КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС) Тема уроку: Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Мета: узагаль…»)
 
Строка 1: Строка 1:
 
КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС)
 
КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС)
Тема уроку: Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
+
[[Тема уроку:]]
 +
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
 
Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми; розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач;
 
Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми; розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач;
 
розвивати творче та логічне мислення; формувати математичну  компетентність, розширювати кругозір; підвищувати інтерес до геометрії; виховувати культуру спілкування.
 
розвивати творче та логічне мислення; формувати математичну  компетентність, розширювати кругозір; підвищувати інтерес до геометрії; виховувати культуру спілкування.
 
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
 
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Версия 11:16, 31 августа 2018

КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС) Тема уроку:

Трикутники. Ознаки рівності трикутників.

Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми; розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач; розвивати творче та логічне мислення; формувати математичну компетентність, розширювати кругозір; підвищувати інтерес до геометрії; виховувати культуру спілкування. Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.