Конспект уроку з алгебри 8 клас з теми "Арифметичний квадратний корінь" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 44: Строка 44:
 
#Обчислити:  [[Файл:Пушкар3.png|25px]].
 
#Обчислити:  [[Файл:Пушкар3.png|25px]].
 
#Обчислити: [[Файл:Пушкар4.png|40px]] .
 
#Обчислити: [[Файл:Пушкар4.png|40px]] .
 +
#Обчислити значення арифметичного кореня: [[Файл:Пушкар5.png|47px]]

Версия 16:10, 23 февраля 2015

Мета уроку. Виховна мета: виховувати наполегливість у досягненні мети, увагу, колективізм, індивідуальність, самооцінювання, спостережливість при виконанні завдань; формувати вміння поєднувати індивідуальну роботу з колективною; намагатися створити ситуацію успіху для кожного учня. Розвивальна мета: розвивати обчислювальні навички при розв’язуванні завдань на добування коренів Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок. Оформлення кабінету. Девіз уроку: «Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші. Невін. Хід уроку.

Організаційний момент

а) Привітання учнів: Добрий день вам, добрі люди!

Хай завжди вам щастя буде!

Ми вас щиро всіх вітаєм

І урок свій починаєм!

б) Вступне слово учителя.

Я теж вітаю усіх на уроці і гостей, і учнів. Діти. кожному хочу побажати , щоб ви були на цьому уроці У – усміхненими. С – спокійними. П – прогресивними. І – інтелектуальними. Х – хоробрими. І тоді прийде до вас успіх. Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня. Запорука успіху – постійна занятість. У картках, які я вам роздала поставте мітку у строчці «На початку уроку» під тією картинкою, яка відповідає вашому настрою зараз

Перевірка домашнього завдання

З’ясувати чи потрібна консультація з домашнього завдання. Зараз ми з вами вивчаємо – квадратні корені та перетворення виразів, що їх містять. З історією виникнення квадратного кореня нас познайомить учениця нашого класу . (Слайд 1) Знаходити значення квадратного кореня вміли вавилонські вчені ще чотири тисячі років тому. Спочатку вони складали таблиці квадратів чисел і відповідно квадратних коренів з них. У добу Відродження європейські математики корінь позначали словом «RADIX», а згодом скорочено – буквою «R». Німецькі математики ставили над числом кружечок, а згодом перед числом кружечок, пізніше – ромбик, далі – галочку і над виразом, з якого добували корінь, риску. Потім почали цю риску приєднувати. Символ Пушкар1.png називають ще радикалом.

Усний опрос:

  1. Дати означення квадратного кореня з числа а.
  2. З яких чисел існують квадратні корені?
  3. Скільки значень має квадратний корінь з додатного числа?
  4. Дати означення арифметичного квадратного кореня.
  5. Записати знак квадратного кореня.
  6. Як називається вираз, що записується під знаком квадратного кореня?
  7. Як називається дія обчислення квадратного кореня?
  8. Обчислити: Пушкар2.png .
  9. Обчислити: Пушкар3.png.
  10. Обчислити: Пушкар4.png .
  11. Обчислити значення арифметичного кореня: Пушкар5.png