Методический репозитарий учителей русского языка и мировой литературы Запорожской области — различия между версиями
Материал из ЗапоВики
Янат (обсуждение | вклад) |
Aviket (обсуждение | вклад) |
||
(не показаны 42 промежуточные версии 2 участников) | |||
Строка 5: | Строка 5: | ||
* [https://docs.google.com/document/d/1-k0dlxeqolsIOsNKXQl4DhbbCum3Lb9HsWN6Rg2YDxw/edit Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти]. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 | * [https://docs.google.com/document/d/1-k0dlxeqolsIOsNKXQl4DhbbCum3Lb9HsWN6Rg2YDxw/edit Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти]. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 | ||
* [https://docs.google.com/document/d/1_lgtyMjV3cdE7UQy4bEBa9FXQiPqgfrZesf9YhjIPpw/edit#heading=h.gjdgxs Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів]. Додаток 2 до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. | * [https://docs.google.com/document/d/1_lgtyMjV3cdE7UQy4bEBa9FXQiPqgfrZesf9YhjIPpw/edit#heading=h.gjdgxs Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів]. Додаток 2 до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==«Учитель року – 2020»== | ||
+ | [https://drive.google.com/open?id=0B0mfwD4NU1NDSDdmZkRZbHBrUjkwWDI1MjlvZ3BoMlZSaGhF Умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» y номінації «Зарубіжна література»'''] | ||
+ | |||
+ | |||
==Программы== | ==Программы== | ||
+ | 2019-2020 навчальний рік | ||
+ | * Освітні програми | ||
+ | ** [https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas для 5-9 класів] | ||
+ | ** [https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv для 10-11 класів] | ||
+ | ** [https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-kursiv-za-viborom-fakultativiv Навчальні програми курсів за вибором факультативів] | ||
+ | |||
2018-2019 навчальний рік | 2018-2019 навчальний рік | ||
* Освітні програми | * Освітні програми | ||
Строка 36: | Строка 48: | ||
==Об учебниках== | ==Об учебниках== | ||
− | * [https:// | + | *[https://imzo.gov.ua/2019/06/11/lyst-mon-vid-10-06-2019-1-9-365-pro-pereliky-navchal-noi-literatury-rekomendovanoi-ministerstvom-osvity-i-nauky-ukrainy-dlia-vykorystannia-u-zakladakh-osvity-u-2019-2020-navchal-nomu-rotsi/ Переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році, Лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365] |
+ | *[https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/1385 «Російська мова та література (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 11 класу з навчанням російською мовою закладів загальної середньої освіти. Давидюк, Л.В.; Дядечко, Л.П.; Халабаджах, І.М. (2019)] | ||
+ | *«Російська мова та література (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 11 класу з навчанням російською мовою закладів загальної середньої освіти. ОЛ Фідкевич, ВВ Снєгірьова, ЛІ Курач | ||
+ | * [https://drive.google.com/file/d/0B0mfwD4NU1NDSy1MLWZPdWVYM3U0YTZfWl9VdUx5Y1BoZFU0/view?usp=sharing Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України, рекомендованих для використання у закладах освіти у 2019-2020 н.р.] | ||
+ | * [https://drive.google.com/open?id=1CkRhGzFBqu8yYHyOhSZNhaxVw2mAZVHi Фідкевич О. Л., Снєгірьова В. В., Курач Л. І. «Русский язык и литература (интегрированный курс, уровень стандарта)» учебник для 10 класса заведений общего среднего образования с обучением на русском языке «Російська мова та література (інтегрований курс, рівень стандарту) підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням російською мовою] | ||
* [https://tvgikt.wixsite.com/didcontru Электронный ресурс областной творческой группы к интегрированному курсу «Русский язык и литература» (10 класс)] | * [https://tvgikt.wixsite.com/didcontru Электронный ресурс областной творческой группы к интегрированному курсу «Русский язык и литература» (10 класс)] | ||
− | |||
* [https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NyRYEKgeQ4T5BE68La-s2gn0q2MPyIWSWx-Vdw-zmA/edit?ts=5a364195#gid=337295027https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NyRYEKgeQ4T5BE68La-s2gn0q2MPyIWSWx-Vdw-zmA/edit?ts=5a364195#gid=337295027 Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою, Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503] | * [https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NyRYEKgeQ4T5BE68La-s2gn0q2MPyIWSWx-Vdw-zmA/edit?ts=5a364195#gid=337295027https://docs.google.com/spreadsheets/d/16NyRYEKgeQ4T5BE68La-s2gn0q2MPyIWSWx-Vdw-zmA/edit?ts=5a364195#gid=337295027 Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою, Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503] | ||
Строка 56: | Строка 71: | ||
==Методические рекомендации== | ==Методические рекомендации== | ||
− | * [https://drive.google.com/file/d/1GXfjrs1xd--Zj2fTTXsq7V9HJzSEwNCT/view?usp=sharing Зарубіжна література. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2018-2019 н.р.<nowiki>]</nowiki> (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 3.07.2018р. № 1/9-415)] | + | *[https://docs.google.com/document/d/11d1J5CzlRVQSmnVbeAJmisOKv7lqElQHHYhKqgZctH8/edit Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році] |
+ | *[http://lib.iitta.gov.ua/716210/ О.Л.Фідкевич. До проблеми реалізації інтегрованого підходу в підручнику «Російська мова і література. Інтегрований курс». 10-11 класи* [https://drive.google.com/file/d/1GXfjrs1xd--Zj2fTTXsq7V9HJzSEwNCT/view?usp=sharing Зарубіжна література. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2018-2019 н.р.<nowiki><nowiki>]</nowiki></nowiki> (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 3.07.2018р. № 1/9-415)<nowiki>]</nowiki>] | ||
* [https://drive.google.com/file/d/1y-v8PMGbDqgfF87vFQ9YEYtP26r6boXY/view?usp=sharing Російська мова та література. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2018-2019 н.р.<nowiki>]</nowiki> (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 3.07.2018р. № 1/9-415)] | * [https://drive.google.com/file/d/1y-v8PMGbDqgfF87vFQ9YEYtP26r6boXY/view?usp=sharing Російська мова та література. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2018-2019 н.р.<nowiki>]</nowiki> (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 3.07.2018р. № 1/9-415)] | ||
* [https://drive.google.com/file/d/13DWWAsjGvnw0giTdeWa-vhiZD1C89IoL/view?usp=sharing Щодо оцінювання з інтегрованого курсу "Мова та література корінного народу, національної меншини. Лист МОН України від 22.08.2018 р. № 2_2-2189] | * [https://drive.google.com/file/d/13DWWAsjGvnw0giTdeWa-vhiZD1C89IoL/view?usp=sharing Щодо оцінювання з інтегрованого курсу "Мова та література корінного народу, національної меншини. Лист МОН України від 22.08.2018 р. № 2_2-2189] | ||
Строка 99: | Строка 115: | ||
[https://drive.google.com/file/d/0B0mfwD4NU1NDSmdSQzVnQVBmODlFNWtGV2tVcGdyblJqZkRZ/view?usp=sharing Л. В. Давидюк, календарне планування інтегрованого курсу «Російська мова і література» для 10 класу] | [https://drive.google.com/file/d/0B0mfwD4NU1NDSmdSQzVnQVBmODlFNWtGV2tVcGdyblJqZkRZ/view?usp=sharing Л. В. Давидюк, календарне планування інтегрованого курсу «Російська мова і література» для 10 класу] | ||
+ | [https://docs.google.com/document/d/114sX8tacyHNXuUJ0lkP8eT6BTZ029mSiewL2jNrkRzg/edit?usp=sharing КАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ УРОКОВ ПО ИНТЕГРИРОВАННОМУ КУРСУ «РУССКИЙ ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА», 10 КЛАСС] | ||
− | + | [https://docs.google.com/document/d/1mvIobar7fiKbOv18XPjFxgCk2ceJEpheQYtI-tvGMjA/edit Фідкевич О. Л., Снєгірьова В.В., Курач Л. І. Оцінювання результатів навчання за програмою Фідкевич О. Л., Снєгірьова В.В., Курач Л. І. «Російська мова і література. Інтегрований курс. 10-11 класи»] | |
* [https://docs.google.com/document/d/1d79DZJSR2XFCxvCsh5TuOCvknkGrM2wLFESiEan3Ovc/edit Работаем по новой программе и новому учебнику «Русский язык. 5 класс» (авторы: Быкова Е.И., Давидюк Л.В., Снитко Е.С., Рачко Е.Ф., издательство «Видавничий дім «Освіта», 2013).] | * [https://docs.google.com/document/d/1d79DZJSR2XFCxvCsh5TuOCvknkGrM2wLFESiEan3Ovc/edit Работаем по новой программе и новому учебнику «Русский язык. 5 класс» (авторы: Быкова Е.И., Давидюк Л.В., Снитко Е.С., Рачко Е.Ф., издательство «Видавничий дім «Освіта», 2013).] | ||
Строка 180: | Строка 197: | ||
===Учебно-методические пособия=== | ===Учебно-методические пособия=== | ||
+ | * [http://undip.org.ua/news/library/posibniki_detail.php?ID=3678 Фідкевич О. Л. Зміст і методи роботи з культурно-ціннісними поняттями (концептами) у курсі російської мови для 4 класів шкіл з українською мовою навчання (рос. м.) : посіб. / О. Л. Фідкевич. – К. : Видавничий дім «Сам», 2017. – 96 с.] | ||
+ | * [http://undip.org.ua/news/library/posibniki_detail.php?ID=3661 Курач Л. І. Зміст і методи роботи над лінгво- культурологічними текстами у курсі російської мови для 5-6 класів шкіл з українською мовою навчання (рос.мовою) : посіб. / Л. І. Курач. – К. : Видавничий дім «Сам», 2017. – 96 с.] | ||
* [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkbDcwTlQ2ZEhUdjA/edit Изложение как форма экзаменационной работы по русскому языку и литературе.] | * [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkbDcwTlQ2ZEhUdjA/edit Изложение как форма экзаменационной работы по русскому языку и литературе.] | ||
* [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkNGFEeFA1WlJQT3c/edit Методика развития речи на уроках русского языка. Под редакцией Т.А. Ладыженской. Москва, 1991.] | * [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkNGFEeFA1WlJQT3c/edit Методика развития речи на уроках русского языка. Под редакцией Т.А. Ладыженской. Москва, 1991.] | ||
Строка 234: | Строка 253: | ||
III этап (8 - 11 классы) | III этап (8 - 11 классы) | ||
* [https://drive.google.com/drive/folders/16dl5lqGeJz84w1pfgrad2_kh1ZhZCJNe?usp=sharing задания] | * [https://drive.google.com/drive/folders/16dl5lqGeJz84w1pfgrad2_kh1ZhZCJNe?usp=sharing задания] | ||
− | * [https://drive.google.com/ | + | * [https://drive.google.com/file/d/18LrLjjhyyVNg7i1LFyXyMiVv_v6JnJyV/view?usp=sharing ключи] |
== Изучение литературы в школе == | == Изучение литературы в школе == | ||
Строка 252: | Строка 271: | ||
* [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkZXpCelhUVVJPVEk/edit Контекстне вивчення художніх творів як суттєвий чинник підвищення якості літературної освіти (Загальна характеристика).] | * [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkZXpCelhUVVJPVEk/edit Контекстне вивчення художніх творів як суттєвий чинник підвищення якості літературної освіти (Загальна характеристика).] | ||
* [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkXzMtOU4xRzE3TkE/edit Литература и язык. Современная иллюстрированная энциклопедия] | * [https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkXzMtOU4xRzE3TkE/edit Литература и язык. Современная иллюстрированная энциклопедия] | ||
+ | * [https://docs.google.com/document/d/1H2HfTYDzw9K80GsKL_4DsYquh6b9nFOmZ2KVX16pTs8/edit?usp=sharing Мироненко А.М. Формирование интереса к чтению] | ||
===Презентации=== | ===Презентации=== | ||
Строка 285: | Строка 305: | ||
Файл:Обложка Герой нашего времени.jpg|[https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkWk5TNXgtc1VEUzQ/edit Герой нашего времени] | Файл:Обложка Герой нашего времени.jpg|[https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkWk5TNXgtc1VEUzQ/edit Герой нашего времени] | ||
Файл:Обложка сборник Всех долговечней царственное слово.jpg|[https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkWlF3ZmtkX0ViLVU/edit Всех долговечней царственное слово (сборник детских творческих работ)] | Файл:Обложка сборник Всех долговечней царственное слово.jpg|[https://docs.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkWlF3ZmtkX0ViLVU/edit Всех долговечней царственное слово (сборник детских творческих работ)] | ||
− | Файл:Для сайта оратор 2016 обложка.jpg| [https://drive.google.com/open?id=0B0mfwD4NU1NDOUtvM0VlV2NhNkk Прошу слова! (сборник работ участников Межрегионального фестиваля ораторского искусства - 2015, 2016.)] | + | Файл:Для сайта оратор 2016 обложка.jpg| [https://drive.google.com/open?id=0B0mfwD4NU1NDOUtvM0VlV2NhNkk Прошу слова! (сборник работ участников Межрегионального фестиваля ораторского искусства - 2015, 2016.)] [https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox/WhctKJVZlQfFMCnnxDcKFdPmwrcRtCrttCnlvvGLclkLhzXBDwzlqfSKdNkxhjGlPVCMxLb?projector=1 Прошу слова! (сборник работ участников Межрегионального фестиваля ораторского искусства 2018.)] [https://drive.google.com/file/d/1Ngy2Rtnyp1tqK9bA6SAaBWp4TinnF6Gp/view?usp=sharing Прошу слова! (сборник работ участников Межрегионального фестиваля ораторского искусства 2019.)] |
+ | |||
Файл:Обложка итог.jpg| [https://drive.google.com/open?id=0B0mfwD4NU1NDUV9haUZ4dFg3S3c Юбилей любимой книги : сборник творческих работ / материалы обласного Фестиваля-конкурса ученических сочинений] Сборник можно приобрести у издателя http://bookprint.net.ua/xudozhectvennaya-literatura/Books_anniversary | Файл:Обложка итог.jpg| [https://drive.google.com/open?id=0B0mfwD4NU1NDUV9haUZ4dFg3S3c Юбилей любимой книги : сборник творческих работ / материалы обласного Фестиваля-конкурса ученических сочинений] Сборник можно приобрести у издателя http://bookprint.net.ua/xudozhectvennaya-literatura/Books_anniversary | ||
</gallery> | </gallery> | ||
==Электронные учебные пособия== | ==Электронные учебные пособия== | ||
− | *[https://yadi.sk/d/1c-w62-LdMwbK | + | *Интерактивные диктанты ([https://mega.nz/file/aDZgwSTS#-8xm0sPM6-QirQThKQ602HDK_fp5zMtNxKB3fr_Gcyk Mega], [https://yadi.sk/d/1c-w62-LdMwbK ЯндексДиск]) |
− | *[https:// | + | *[https://mega.nz/file/ODASFAxI#U16FLcskPLG86gQ5YVHzN4sei0Xq2qYpywwYlt4NiWI Архив локальной версии пособия "Стилистика. Культура речи. Риторика"] |
− | * | + | *К 200-летию Н.В. Гоголя ([https://mega.nz/file/OeQg2CgT#6ucI7oCV_FyjAFrNDVLj-_hWDg6HI_qVbvtxdtkjT6E Mega], [https://yadi.sk/d/MFO0ySbddNQFX ЯндексДиск]) |
− | + | *Чехов вчера, сегодня, всегда ([https://mega.nz/file/jGIiXSgb#D_MSwgwu3kA8SejJ57scucq1JNHPrdzRfTv4jHawXfw Mega], [https://yadi.sk/d/Mf3kX_Q8dMtYF ЯндексДиск]) | |
*[https://drive.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkWDR5aUdZM2ZPbU0/view?usp=sharing Чудо-сказка (приложение)] | *[https://drive.google.com/file/d/0B1jMKBl26gIkWDR5aUdZM2ZPbU0/view?usp=sharing Чудо-сказка (приложение)] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
+ | ==Веб-ресурсы== | ||
===[http://tvgikt.wix.com/liter10-11 Медиахрестоматия "Литература в старших классах"]. Веб-ресурс творческой группы.=== | ===[http://tvgikt.wix.com/liter10-11 Медиахрестоматия "Литература в старших классах"]. Веб-ресурс творческой группы.=== | ||
− | ===[http://ritorika. | + | ===[http://ritorika.hostronavt.ru/ Мультимедийное пособие для 10-11 классов "Стилистика. Культура речи. Риторика" (2015)]=== |
+ | |||
===[https://tvgikt.wixsite.com/didcontru Электронный ресурс областной творческой группы к интегрированному курсу «Русский язык и литература» (10 класс)]=== | ===[https://tvgikt.wixsite.com/didcontru Электронный ресурс областной творческой группы к интегрированному курсу «Русский язык и литература» (10 класс)]=== | ||
===[http://asd45cxz.blogspot.com/ Блог "Литература для 5-х"]=== | ===[http://asd45cxz.blogspot.com/ Блог "Литература для 5-х"]=== | ||
− | ==Веб-квесты | + | ==Квесты для обучения== |
+ | ==="Живые" квесты=== | ||
+ | *[https://docs.google.com/document/d/1Xyy9jxSxlOELZ2MIg9E5MSlCIBOAHgb8Gn56rXmEXk4/edit?usp=sharing Снопик Н.В., Лигун Л.Л. Использование технологии "живого" квеста при проведении предметной недели] | ||
+ | |||
+ | ===Веб-квесты=== | ||
*2011-2012 уч. год. Год с информационными технологиями "В любом месте хорошо вместе". Конкурс квестов. [https://sites.google.com/site/orfografiada/vizitnaa-kartocka-veb-kvesta-orfografiada "Орфографиада"]. Автор - учитель гимназии №47 [[Участник:Лукьяненко Юлия Владимировна|Лукьяненко Ю.В.]] | *2011-2012 уч. год. Год с информационными технологиями "В любом месте хорошо вместе". Конкурс квестов. [https://sites.google.com/site/orfografiada/vizitnaa-kartocka-veb-kvesta-orfografiada "Орфографиада"]. Автор - учитель гимназии №47 [[Участник:Лукьяненко Юлия Владимировна|Лукьяненко Ю.В.]] | ||
*04.05.2012. Заседание творческой группы учителей русского языка и литературы. Мастер-класс учителя гимназии №47 [[Участник:Лукьяненко Юлия Владимировна|Лукьяненко Ю.В.]]. [https://sites.google.com/site/ktoestktoilivpoiskahistiny/ "В поисках истины, или загадки для знатоков"]. | *04.05.2012. Заседание творческой группы учителей русского языка и литературы. Мастер-класс учителя гимназии №47 [[Участник:Лукьяненко Юлия Владимировна|Лукьяненко Ю.В.]]. [https://sites.google.com/site/ktoestktoilivpoiskahistiny/ "В поисках истины, или загадки для знатоков"]. | ||
Строка 338: | Строка 352: | ||
===Сервисы Веб 2.0=== | ===Сервисы Веб 2.0=== | ||
+ | <table><tr><td width=500> | ||
*Конструктор интерактивных презентаций [https://genial.ly Genially] | *Конструктор интерактивных презентаций [https://genial.ly Genially] | ||
− | * [http://learningapps.org | + | *[https://readymag.com Конструктор онлайн-презентаций ReadyMag] |
+ | * [http://learningapps.org Конструктор интерактивных упражнений Learningapps.org] | ||
+ | * [https://onlinetestpad.com/ Кроссворды, опросы, тесты, викторины Online Test Pad] | ||
* Кроссворды: | * Кроссворды: | ||
**[http://puzzlecup.com/crossword-ru/ "Фабрика кроссвордов"] | **[http://puzzlecup.com/crossword-ru/ "Фабрика кроссвордов"] | ||
**[https://crosswordlabs.com/# Crossword Labs] | **[https://crosswordlabs.com/# Crossword Labs] | ||
* [http://rebus1.com/ Ребусы Rebus1] | * [http://rebus1.com/ Ребусы Rebus1] | ||
− | |||
* Облака слов: | * Облака слов: | ||
** [http://www.wordle.net/ Wordle] | ** [http://www.wordle.net/ Wordle] | ||
Строка 351: | Строка 367: | ||
** [https://tagul.com/ Tagul] | ** [https://tagul.com/ Tagul] | ||
** [http://www.tagxedo.com/app.html Tagxedo] | ** [http://www.tagxedo.com/app.html Tagxedo] | ||
− | *[https://www.mindmeister.com/ru MindMeister] | + | *Ментальные карты |
+ | **[https://mind42.com/ Mind42] | ||
+ | **[https://coggle.it/ Coggle] | ||
+ | **[https://www.mindmeister.com/ru MindMeister] | ||
* [https://www.thinglink.com/ Интерактивные плакаты ThingLink] | * [https://www.thinglink.com/ Интерактивные плакаты ThingLink] | ||
*QR-коды | *QR-коды | ||
Строка 360: | Строка 379: | ||
**[http://en.linoit.com/ LinoIt] | **[http://en.linoit.com/ LinoIt] | ||
* [http://www.jigsawplanet.com/ Пазлы JigsawPlanet] | * [http://www.jigsawplanet.com/ Пазлы JigsawPlanet] | ||
− | * [http://symbaloo.com/ Веб-миксы] | + | </td><td> |
− | * Коллажи [http://www.getloupe.com/create Loupe Collage] | + | *Онлайн-закладки |
+ | ** [http://symbaloo.com/ Веб-миксы Symbaloo] | ||
+ | **[https://www.pearltrees.com/ PearlTrees] | ||
+ | * Коллажи | ||
+ | **[https://www.befunky.com/ BeFunky] | ||
+ | **[https://mycollages.ru/ MyCollages] | ||
+ | **[http://www.getloupe.com/create Loupe Collage] | ||
+ | **[https://fotoram.io/ Fotoramio] | ||
*Работа с картинками | *Работа с картинками | ||
**[http://addtext.com/ Текст на картинке] | **[http://addtext.com/ Текст на картинке] | ||
Строка 369: | Строка 395: | ||
**[http://app.wizer.me/ Wizer.me] | **[http://app.wizer.me/ Wizer.me] | ||
**[https://www.liveworksheets.com/ Live Worksheets] | **[https://www.liveworksheets.com/ Live Worksheets] | ||
+ | *Инфографика | ||
+ | **[http://www.easel.ly/ Easelly] | ||
+ | **[https://www.visme.co/ Visme] | ||
+ | **[https://piktochart.com/ Piktochart] | ||
+ | *Обратная связь | ||
+ | **[https://www.plickers.com Plickers] | ||
+ | **[https://kahoot.com/ Kahoot!] | ||
+ | **[https://quizizz.com/ Quizizz] | ||
+ | **[http://www.triventy.com/ Triventy] | ||
+ | **[https://www.zzish.com/ Zzish] | ||
+ | **[https://www.mentimeter.com/ Mentimeter]</td></tr></table> | ||
===Полезные ссылки=== | ===Полезные ссылки=== | ||
Строка 374: | Строка 411: | ||
*[http://www.it-n.ru/communities.aspx?cat_no=2168&lib_no=60284&tmpl=lib ИКТ на уроках русского языка и литературы. Интерактивные игры, задания, карточки, дидактические материалы. Сеть творческих учителей.] | *[http://www.it-n.ru/communities.aspx?cat_no=2168&lib_no=60284&tmpl=lib ИКТ на уроках русского языка и литературы. Интерактивные игры, задания, карточки, дидактические материалы. Сеть творческих учителей.] | ||
*[http://www.gramma.ru/GAMES/ Интерактивные игры портала "Культура письменной речи"] | *[http://www.gramma.ru/GAMES/ Интерактивные игры портала "Культура письменной речи"] | ||
− | + | ||
− | + | ||
[[Категория:Віртуальне методичне об'єднання вчителів російської мови та літератури, зарубіжної літератури]] | [[Категория:Віртуальне методичне об'єднання вчителів російської мови та літератури, зарубіжної літератури]] | ||
[[Категория:Інтернет-ресурси]] | [[Категория:Інтернет-ресурси]] |
Текущая версия на 21:03, 15 мая 2020
К странице Виртуальное МО учителей русского языка, литературы и мировой литературы
Нормативно-правовая база
- Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392
- Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів. Додаток 2 до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
«Учитель року – 2020»
Программы
2019-2020 навчальний рік
2018-2019 навчальний рік
2017-2018 навчальний рік
- Зарубіжна література: 5-9 класи; 10-11 класи.
- Русский язык
- для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою для 5-9 класів
- російська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою (початок вивчення з 5 класу);
- російська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою (початок вивчення з 1 класу)
- Російська мова. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 2 класу). Рівень стандарту
- Російська мова. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (початок вивчення з 5 класу). Рівень стандарту (зі змінами, наказ МОН від 14.07.2016 № 826)
- Російська мова. 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із російською мовою навчання. Академічний рівень (зі змінами, наказ МОН від 14.07.2016 № 826)
- Русский язык. 10 – 11 классы. Профильный уровень. Программа для общеобразовательных учебных заведений с русским языком обучения (зі змінами, наказ МОН від 14.07.2016 № 826)
- Литература (интегрированный курс)
- «Література» (російська та зарубіжна)
- Література (російська та світова). Інтегрований курс, 10–11 класи. Рівень стандарту. Академічний рівень. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (зі змінами, наказ МОН від 14.07.2016 № 826)
- Література (російська та світова). Інтегрований курс, 10–11 класи. Профільній рівень. Програма загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою
- Риторика
- Программы курсов по выбору, факультативов, кружков
- «Средства массовой информации в современных условиях». Программа кружка
- Російська мова. Курс за вибором. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із українською мовою навчання
- Російська мова. Факультативний курс. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів із українською мовою навчання
- Русский язык. 5-9 классы. Программы для общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения, факультативный курс
Об учебниках
- Переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році, Лист МОН від 10.06.2019 № 1/9-365
- «Російська мова та література (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 11 класу з навчанням російською мовою закладів загальної середньої освіти. Давидюк, Л.В.; Дядечко, Л.П.; Халабаджах, І.М. (2019)
- «Російська мова та література (інтегрований курс, рівень стандарту)» підручник для 11 класу з навчанням російською мовою закладів загальної середньої освіти. ОЛ Фідкевич, ВВ Снєгірьова, ЛІ Курач
- Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України, рекомендованих для використання у закладах освіти у 2019-2020 н.р.
- Фідкевич О. Л., Снєгірьова В. В., Курач Л. І. «Русский язык и литература (интегрированный курс, уровень стандарта)» учебник для 10 класса заведений общего среднего образования с обучением на русском языке «Російська мова та література (інтегрований курс, рівень стандарту) підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти з навчанням російською мовою
- Электронный ресурс областной творческой группы к интегрированному курсу «Русский язык и литература» (10 класс)
- Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою, Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503
- ПЕРЕЛІК навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах
- Електронні версії підручників для 9-го класу:
зарубіжна література російська мова для 9 класу ЗНЗ з навчанням українською мовою Підручники для 9 класу ЗНЗ з навчанням російською мовою
- Підручники для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання
- Підручники для учнів 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання
- Підручники шкільної програми з 1 по 11 клас.
- Концепция учебника «Литература» 5 класс (авторы – Исаева Е.А., Клименко Ж.В.). Исаева Е.А., доктор пед. наук, проф., зав. каф. методики преподавания русского языка и мировой литературы НПУ им. М.П.Драгоманова.
- Методическое руководство к учебнику «Интегрированный курс «Литература (русская и мировая)». 5 класс». (авторы – Исаева Е.А., Клименко Ж.В.) Клименко Ж.В., докт.пед.наук, проф. кафедры методики преподавания русского языка и мировой литературы НПУ им.М.П.Драгоманова
- Авторская конценпция учебников русского языка для учащихся 5-9 классов общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения (начало изучения с 5 класса). В. А. Корсаков, автор программы и учебника по русскому языку для 5-го класса курс 5-9, главный редактор журнала «Русская словесность в школах Украины»
Методические рекомендации
- Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році
- О.Л.Фідкевич. До проблеми реалізації інтегрованого підходу в підручнику «Російська мова і література. Інтегрований курс». 10-11 класи* [https://drive.google.com/file/d/1GXfjrs1xd--Zj2fTTXsq7V9HJzSEwNCT/view?usp=sharing Зарубіжна література. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2018-2019 н.р.<nowiki>]</nowiki> (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 3.07.2018р. № 1/9-415)]
- Російська мова та література. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2018-2019 н.р.] (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 3.07.2018р. № 1/9-415)
- Щодо оцінювання з інтегрованого курсу "Мова та література корінного народу, національної меншини. Лист МОН України від 22.08.2018 р. № 2_2-2189
- РОСІЙСЬКА МОВА, ЛІТЕРАТУРА ТА ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА Т.М. Путій, А.Ф. Курінна
- Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області. Частина 2
- Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 н.р. (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437)
- "Учені НАПН України - українським учителям" Науково-практична онлайн конференція, 29.08.2016
- Оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин для використання в загальноосвітніх навчальних закладах, де навчаються рідною мовою або вивчають її. Лист МОН України від 30.08.13 № 1/9-592.
- Русский язык и литература (интегрированный курс). Рекомендации Запорожского ОИППО. Путий Т. М., к. пед. наук, доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин.
- Зарубіжна література. Рекомендації Запорізького ОІППО. Курінна А.Ф., к. пед. наук, доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин.
- Корсаков В.А. Виды проверки учебных достижений учащихся по русскому языку в 8 классе школ с украинским языком преподавания (четвертый год обучения).
- Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 26.06. 2015 р. № 1/9-305
- Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин для використання в загальноосвітніх навчальних закладах, де навчаються рідною мовою або вивчають її.
- Рекомендації МОН щодо підручників, які можна використовувати при вивченні мови та літератури національних меншин.
- Русский язык и литература (интегрированный курс). Рекомендации Запорожского ОИППО. Путий Т. М., к. пед. наук, доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин.
- Посилання на літературні та інші джерела, що допоможуть учителю підготуватися до уроків зарубіжної літератури у 7 класі.
- Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі. Лист МОН України від 24.05.13 № 1/9-368.
- Методические рекомендации по изучению русского языка в 2014–2015 учебном году.
- Російська та інші мови національних меншин. Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України на 2013-2014 н.р.
- Рекомендации по изучению русского языка в 2014–2015 учебном году. Журнал "Русская словесность в школах Украины", №4/2014.
- Об изучении интегрированного курса «Литература (русская и мировая)» в 6 классе: Исаева Е. А. «Страница здесь похожа на окно: открывшему увидеть мир дано...» Журнал "Русская словесность в школах Украины", №4/2014.
- Світова література. Додаток 2 до листа Міністерства освіти і науки України від 24.05.2013 № 1/9-368.
- Світова література.
- Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012-2013 навчальному році.
- Українська мова в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням мовами національних меншин, російська мова та література, мови і літератури інших національних меншин.
- Вимоги до оцінювання контрольних творів.
- Об изучении интегрированного курса «Литература (русская и мировая)» в 6 классе. Е. А. ИСАЕВА, доктор педагогических наук, профессор, заведующая кафедрой Национального педагогического университета им. М. П. Драгоманова, г. Киев.
- Русский язык и литература (интегрированный курс). Путий Т. М., к. пед. наук, доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин ЗОИППО.
- Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми у процесі вивчення літератури в школі (презентация).
- Мониторинг качества языкового образования школьников (презентация). Мельникова Л.В., заведующая отделом гуманитарного образования Донецкого облИППО.
- Комп'ютерна підтримка шкільного курсу російської мови (презентация). Путий Т.М., к.п.н., доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин Запорожского ОИППО.
- Інформаційно-комунікаційна підтримка шкільної мовної освіти (презентация). Путий Т.М., к.п.н., доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин Запорожского ОИППО.
- Навчально-методичне забезпечення профільної школи: взаємодія методичних об’єднань та адміністрації
- Интенсивное обучение правописанию (презентация).
- Речевая культура учителя (презентация).
Планирование
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури. 10 клас.
Л. В. Давидюк, календарне планування інтегрованого курсу «Російська мова і література» для 10 класу
КАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ УРОКОВ ПО ИНТЕГРИРОВАННОМУ КУРСУ «РУССКИЙ ЯЗЫК И ЛИТЕРАТУРА», 10 КЛАСС
- Работаем по новой программе и новому учебнику «Русский язык. 5 класс» (авторы: Быкова Е.И., Давидюк Л.В., Снитко Е.С., Рачко Е.Ф., издательство «Видавничий дім «Освіта», 2013).
- Планирование уроков русского языка для 5 класса школ с украинским языком обучения (курс 5-11 классы). В. А. Корсаков.
- Литература. Интегрированный курс (русская и мировая). 5 класс. Е.А. Исаева.
- Календарно-тематическое планирование уроков русского языка для 5 класса средних общеобразовательных учебных заведений с обучением на украинском языке (курс 2-11 классы) к учебнику «Русский язык. 5 класс» (автор Л.В.Давидюк).
- Распределение учебных часов в 6 классе школ с украинским языком обучения (начало изучения со 2 класса).
- Распределение учебного материала программы по русскому языку для 7 класса школ с украинским языком обучения (третий год обучения).
- О видах проверки учебных достижений учащихся по русскому языку в 7 классе школ с украинским языком преподавания (третий год обучения).
- Корсаков В.А. Планирование уроков русского языка для 8 класса (начало изучения с 5 класса) школ с украинским языком обучения на 2016–2017 учебный год (2 ч в неделю)
Реализация Концепции национально-патриотического воспитания детей и молодежи
Концепция национально-патриотического воспитания детей и молодежи
Дидактические материалы
Методические материалы
Роль Украины в жизни и творчестве мировых классиков
- Лаптева В.А. "Пушкинские места Крыма"
- Попова О.А. "Пушкинские места в Украине"
- Савон О.И. "Украина в жизни и творчестве Н.В. Гоголя"
- Святецкая С.Ю. "Литературная карта Запорожья"
- Склярова В.И. "А.П. Чехов та Украина"
- Тютюнник О.В. «Переосмислення теми «Бальзак і Україна» згідно з новою Концепцією національно-паріотичного виховання молоді» Презентація "Бальзак і Україна: Історія вічного кохання"
- Фуклеева Э.А. «Украинская тема в творчестве зарубежных писателей»
- Черченко Е.М."По пушкинским местам Украины" Презентация "Пушкин и Украина"
- Шушура О.О. "Украина в творчестве русских классиков"
Национальные традиции, образы, обычаи украинского народа в изучающихся произведениях
Украинцы в мировой культуре
Виртуальные экскурсии
Библиотечка учителя-словесника
Изучение русского языка в школе
Статьи
- Здобутки освітян Запорізького регіону. Випуск 17
- Путій Т.М. Лук'яненко Ю.В. Запорізька гімназія № 47 Запорізької міської ради Запорізької області. Веб-квест технологія як засіб розвитку пізнавальної активності
- Курінна А.Ф. Федотичева Н.І. Запорізька гімназія № 93 Запорізької міської ради. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі формування читацьких компетентностей
- Научно-методический журнал "Русская словесность в школах Украины", №1/2016
- Научно-методический журнал "Русская словесность в школах Украины", №4/2014 (июль—август):
- Коцуба С. А. «Короткая, но дивная пора...» Урок усвоения новых знаний о словосочетании
- Жуковская Э. Н. «Расскажу я вам, гости желанные, сказку доселе никем не сказанную...» Урок повторения и обобщения изученного об имени существительном с элементами игры
- Корсаков В. А. «Если нет цели, не делаешь ничего, и не делаешь ничего великого, если цель ничтожна». Уроки по изучению сложных предложений с разными видами связи
- Основы развития связной речи учащихся в лингводидактической практике Л.А. Булаховского. Путий Т.Н.
- Проблема сопоставительного изучения русского и украинского языков в средней школе в лингводидактическом наследии Л.А. Булаховского. Путий Т.Н.
- История языка в контексте школьного образования. Путий Т.Н.
- Содержание школьного курса русского языка в исторической перспективе. Путий Т.Н.
- Качественная языковая подготовка школьников в условиях модернизации отечественного образования? Путий Т.Н.
- Язык до правды доведёт. Епихина Т.В.
- Реализация социокультурного потенциала внеурочной деятельности учителя-филолога. Епихина Т.В.
- Медиаобразовательные технологии в педагогической деятельности учителя-словесника. Путий Т.Н.
- Веб-квест технология как средство развития познавательной активности учащихся при обучении русскому языку. Путий Т.Н.
- Дидактические возможности включения сетевых информационных технологий в образовательный процесс при обучении русскому языку. Путий Т.Н.
- Дидактические возможности сервисов Web 2/0 в практике учителя-словесника. Путий Т.Н.
- Информационно–коммуникативная поддержка школьного языкового образования. Путий Т.Н.
- Использование ИКТ на уроках русского языка и литературы (информация к размышлению). Самукова И.П., Епихина Т.В.
- Школьное языковое образование в контексте развития электронных средств обучения (укр.). Путий Т.Н.
- Опыт создания электронного учебного пособия по русскому языку. Путий Т.Н.
- "Язык всем знаниям и всей природе ключ" (Г.Р.Державин): из опыта проведения областной олимпиады по русскому языку. Путий Т.Н.
- Современный урок русского языка: лингвосинергетический аспект. Куринная А.Ф.
- Развитие коммуникативного потенциала учителя в системе непрерывного педагогического образования. Куринная А.Ф.
- К вопросу словоцентризма в школьном языковом образовании. Куринная А.Ф.
- Подготовка учителей-словесников к лингвосинергетической деятельности в системе последипломного педагогического образования. Куринная А.Ф.
- Е-learning в практике непрерывного педагогического образования: внешние и внутренние мотиваторы. Т.Н. Путий
Презентации
- Интенсивное обучение правописанию
- Культура речи. Коммуникативные и эстетические аспекты языкового взаимодействия
- Культура письменной речи
- Методика обучения работе над сочинениями нетрадиционных жанров
- Речевой этикет. Учебное пособие для учащихся 5-6 классов. Савченко К.В. На материале пособия «Речевой этикет» Г.А. Богдановой, Г.И. Кириченко
- Информационно-коммуникативная поддержка школьного языкового образования (укр.)
- Компьютерная поддержка школьного курса русского языка (укр.)
- Мониторинг качества языкового образования школьников
- Тестування як інструмент педагогічного вимірювання
Учебно-методические пособия
- Фідкевич О. Л. Зміст і методи роботи з культурно-ціннісними поняттями (концептами) у курсі російської мови для 4 класів шкіл з українською мовою навчання (рос. м.) : посіб. / О. Л. Фідкевич. – К. : Видавничий дім «Сам», 2017. – 96 с.
- Курач Л. І. Зміст і методи роботи над лінгво- культурологічними текстами у курсі російської мови для 5-6 класів шкіл з українською мовою навчання (рос.мовою) : посіб. / Л. І. Курач. – К. : Видавничий дім «Сам», 2017. – 96 с.
- Изложение как форма экзаменационной работы по русскому языку и литературе.
- Методика развития речи на уроках русского языка. Под редакцией Т.А. Ладыженской. Москва, 1991.
- Методика преподавания русского языка как наука.
- Методика преподавания русского языка в школе. Под редакцией М.Т. Баранова.
- Методика преподавания русского языка в средней школе. Е.И. Литневская, В.А. Багрянцева.
- Подготовка к ГИА по русскому языку в 9-м классе: методика и практика. Н.А. Шапиро, А.В. Волкова, Е.В. Кузнецова, Е.Ю. Шувалова. Москва. 2010.
- Пособие по русскому языку для внеклассной работы в школе. О. И. Литвинникова, Л. И. Головина.
- Средства обучения русскому языку.
- Весь русский язык в таблицах. От фонетики до синтаксиса. Соловьева Н.Н. 2009.
- Виды разбора на уроках русского языка. 5-11кл. Еремина Е.А. 2010.
- Основы стилистики и культуры речи. Учебное пособие для студентов вузов. Под общей редакцией проф. П.П. Шубы.
- Русский язык. 5кл. К пятерке шаг за шагом или 50 занятий с репетитором. Архименкова Л.А. 2007.
- Русский язык. Для школьников 5-9 классов. Путешествие в страну слов. Д. Э. Розенталь, И. Б. Голуб, И. Н. Кохтев.
- Русский язык и культура речи. Учебно-методические материалы. МИЭМП. Кафедра лингвистики. Автор-составитель: М.И. Качуренко.
- Система развития устной и письменной речи учащихся основной школы (5-9 классы). Тралкова Наталья Борисовна, старший преподаватель, методист кафедры филологического образования МИОО.
- Фонетический разбор слова. О.Д. Ушакова. 2007.
- Наука и школа: диалог и сотрудничество. Сборник научно-методических работ для слушателей курсов повышения квалификации стран СНГ.
Всеукраїнські учнівські олімпіади з російської мови та літератури
Нормативні документи та методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та ІV етапів олімпіад з мов та літератур національних меншин України. Додаток до листа ІІТЗО від 05.02.2015 № 1/9-53
- Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнирів з навчальних предметів у 2016-2017 навчальному році. Наказ МОН України № 1006 від 19.08.2016 р.
- Про результати проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських, міжрегіональних та обласних учнівських олімпіад з навчальнихпредметів у 2015/2016 навчальному році Наказ ДОН № 0231 від 04.04.2016 р.
- Про проведення І (шкільного) етапу обласних,міжрегіональних і Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів і підготовку до ІІ етапу 2016/2017 навчального року. Наказ ДОН № 0670 від 16.09.2016 р.
- Про підготовку до проведення І (шкільного) та ІІ (районного) етапу обласних, міжрегіональних і Всеукраїнських учнівських олімпіад та Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2016-2017 навчальному році/ Наказ ДОН № 246-Д від 22.09.2016
Завдання та ключі
- 2006: задания, ключ
- 2007: задания, ключ
- 2008: задания, ключ
- 2009: задания и ключ
- 2010:
- 2011:
- 2015:
- 2016:
II этап (8 - 11 классы)
III этап (9 - 11 классы)
III этап (8 - 11 классы)
Изучение литературы в школе
Статьи
- Научно-методический журнал "Русская словесность в школах Украины", №4/2014 (июль—август):
- Бочкова Е. М. По-новому, свежо и современно взглянуть на произведение искусства слова. Использование кинофрагментов на уроках литературы в старших классах
- Мельник А. О. «Удалой и могучий летит исполин, в поле воин один». Уроки по изучению русских былин
- Храброва В. Е. «Лучший друг нам в жизни сей вера в проведенье». Урок по изучению баллады В. А. Жуковского «Светлана»
- Соловей Т. Г. Восстановим связь времен. Анализ трагедии В. Шекспира «Гамлет» (окончание)
- Сергиева Н. Н. Счастье человека в том, чтобы в каждую минуту жизни вложить несомненный смысл добра. Уроки по изучению романа Л. Н. Толстого «Анна Каренина»
- Галкин А. Б. «Золото купит четыре жены, конь же лихой не имеет цены...» Об одном символе в романе М. Ю. Лермонтова «Герой нашего времени»
- Милованова В. В. Какую любовь воспевает А. Куприн? О новом прочтении повести «Гранатовый браслет»
- Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми у процесі вивчення літератури в школі
- Библиотека ХХI века: возрождение Слова. А.Ю. Овчаренко. РУДН, Москва.
- Библиотека ХХI века: "золотая полка" российской литературы (опыт составления). А.Ю. Овчаренко. РУДН, Москва.
- История русской литературы XX века (20-90-е годы). Основные имена. Под редакцией С. И. Кормилова.
- Контекстне вивчення художніх творів як суттєвий чинник підвищення якості літературної освіти (Загальна характеристика).
- Литература и язык. Современная иллюстрированная энциклопедия
- Мироненко А.М. Формирование интереса к чтению
Презентации
Учебно-методические пособия
- Методика преподавания литературы, том 1. Маранцман В.Г., Богданова О.Ю. 1995.
- Принципы и приёмы анализа литературного произведения. Учебное пособие для студентов и преподавателей филологических факультетов, учителей-словесников.
- Сочинение на литературную тему как учебная задача. Пособие для учителя. Часть 1. Н.Тралкова
- Теория и методика обучения литературе. Под редакцией О.Ю.Богдановой.
- Уроки мировой литературы в школе. Книга для учителя: Из опыта работы. Вахрушев B.C. Москва, 1993.
- Учимся понимать художественный текст. Задачник-практикум. Литература. 8–11 классы. Под научным руководством академика Г. Г. Граник.
- Нормативно-правове забезпечення викладання світової літератури в 5-му класі. Ірина Кузьменчук, ІППО КУ ім. Б.Грінченка.
- Методика викладання Світової літератури в середніх навчальних закладах. Л.Ф. Мірошниченко.
- Використання інформаційно-освітніх ресурсів під час підготовки вчителів до навчання світової літератури у 5-му класі. Олена Мігунова, методист НМЦ УО Дарницької ДА, м. Київ.
- Вивчення у 5-му класі творів, введених до нової програми зі світової літератури. Тетяна Щербань, методист НМЦ УО Шевченківської РДА, м. Київ.
- Елеонор Портер. "Поліанна". Система уроків, ігрові завдання за книгою для вчителя.
- Основы сравнительного и сопоставительного литературоведения. Учебное пособие по спецкурсу. Автор-составитель доц. В.Р.Аминева. Казань. 2007.
Публикации учителей области
Методические сборники
Сборники детских творческих работ
Электронные учебные пособия
- Интерактивные диктанты (Mega, ЯндексДиск)
- Архив локальной версии пособия "Стилистика. Культура речи. Риторика"
- К 200-летию Н.В. Гоголя (Mega, ЯндексДиск)
- Чехов вчера, сегодня, всегда (Mega, ЯндексДиск)
- Чудо-сказка (приложение)
Веб-ресурсы
Медиахрестоматия "Литература в старших классах". Веб-ресурс творческой группы.
Мультимедийное пособие для 10-11 классов "Стилистика. Культура речи. Риторика" (2015)
Электронный ресурс областной творческой группы к интегрированному курсу «Русский язык и литература» (10 класс)
Блог "Литература для 5-х"
Квесты для обучения
"Живые" квесты
Веб-квесты
- 2011-2012 уч. год. Год с информационными технологиями "В любом месте хорошо вместе". Конкурс квестов. "Орфографиада". Автор - учитель гимназии №47 Лукьяненко Ю.В.
- 04.05.2012. Заседание творческой группы учителей русского языка и литературы. Мастер-класс учителя гимназии №47 Лукьяненко Ю.В.. "В поисках истины, или загадки для знатоков".
- 26.09.2012. Мастер-класс "Веб-квест как средство повышения читательской активности"! Веб-квест "Библиопазлик". Авторы - учитель гимназии №47 Лукьяненко Ю.В., методист ЗОИППО Телятник К.В.
- 19.10.2012. КПК учителей русского языка, литературы, мировой литературы. За сокровищами «серебряного века».... Авторы: Уфимцева Л.Г. - учитель КУ"ЗСОШИ-№2" ЗОС, г. Запорожье, Безотосная Т.И. - учитель УВК № 5 г. Энергодар, Ильченко Л. П. - учитель ОШ №69 г. Запорожье
- 17.02-24.03.2014. Всеукраинский (межрегиональный) квест «К сокровищам родного слова». Авторы: учитель гимназии №47 Лукьяненко Ю.В., доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин ЗОИППО Путий Т.Н., старший преподаватель кафедры информатики и информационных технологий в образовании ЗОИППО Телятник К.В., старший преподаватель кафедры информатики и информационных технологий в образовании ЗОИППО Сокол И.Н.
- 20.02-23.05.2016. Открытый областной веб-квест «Книги надо не прочитывать, но читать и перечитывать». Авторы: Лукьяненко Ю.В. - учитель русского языка и литературы Запорожской гимназии № 47, Путий Т.Н. - к.п.н., доцент кафедры философии и общественно-гуманитарных дисциплин ЗОИППО, Телятник К.В. - старший преподаватель кафедры информатики и информационных технологий в образовании ЗОИППО, Крыжко Л.В. - методист научно-методического центра внешкольного образования ЗОИППО
Блоги и сайты учителей
- Блог учителя русского языка и литературы Запорожской гимназии №47 Лукьяненко Юлии Владимировны "Филиграни познания"
- Персональный сайт учителя русского языка и литературы Мандзий Надежды Фёдоровны
- Блог учителя Запорожского учебно-воспитательного комплекса №23 Сизоненко Оксаны Анатольевны "Учиться просто"
- Блог учителя русского языка и зарубежной литературы Весёловской районной разнопрофильной гимназии Посметной Александры Васильевны "ФИЛОЛОГиЯ"
- Блог вчителя світової літератури КЗ "Малобілозерська спеціалізована естетична школа- інтернат "Дивосвіт"ЗОР Олефіренко Ліни Леонідівни
- Сайт учителя русского языка и литературы Зотова Василия Викторовича, г. Мелитополь
- Методическая шкатулка Ильченко Лины Петровны ЗОШ№69
Блоги и сайты МО области
- Блог учителей русского языка и литературы, мировой литературы Заводского района г.Запорожья "Литера"
В помощь учителю
Сервисы Веб 2.0
|
|