Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(Новая страница: « 1 група Учасники: Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? З…»)
 
м
Строка 1: Строка 1:
1 група
+
'''1 група'''
 
+
 
     Учасники:  
 
     Учасники:  
  
 +
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
  
 +
Відповідь:
  
    Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
+
Шляхи вирішення
 
+
    Відповідь:
+
 
+
 
+
  Шляхи вирішення
+
  
 
2 група
 
2 група

Версия 18:58, 20 января 2015

1 група

   Учасники: 

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

Шляхи вирішення

2 група

   Учасники:
   Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
   Відповідь: 


3 група

   Учасники:
   Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
   Відповідь: 


4 група

   Учасники:
   Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
   Відповідь: 


5 група

   Учасники:
   Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
   Відповідь: 


6 група

   Учасники: 


   Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? 


   Відповідь: