Конспект уроку з алгебри 8 клас з теми "Арифметичний квадратний корінь" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: «Мета уроку. Виховна мета: виховувати наполегливість у досягненні мети, увагу, колект…»)
 
Строка 4: Строка 4:
 
Тип уроку:  засвоєння вмінь і навичок.
 
Тип уроку:  засвоєння вмінь і навичок.
 
Оформлення кабінету.
 
Оформлення кабінету.
Девіз уроку: «Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші.»
+
Девіз уроку: «Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші. Невін.
Невін
+
 
Хід уроку.
 
Хід уроку.
  
I.Організаційний момент.
+
=Організаційний момент=
  
 
а) Привітання учнів: Добрий день вам, добрі люди!
 
а) Привітання учнів: Добрий день вам, добрі люди!
Строка 27: Строка 26:
 
Х – хоробрими.  
 
Х – хоробрими.  
 
І тоді прийде до вас успіх. Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня. Запорука успіху – постійна занятість.
 
І тоді прийде до вас успіх. Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня. Запорука успіху – постійна занятість.
У картках, які я вам роздала поставте мітку у строчці «На початку уроку» під тією картинкою, яка відповідає вашому настрою зараз
+
У картках, які я вам роздала поставте мітку у строчці «На початку уроку» під тією картинкою, яка відповідає вашому настрою зараз
ІІ. Перевірка домашнього завдання.З’ясувати чи потрібна консультація з домашнього завдання.  
+
=Перевірка домашнього завдання=
 +
З’ясувати чи потрібна консультація з домашнього завдання.  
 
Зараз ми з вами вивчаємо –  квадратні корені  та перетворення  виразів, що їх містять.
 
Зараз ми з вами вивчаємо –  квадратні корені  та перетворення  виразів, що їх містять.
 
З історією виникнення квадратного кореня нас познайомить учениця нашого класу . (Слайд 1)
 
З історією виникнення квадратного кореня нас познайомить учениця нашого класу . (Слайд 1)
Знаходити значення квадратного кореня вміли  вавилонські вчені ще чотири тисячі років тому. Спочатку вони складали таблиці квадратів чисел і відповідно квадратних  коренів з них. У добу Відродження європейські математики корінь позначали словом «RADIX», а згодом скорочено – буквою «R». Німецькі математики ставили над числом кружечок, а згодом перед числом кружечок, пізніше – ромбик, далі – галочку і над виразом, з якого добували корінь, риску. Потім почали цю риску приєднувати. Символ   називають ще радикалом.
+
Знаходити значення квадратного кореня вміли  вавилонські вчені ще чотири тисячі років тому. Спочатку вони складали таблиці квадратів чисел і відповідно квадратних  коренів з них. У добу Відродження європейські математики корінь позначали словом «RADIX», а згодом скорочено – буквою «R». Німецькі математики ставили над числом кружечок, а згодом перед числом кружечок, пізніше – ромбик, далі – галочку і над виразом, з якого добували корінь, риску. Потім почали цю риску приєднувати. Символ [[Файл:Пушкар1.png|15px]] називають ще радикалом.
 +
 
 
Усний опрос:
 
Усний опрос:
1. Дати означення квадратного кореня з числа а.
+
#Дати означення квадратного кореня з числа а.
2. З яких чисел існують квадратні корені?
+
#З яких чисел існують квадратні корені?
3. Скільки значень має квадратний корінь з додатного числа?
+
#Скільки значень має квадратний корінь з додатного числа?
4. Дати означення арифметичного квадратного кореня.
+
#Дати означення арифметичного квадратного кореня.
5. Записати знак квадратного кореня.
+
#Записати знак квадратного кореня.
6. Як називається вираз, що записується під знаком квадратного  кореня?
+
#Як називається вираз, що записується під знаком квадратного  кореня?
7. Як називається дія обчислення квадратного кореня?
+
#Як називається дія обчислення квадратного кореня?
 +
#Обчислити: [[Файл:Пушкар2.png|30px]] .
 +
#Обчислити:  [[Файл:Пушкар3.png|25px]].
 +
#Обчислити: [[Файл:Пушкар4.png|40px]] .

Версия 16:05, 23 февраля 2015

Мета уроку. Виховна мета: виховувати наполегливість у досягненні мети, увагу, колективізм, індивідуальність, самооцінювання, спостережливість при виконанні завдань; формувати вміння поєднувати індивідуальну роботу з колективною; намагатися створити ситуацію успіху для кожного учня. Розвивальна мета: розвивати обчислювальні навички при розв’язуванні завдань на добування коренів Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок. Оформлення кабінету. Девіз уроку: «Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші. Невін. Хід уроку.

Організаційний момент

а) Привітання учнів: Добрий день вам, добрі люди!

Хай завжди вам щастя буде!

Ми вас щиро всіх вітаєм

І урок свій починаєм!

б) Вступне слово учителя.

Я теж вітаю усіх на уроці і гостей, і учнів. Діти. кожному хочу побажати , щоб ви були на цьому уроці У – усміхненими. С – спокійними. П – прогресивними. І – інтелектуальними. Х – хоробрими. І тоді прийде до вас успіх. Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня. Запорука успіху – постійна занятість. У картках, які я вам роздала поставте мітку у строчці «На початку уроку» під тією картинкою, яка відповідає вашому настрою зараз

Перевірка домашнього завдання

З’ясувати чи потрібна консультація з домашнього завдання. Зараз ми з вами вивчаємо – квадратні корені та перетворення виразів, що їх містять. З історією виникнення квадратного кореня нас познайомить учениця нашого класу . (Слайд 1) Знаходити значення квадратного кореня вміли вавилонські вчені ще чотири тисячі років тому. Спочатку вони складали таблиці квадратів чисел і відповідно квадратних коренів з них. У добу Відродження європейські математики корінь позначали словом «RADIX», а згодом скорочено – буквою «R». Німецькі математики ставили над числом кружечок, а згодом перед числом кружечок, пізніше – ромбик, далі – галочку і над виразом, з якого добували корінь, риску. Потім почали цю риску приєднувати. Символ Пушкар1.png називають ще радикалом.

Усний опрос:

  1. Дати означення квадратного кореня з числа а.
  2. З яких чисел існують квадратні корені?
  3. Скільки значень має квадратний корінь з додатного числа?
  4. Дати означення арифметичного квадратного кореня.
  5. Записати знак квадратного кореня.
  6. Як називається вираз, що записується під знаком квадратного кореня?
  7. Як називається дія обчислення квадратного кореня?
  8. Обчислити: Пушкар2.png .
  9. Обчислити: Пушкар3.png.
  10. Обчислити: Пушкар4.png .