КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС) — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 12: Строка 12:
 
узагальнення та систематизація знань.<br />
 
узагальнення та систематизація знань.<br />
 
'''Хід уроку'''<br />
 
'''Хід уроку'''<br />
'''І Організаційний момент'''''Курсивное начертание''<br />
+
''І Організаційний момент''<br />
 
Добрий день, діти! Рада вас вітати у творчій геометричній лабораторії. Впевнена, що після нашої зустрічі кількість тих, хто любить і знає математику, зросте.<br />
 
Добрий день, діти! Рада вас вітати у творчій геометричній лабораторії. Впевнена, що після нашої зустрічі кількість тих, хто любить і знає математику, зросте.<br />
 
-Кожному з вас хочу побажати, щоб на уроці ви були:
 
-Кожному з вас хочу побажати, щоб на уроці ви були:
 
«У» - успішними;<br />
 
«У» - успішними;<br />
 
 
«С» - спокійними;<br />
 
«С» - спокійними;<br />
 
«П» - прогресивними;<br />
 
«П» - прогресивними;<br />
 
«І» -  ініціативними;<br />
 
«І» -  ініціативними;<br />
 
«Х» - хоробрими.<br />
 
«Х» - хоробрими.<br />
- Бажаю всім досягти успіху на уроці!
+
- Бажаю всім досягти успіху на уроці!<br />
<br />
+
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності<br />
'''ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності'''''Курсивное начертание''<br />
+
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку<br />
'''ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку'''''Курсивное начертание''<br />
+
IV.Узагальнення і систематизація знань<br />
'''IV.Узагальнення і систематизація знань'''''Курсивное начертание''<br />
+
V. Підсумок уроку. Рефлексія<br />
'''V. Підсумок уроку. Рефлексія'''''Курсивное начертание''<br />
+
VI.Домашнє завдання<br />
'''VI.Домашнє завдання'''''Курсивное начертание''<br />
+

Версия 11:36, 31 августа 2018

КОНСПЕКТ УРОКУ (7 КЛАС)
Тема уроку:
Трикутники. Ознаки рівності трикутників.
Мета:

  • узагальнити та систематизувати знання з теми;
  • розвивати вміння учнів застосовувати знання з теми до розв’язування задач;
  • розвивати творче та логічне мислення;
  • формувати математичну компетентність, розширювати кругозір;
  • підвищувати інтерес до геометрії;
  • виховувати культуру спілкування.

Тип уроку:
узагальнення та систематизація знань.
Хід уроку
І Організаційний момент
Добрий день, діти! Рада вас вітати у творчій геометричній лабораторії. Впевнена, що після нашої зустрічі кількість тих, хто любить і знає математику, зросте.
-Кожному з вас хочу побажати, щоб на уроці ви були: «У» - успішними;
«С» - спокійними;
«П» - прогресивними;
«І» - ініціативними;
«Х» - хоробрими.
- Бажаю всім досягти успіху на уроці!
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
IV.Узагальнення і систематизація знань
V. Підсумок уроку. Рефлексія
VI.Домашнє завдання