Конспект уроку інформатики в 10 класі з теми "Використання гіперпосилань та кнопок дій. Налаштування демонстрації презентації"

Материал из ЗапоВики
Версия от 11:49, 18 января 2017; Галина2906 (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Содержание

Тема уроку

Використання гіперпосилань та кнопок дій. Налаштування демонстрації презентації

Автор (и) розробки

Мартиновська Галина Леонідівна, вчитель інформатики

Навчальний заклад

Костянтинівська СРШ І - ІІІ ступенів "ПРОМЕТЕЙ" з пвп

Клас

10 клас(Академічний рівень)

Назва навчальної програми, автори програми

програма для загальноосвітніх навчальних закладів 7-12 класів, Київ «Ірпінь», 2005 рік. Затверджено Міністерством освіти (лист від 23.12.2004 р. № 1/11-6611)

Тип уроку

засвоєння нових знань

Цілі уроку

Навчальна: Познайомити з поняттям «гіперпосилання» та «кнопки дій», сформувати в учнів навички створення елементів керування та гіперпосилань в презентаціях.
Розвиваюча: пізнавальний інтерес учнів, уміння застосовувати нові знання на практиці.
Виховна: Виховувати почуття патріотизму та любові до рідної землі..

Обладнання уроку

комп’ютери, мультимедійний проектор, програмне забезпечення

Дидактичні та методичні матеріали

Підручник з інформатики 10 клас, автор Ривкінд

Компетенції учнів на уроці

Основні поняття:Гіперпосилання, кнопки дій, демонстрація презентації Основні знанняПоняття «гіперпосилання», «кнопки дій» Основні вміння:Створювати посилання різних видів, використовувати кнопки дій для керування презентацією, налаштовувати демонстрацію презентації

Хід уроку

І. Організаційний момент Перевірки наявності та готовності учнів до уроку. Створення позитивного настрою для проведення уроку. Доброго дня, шановні учні! Я рада вас бачити на сьогоднішньому уроці та бажаю всім нам активності, плідної співпраці та досягнення поставленої мети. Тож давайте не гаяти часу.

Рефлексія: Подивіться на ваших столах є образи, оберіть один з них та оцініть свій рівень знань на початок уроку щодо створення презентацій за таким принципом: Початок шляху – я трохи знайомий з редактором презентацій. Галявина – я частково використовую презентації, але мені цікаво дізнатись нові можливості цієї програми. Підніжжя – середина гори – я впевнено використовую можливості MS Power Point. Вершина гори – Я - майстер! Ви бачите перед собою гору підійдіть до гори та приєднайте свій образ. Дякую. Гора знань нам підказує, що більшість учнів володіють можливостями програми на ___________ рівні. Отже нам є над чим працювати.

Форма навчання: фронтальна Методи навчання: словесний Засоби: плакат «Гора знань», образи


'ІІ. Актуалізація опорних знань У кожного учня «Робочий лист», в якому викладені вправи на урок, а також «Лист оцінювання», на якому учні виставляють бали за виконані завдання. Зараз ми спробуємо актуалізувати знання за допомогою роботи в парах. На ваших столах лежать робочі листи, використовуючи кластери спробуйте доповнити речення:



V. Закріплення нового матеріалу



VI. Завдання додому



VIІ.Рефлексія. Підсумок уроку.


Список використаних джерел

  • wikipedia.org,
  • www.youtube.com,


Додатки