Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 19: Строка 19:
 
Учасники:
 
Учасники:
  
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
+
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.
  
Відповідь:  
+
Відповідь:
  
 
=='''4 група'''==
 
=='''4 група'''==

Версия 12:35, 21 января 2015

Содержание

1 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

2 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

3 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.

Відповідь:

4 група

Учасники:

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

5 група

Учасники:

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь:

6 група

Учасники:

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь: