КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 1: Строка 1:
 
КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС)<br />
 
КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС)<br />
Тема уроку:<br />
+
'''Тема уроку''':<br />
 
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.<br />
 
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.<br />
Мета:<br />
+
'''Мета:'''<br />
узагальнити та систематизувати знання з теми;<br />
+
* узагальнити та систематизувати знання з теми;<br />
розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач;<br />
+
* розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач;<br />
розвивати творче та логічне мислення;<br />
+
* розвивати творче та логічне мислення;<br />
формувати математичну  компетентність, розширювати кругозір;<br />
+
* формувати математичну  компетентність, розширювати кругозір;<br />
підвищувати інтерес до геометрії;<br />
+
* підвищувати інтерес до геометрії;<br />
виховувати культуру спілкування.
+
* виховувати культуру спілкування.
Тип уроку:<br />
+
'''Тип уроку:'''<br />
 
узагальнення та систематизація знань.
 
узагальнення та систематизація знань.

Версия 11:23, 31 августа 2018

КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС)
Тема уроку:
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
Мета:

  • узагальнити та систематизувати знання з теми;
  • розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач;
  • розвивати творче та логічне мислення;
  • формувати математичну компетентність, розширювати кругозір;
  • підвищувати інтерес до геометрії;
  • виховувати культуру спілкування.

Тип уроку:
узагальнення та систематизація знань.