Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(1 група)
Строка 9: Строка 9:
 
Шляхи вирішення
 
Шляхи вирішення
  
'''2 група'''
+
=='''2 група'''==
  
 
Учасники:
 
Учасники:
Строка 17: Строка 17:
 
Відповідь:  
 
Відповідь:  
  
'''3 група'''
+
=='''3 група'''==
  
 
Учасники:
 
Учасники:
Строка 25: Строка 25:
 
Відповідь:  
 
Відповідь:  
  
'''4 група'''
+
=='''4 група'''==
  
 
Учасники:
 
Учасники:
Строка 33: Строка 33:
 
Відповідь:  
 
Відповідь:  
  
'''5 група'''
+
=='''5 група'''==
  
 
Учасники:
 
Учасники:
Строка 41: Строка 41:
 
Відповідь:  
 
Відповідь:  
  
'''6 група'''
+
=='''6 група'''==
  
 
Учасники:  
 
Учасники:  

Версия 19:02, 20 января 2015

Содержание

1 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

Шляхи вирішення

2 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

3 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь:

4 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

5 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

6 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь: