Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
(1 група)
Строка 5: Строка 5:
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
  
Відповідь:  
+
Відповідь:
 
+
Шляхи вирішення
+
  
 
=='''2 група'''==
 
=='''2 група'''==

Версия 09:27, 21 января 2015

Содержание

1 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

2 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

3 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь:

4 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

5 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

6 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь: