Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м
Строка 1: Строка 1:
 
'''1 група'''
 
'''1 група'''
    Учасники:  
+
 
 +
Учасники:  
  
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Строка 8: Строка 9:
 
Шляхи вирішення
 
Шляхи вирішення
  
2 група
+
'''2 група'''
  
    Учасники:
+
Учасники:
    Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
+
    Відповідь:  
+
  
 +
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
  
3 група
+
Відповідь:
  
    Учасники:
+
'''3 група'''
    Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
+
  
    Відповідь:  
+
Учасники:
  
 +
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
  
4 група
+
Відповідь:
  
    Учасники:
+
'''4 група'''
  
    Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
+
Учасники:
  
    Відповідь:  
+
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
  
 +
Відповідь:
  
5 група
+
'''5 група'''
  
    Учасники:
+
Учасники:
  
    Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
+
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
 
+
    Відповідь:
+
 
+
 
+
6 група
+
 
+
    Учасники:
+
  
 +
Відповідь:
  
 +
'''6 група'''
  
    Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
+
Учасники:  
  
 +
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
  
    Відповідь:
+
Відповідь:

Версия 19:00, 20 января 2015

1 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

Шляхи вирішення

2 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

3 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь:

4 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

5 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

6 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь: