кількість людей з аналогічними інтересами. Поява Інтернету і таких серверів, як блоги, - відмічає Герман Клименко, - дало можливість знайомитися і навіть створювати соціальні мережі. Приведу цікаву статистику - приблизно 20% користувачів пишуть мережеві щоденники, інші їх тільки читають. Так що люди в основному вважають за краще спостерігати за чужим життям", - резюмував Герман Клименко.
А ще в Інтернеті багато неправдивої і сумнівної інформації.
Відеофрагмент: Дети в интернете - часть 3
Відеофрагмент: Дети в интернете - часть 12


5. Ведучий1
Вже стали говорити про нове захворювання: Інтернет залежність. Деякі люди буквально живуть на просторах електронної мережі. Регулярно сидять на форумах, грають в онлайн-ігри, користуються чатами, "аською", створюють особисті щоденники. Вони проводять в Інтернеті практично увесь вільний час, відволікаючись лише на походи в магазин і на роботу/навчання. Багато хто забув, що таке реальне спілкування. Зустрічаються, знайомляться і закохуються в мережі. Особливу тривогу викликають онлайн-ігри. Вважається, що саме вони представляють найсерйознішу загрозу для психіки, особливо для психіки молодої і не до кінця сформуваної. Проблеми із зором, головні болі, психічні розлади, безсоння, нервозність - ось ті характерні риси, якими відрізняються геймери (завзяті любителі комп'ютерних ігор). Багато людей не мають іншої мети в житті, окрім як саморелізуватися в грі. І хоча більшість ігор в мережі безкоштовна, деякі гравці витрачають величезні гроші, щоб отримати перевагу перед суперниками. Є люди, які витрачали на це свою заробітню плату і працювали тільки заради гри, жили грою. Для більшості це закінчується сумно. Проблеми з роботою, з сім'єю, з особистим життям. Таке існування неповноцінне і обмежене. Питання, чого більше - шкоди або користі приносять інтернет-розваги, риторичне. У будь-якої розваги є і позитивні, і негативні сторони. Головне - знати міру. Фахівці вважають, що люди, які відриваються від реального життя і з головою йдуть в Інтернет, - хворі і їх потрібно лікувати. Але як лікувати? Якщо людина сама вибрала такий шлях, чим йому можна допомогти? Заборони і обмеження не подіють. По-перше, будь-які перешкоди завжди можна обійти. По-друге, це вже буде посяганням на особисту свободу. І, по-третє, коштує тільки щось заборонити, як інтерес до цього збільшується.
Відеофрагмент: Правила з Інтернет-безпеки для домашніх користувачів


6.Ведучий1
А тепер давайте подивимося на проблему з іншого боку. А чи варто лікувати цих людей? Адже вони про це не просять. Їм подобається так жити, їм добре. Чи варто звинувачувати їх в тому, що вони віддали перевагу іншій, вигаданій реальності. Можливо, варто замислитися, що їх до цього привело. Подивіться, що твориться на вулицях. Грабежі, насильство, все та ж аморальність панують всюди. І якщо людина не знайшла собі місця в житті, якщо у нього немає друзів, улюбленої роботи, якщо на кожному розі його хочуть пограбувати, то що залишається? Алкоголь? Наркотики? А може, в петлю?! Всесвітня інформаційна мережа відкриває перед нами дивовижні можливості. Звичайний клерк або бухгалтер може відчути себе могутнім чарівником древнього царства, пілотом космічного винищувача, керівником цілої армії. Типовий охоронець в магазині може виявитися талановитим, але невизнаним письменником, прибиральник може бути цікавим філософом. У Інтернеті зникають не лише соціальні і матеріальні межі, але і навіть просторово- часові. Там усі рівні один перед одним, кожен може проявити свої амбіції, нехай і безпідставні. Нарешті, Інтернет - це величезна інформаційна база, з якою не зрівняється жодна бібліотека світу. Унікальні комунікативні можливості дозволяють без особливих зусиль і витрат зв'язатися з будь-якою точкою світу. Величезна кількість пізнавальних сайтів, повчальних програм існує в Інтернеті і користується величезним попитом.

7.Ведучий 2
Завжди пам'ятай своє Інтернет-королівське ім'я (логін, пароль) і не кланяйся усім підряд (не реєструйся скрізь без потреби)! Не піддайся яскравим рекламам-покажчикам і не ходи стежками плутаними на підозрілі сайти: потонути в трясовині можна! Напевно, все-таки користі від Інтернету більше, ніж шкоди. Особливо у сьогоднішньому світі, де життя тече все швидше і швидше. Очевидно, що в найближчому майбутньому він повністю або майже повністю замінить усі інші засоби зв'язку. Неминуче зло. Можливо, багатьом людям варто просто замислитися, чи дійсно вони хочуть витрачати життя у віртуальному світі? Чи дійсно їх влаштовує таке існування? Врешті-решт, як і на що витрачати особистий час - вільний вибір кожного. Слід пам'ятати, що Інтернет - усього лише інструмент, а не всесвітнє зло. Навчайтеся користуватися ним з розумом і не робити все що кажуть у різних компаніях, що заробляють на нас гроші. А ще краще - знайдіть себе в реальному житті і в ній станьте значимою і авторитетною людиною.
По завершенню лекції учні поділилися на групи і спробували на швідкість дати відповіді на запитання за допомогою карток.

««Безпечний Інтернет для малюків», Малюнки молодшої ланки»

Учні 3 класу намалювали своє бачення небезпеки в Інтернеті

Після чого учням продемонстрували декілька презентацій та пояснили, що таке «Безпечний Інтернет»

Використані джерела

Під час підготовки та проведення "Уроку "Безпечний Інтернет"" використовувалися матеріали знайдені на просторах інтернету, презентації з сайту Зеленської ЗШ І-ІІІ ст.