Конспект уроку з алгебри 8 клас з теми "Арифметичний квадратний корінь"
Мета уроку. Виховна мета: виховувати наполегливість у досягненні мети, увагу, колективізм, індивідуальність, самооцінювання, спостережливість при виконанні завдань; формувати вміння поєднувати індивідуальну роботу з колективною; намагатися створити ситуацію успіху для кожного учня. Розвивальна мета: розвивати обчислювальні навички при розв’язуванні завдань на добування коренів Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок. Оформлення кабінету. Девіз уроку: «Математику не можна вивчати, спостерігаючи як це роблять інші. Невін. Хід уроку.
Організаційний момент
а) Привітання учнів: Добрий день вам, добрі люди!
Хай завжди вам щастя буде!
Ми вас щиро всіх вітаєм
І урок свій починаєм!
б) Вступне слово учителя.
Я теж вітаю усіх на уроці і гостей, і учнів. Діти. кожному хочу побажати , щоб ви були на цьому уроці У – усміхненими. С – спокійними. П – прогресивними. І – інтелектуальними. Х – хоробрими. І тоді прийде до вас успіх. Успіх – це сума всіх досягнень, що повторюються кожного дня. Запорука успіху – постійна занятість. У картках, які я вам роздала поставте мітку у строчці «На початку уроку» під тією картинкою, яка відповідає вашому настрою зараз
Перевірка домашнього завдання
З’ясувати чи потрібна консультація з домашнього завдання.
Зараз ми з вами вивчаємо – квадратні корені та перетворення виразів, що їх містять.
З історією виникнення квадратного кореня нас познайомить учениця нашого класу . (Слайд 1)
Знаходити значення квадратного кореня вміли вавилонські вчені ще чотири тисячі років тому. Спочатку вони складали таблиці квадратів чисел і відповідно квадратних коренів з них. У добу Відродження європейські математики корінь позначали словом «RADIX», а згодом скорочено – буквою «R». Німецькі математики ставили над числом кружечок, а згодом перед числом кружечок, пізніше – ромбик, далі – галочку і над виразом, з якого добували корінь, риску. Потім почали цю риску приєднувати. Символ називають ще радикалом.
Усний опрос:
- Дати означення квадратного кореня з числа а.
- З яких чисел існують квадратні корені?
- Скільки значень має квадратний корінь з додатного числа?
- Дати означення арифметичного квадратного кореня.
- Записати знак квадратного кореня.
- Як називається вираз, що записується під знаком квадратного кореня?
- Як називається дія обчислення квадратного кореня?
- Обчислити:
.
- Обчислити:
.
- Обчислити:
.
- Обчислити значення арифметичного кореня: