КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 11: Строка 11:
 
'''Тип уроку:'''<br />
 
'''Тип уроку:'''<br />
 
узагальнення та систематизація знань.<br />
 
узагальнення та систематизація знань.<br />
Хід уроку<br />
+
'''Хід уроку'''<br />
І Організаційний момент<br />
+
'''І Організаційний момент'''''Курсивное начертание''<br />
 
Добрий день, діти! Рада вас вітати у творчій геометричній лабораторії. Впевнена, що після нашої зустрічі кількість тих, хто любить і знає математику, зросте.<br />
 
Добрий день, діти! Рада вас вітати у творчій геометричній лабораторії. Впевнена, що після нашої зустрічі кількість тих, хто любить і знає математику, зросте.<br />
 
-Кожному з вас хочу побажати, щоб на уроці ви були:
 
-Кожному з вас хочу побажати, щоб на уроці ви були:
Строка 23: Строка 23:
 
- Бажаю всім досягти успіху на уроці!
 
- Бажаю всім досягти успіху на уроці!
 
<br />
 
<br />
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності<br />
+
'''ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності'''''Курсивное начертание''<br />
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку<br />
+
'''ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку'''''Курсивное начертание''<br />
IV.Узагальнення і систематизація знань<br />
+
'''IV.Узагальнення і систематизація знань'''''Курсивное начертание''<br />
V. Підсумок уроку. Рефлексія<br />
+
'''V. Підсумок уроку. Рефлексія'''''Курсивное начертание''<br />
VI.Домашнє завдання<br />
+
'''VI.Домашнє завдання'''''Курсивное начертание''<br />

Версия 11:34, 31 августа 2018

КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС)
Тема уроку:
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
Мета:

  • узагальнити та систематизувати знання з теми;
  • розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач;
  • розвивати творче та логічне мислення;
  • формувати математичну компетентність, розширювати кругозір;
  • підвищувати інтерес до геометрії;
  • виховувати культуру спілкування.

Тип уроку:
узагальнення та систематизація знань.
Хід уроку
І Організаційний моментКурсивное начертание
Добрий день, діти! Рада вас вітати у творчій геометричній лабораторії. Впевнена, що після нашої зустрічі кількість тих, хто любить і знає математику, зросте.
-Кожному з вас хочу побажати, щоб на уроці ви були: «У» - успішними;

«С» - спокійними;
«П» - прогресивними;
«І» - ініціативними;
«Х» - хоробрими.
- Бажаю всім досягти успіху на уроці!
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльностіКурсивное начертание
ІІІ. Повідомлення теми і мети урокуКурсивное начертание
IV.Узагальнення і систематизація знаньКурсивное начертание
V. Підсумок уроку. РефлексіяКурсивное начертание
VI.Домашнє завданняКурсивное начертание