Конспект уроку математики в 6 класі з теми "Множення звичайних дробів" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м (Защищена страница «Конспект уроку математики в 6 класі з теми "Множення звичайних дробів"» ([Редактирование=Разрешено только администрат)
 
(не показаны 3 промежуточные версии 2 участников)
Строка 1: Строка 1:
Автор: Строкань Ірина Федорівна, Новоданилівська ЗОШ  І-ІІІ ступенів Якимівської районної ради  Запорізької області
+
{| cellpadding="15" cellspacing="5" style="width: 100%; background-color: inherit; margin-left: auto; margin-right: auto"
  Математика, 6 клас   
+
| style="width: 50%; background-color: #fed; border: 2px solid #FF9900; vertical-align: bottom; -moz-border-radius-topleft: 8px; -moz-border-radius-bottomleft: 8px; -moz-border-radius-topright: 8px; -moz-border-radius-bottomright: 8px;" rowspan="2" |
 +
Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.
 +
|}
 +
 
 +
[[Файл:Строкань сертифікат 235.jpg|250px|мини|справа]]
 +
 
 +
 
 +
Автор: Строкань Ірина Федорівна, вчитель математики, Новоданилівська ЗОШ  І-ІІІ ступенів Якимівської районної ради  Запорізької області
 +
  Математика, 6 клас, Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів  
 +
 
 
ТЕМА.  Множення звичайних дробів .
 
ТЕМА.  Множення звичайних дробів .
 +
 
''МЕТА:''' розвивати, вдосконалювати вміння та навички учнів виконання множення звичайних дробів на підставі здобутих знань; у процесі розв’язання цікавих завдань закріпити обчислювальні навички; розвивати вміння застосовувати інформаційні технології для розв’язування вправ; навчати об’єктивній самооцінці і вмінню коригувати свою навчальну діяльність; виховувати охайність, увагу, наполегливість, культуру математичного мовлення.
 
''МЕТА:''' розвивати, вдосконалювати вміння та навички учнів виконання множення звичайних дробів на підставі здобутих знань; у процесі розв’язання цікавих завдань закріпити обчислювальні навички; розвивати вміння застосовувати інформаційні технології для розв’язування вправ; навчати об’єктивній самооцінці і вмінню коригувати свою навчальну діяльність; виховувати охайність, увагу, наполегливість, культуру математичного мовлення.
  
Строка 93: Строка 103:
  
 
3. Возняк Г.М., Возняк Н.Й. Математика. Різнорівневі тематичні контрольні роботи. 6 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 104 с.
 
3. Возняк Г.М., Возняк Н.Й. Математика. Різнорівневі тематичні контрольні роботи. 6 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 104 с.
 +
[[Категория:Стаття]][[Категория:Сертифікат]]

Текущая версия на 18:31, 26 марта 2016

Увага! Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації без письмового дозволу автора. Дозволяється, з метою навчання, використовувати елементи розробки з обов'язковим посиланням на дану сторінку.

Строкань сертифікат 235.jpg


Автор: Строкань Ірина Федорівна, вчитель математики, Новоданилівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Якимівської районної ради Запорізької області

Математика, 6 клас, Навчальна програма для учнів 5 — 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів  

ТЕМА. Множення звичайних дробів .

МЕТА:' розвивати, вдосконалювати вміння та навички учнів виконання множення звичайних дробів на підставі здобутих знань; у процесі розв’язання цікавих завдань закріпити обчислювальні навички; розвивати вміння застосовувати інформаційні технології для розв’язування вправ; навчати об’єктивній самооцінці і вмінню коригувати свою навчальну діяльність; виховувати охайність, увагу, наполегливість, культуру математичного мовлення.

Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок.

Обладнання: комп'ютер, проектор, роздатковий матеріал.


Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Завдання на логічне мислення : «Продовжити числовий ряд, використовуючи виявлену закономірність...» (Слайд 1 - Файл:Prezentacia do uroky(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf )

А) 2; 11; 4; 13; 6;15; ...

Б) 6; 9; 12; 15; ...

В) 1.PNG

Повідомлення теми, мети уроку. (Слайди 2,3 - Файл:Prezentacia do uroky(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf )

ІІ. Повторення основних правил теми.

Перевірка теоретичних знань проводиться методом «Метеоритного дощу» (назвати те, що змито дощем). (Слайди 4-6 - Файл:Prezentacia do uroky(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf )

 ДОБУТКОМ ДВОХ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ Є ______, ЧИСЕЛЬНИК ЯКОГО ДОРІВНЮЄ ______ _____ ЦИХ ДРОБІВ, А ЗНАМЕННИК - _________ ЇХ ____________ .

 ЩОБ ПОМНОЖИТИ НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО НА ЗВИЧАЙНИЙ ДРІБ, МОЖНА ЦЕ ЧИСЛО ______ НА ______ ДРОБУ, А ЗНАМЕННИК _____ _____ .

 ЩОБ ПОМНОЖИТИ МІШАНІ ЧИСЛА, ДОСИТЬ ЗАПИСАТИ ЦІ ЧИСЛА У ВИГЛЯДІ ____ ____ І ЗАСТОСУВАТИ ___ ___ ДРОБІВ.


ІІІ. Виконання практичних завдань на повторення й закріплення основних умінь і навичок. Протягом уроку учні виставляють в зошиті отримані бали за кожний вид завдань, за урок кожний отримає оцінку, яка була найвищим балом.

1) І група учнів за комп’ютерами працюють над тестами (test-w) з теми «Множення звичайних дробів». Учні за комп’ютерами міняються по закінченню роботи. (Додаток 1 - Файл:Dodatok 1.Comp.testyvannya(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf )

2) «Знайди помилку»(завдання достатнього рівня, максимальна кількість балів – «9»). (Слайд 7 - Файл:Prezentacia do uroky(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf ) ІІ група учнів (ІІІ,ІV рівнів) знаходять у розв’язанні прикладів помилки, виправляють їх і наводять правильне розв’язання.

3.PNG

3) Індивідуальна робота за картками. ІІІ група учнів (І,ІІ рівні) від вчителя отримують картки із завданнями і зразками виконаних аналогічних завдань (максимальна кількість балів – «6»). (Додаток 2 - Файл:Dodatok 2.Induvidualne.zavdannya(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf ) Учні ІІІ,ІV рівнів, які виконали успішно свої завдання перевіряють правильність виконаних завдань учнів ІІІ групи.

4) Пошукова робота (завдання високого рівня, максимальна кількість балів – «12»). Учні (ІV рівня, 2 учні) отримують завдання. «Запишіть у вигляді добутку двох дробів число:

2.PNG

Розв’язання цього завдання вони демонструють учням класу біля дошки. Слід звернути увагу учнів на приклад г), до якого ми повернемося на наступному уроці при вивченні теми «Взаємно обернені числа».


Ф І З К У Л Ь Т Х В И Л И Н К А

5) Виконання вправ за підручником (О.С. Істер) Самостійна робота. Діти вибирають завдання, враховуючи свої можливості: І,ІІ рівні - № 305(7,8,11,12) ; № 326. ІІІ,ІV рівні - № 336 ; № 339.

6) Навчальна гра «Відгадай загадку» (Додаток 3 - Файл:Dodatok 3.Navchalna.hra(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf ). Робота в парах за комп’ютером. Умови гри : щоб відгадати загадку, треба у правильному порядку виконати дії прикладу. Результат кожної дії замінити буквами, використовуючи відповідність.

ІV. Домашнє завдання.

Повторити теоретичний матеріал (§14 підручника); Обрати письмові вправи за своїми можливостями: (І,ІІ рівні) № 307 ; № 325 або (ІІІ,ІV рівні) № 328 ; № 337, творче завдання (для кмітливих) № 342.

V. Підсумки уроку. Рефлексія. Виставлення оцінок.

Запитання до класу. - Що ми сьогодні робили на уроці? - Як ми це робили? - Чи досягли мети уроку? - Для чого нам потрібні ці знання? Учні разом з учителем оцінюють свою роботу на уроці.

Учитель: «Людина подібна дробу. Чисельник - це те, ким він є. Знаменник - те, що він про себе думає. Чим більше знаменник, тим менше дріб»(Л.Толстой). (Слайд 8 - Файл:Prezentacia do uroky(Mnojennya zvychainuh drobiv).pdf ) Бажаю вам бути подібними неправильним дробам, у яких чисельник рівний знаменнику.


Список використаної літератури:

1. Математика. Навчальна програмам для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Програму підготували М.І.Бурда, Ю.І Мальований, С.П. Нелін.

2. Істер О.С. Математика: підручник для 6-го класу загальноосвітніх навчальних закладів/О.С.Істер.-К.:Генеза, 2014.- 296 с.: іл.

3. Возняк Г.М., Возняк Н.Й. Математика. Різнорівневі тематичні контрольні роботи. 6 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2001. – 104 с.