Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
м (Откат правок Vandal1488 (обсуждение) к версии Dominic28)
 
(не показаны 9 промежуточных версий 6 участников)
Строка 1: Строка 1:
 
=='''1 група'''==
 
=='''1 група'''==
  
Учасники:  
+
Учасники: Лобко В.Г., Рибалко А.В.
  
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
  
 
Відповідь:
 
Відповідь:
 +
Загрози:
 +
1. Шкідлива додаткова інформація (реклама насилля,інтернет ігри, неправдива інформація ), яка може призвести до психічного розладу дитини.
 +
2. Віруси, які руйнують компютерні системи.
 +
3. Довготривале перебування в інтернеті призводить до виникнення захворювань (сколіоз, погіршення зору,гіподинамія )
 +
Можливі шляхи вирішення проблеми:
 +
1. Контроль зі сторони батьків.
 +
2. Попереднє ознайомлення учнів з загрозами роботи в інтернеті.
 +
3. Встановлювати обмеження, фільтра при роботі з інтернетом.
  
 
=='''2 група'''==
 
=='''2 група'''==
  
Учасники:
+
Учасники:Білан Н.С., Нестеренко Л.В.
  
 
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
 
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
  
Відповідь:  
+
Відповідь:
 +
Щоб захистити дітей від ризику в Інтернеті необхідно створити територію безпечного Інтернету,  запропонувати пізнавальні, цікаві інтернет-ресурси; обрати найбільш прийнятний спосіб технологічного захисту; підвищувати власну комп'ютерну та інтернет-обізнаність; стати для дитини в цьому питанні другом і порадником.
 +
 
 +
Найбільша відповідальність за обізнаність дітей безпечної роботи в Інтернеті належить батькам, які повинні приділяти серйозну увагу їх вихованню. Не останню роль в цьому питанні належить і вчителю, який вже з перших уроків інформатики повинен знайомити учнів з небезпекою, яка їх очикує в Інтернеті.
  
 
=='''3 група'''==
 
=='''3 група'''==
Строка 26: Строка 37:
 
=='''4 група'''==
 
=='''4 група'''==
  
Учасники:
+
Учасники: Зінькова Н.В., Свиридова Т.Ю.
  
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
 
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
  
Відповідь:  
+
Відповідь: Інтернет становить реальну загрозу для психічного та фізичного здоров'я дітей. Він впливає на емоційний стан, дитина стає легко вразлива, страждає зір, виникають проблеми з поставою. При довгому сидінні в Інтернеті учень отримує мало кисню, виникає втома і перевтома. Ігри "зомбують" дітей, виникає залежність. Контролювати час знаходження в Інтернеті повинні, перш за все, батьки. Треба встановлювати спеціальні програми (фільтри, цензори), які захищатимуть дітей від негативу. Учні повинні бути комп'ютерно грамотними.
  
 
=='''5 група'''==
 
=='''5 група'''==
  
Учасники:
+
Учасники: Крашановьська О.В., Зіброва С.В.
  
 
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
 
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
  
Відповідь:  
+
Відповідь: Перед початком роботи в інтернеті діти повинні взагалі розуміти, що таке безпечна робота в інтернеті. Для цієї роботи можна залучити як вчителів, так і батьків. Це потрібно робити з тієї миті, як дитина навчилась користуватись інтернетом і має самостійний вихід в інтернет. Тому головне – це інтернетна грамотність батьків. Поговорити з дитиною про безпеку в Інтернеті, пояснити основні правила, можливості різних технологій і наслідки порушень. Найголовніше: переконати дитину, що в будь-якій  незрозумілій або лякаючий ситуації йому слід звертатися до батьків, щоб знайти безпечне рішення. Треба пояснити дітям, які сторінки вони можуть відвідувати. Якщо дитина хоче самостійно зареєструватись на будь-якому сайті треба перевірити умови його використання, якщо дитина неповнолітня.
  
 
=='''6 група'''==
 
=='''6 група'''==
Строка 51: Строка 62:
 
Так як, це убезпечує дітей від негативу та формує культуру користувача.  
 
Так як, це убезпечує дітей від негативу та формує культуру користувача.  
 
Можна не оцінювати, а хвалити дитину словесно, цим заохочуючи дитину безпечно працювати в Інтернеті.
 
Можна не оцінювати, а хвалити дитину словесно, цим заохочуючи дитину безпечно працювати в Інтернеті.
 +
 +
[[Категория:Хімія]]
 +
[[Категория:Интел]]

Текущая версия на 19:42, 26 августа 2016

Содержание

1 група

Учасники: Лобко В.Г., Рибалко А.В.

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь: Загрози: 1. Шкідлива додаткова інформація (реклама насилля,інтернет ігри, неправдива інформація ), яка може призвести до психічного розладу дитини. 2. Віруси, які руйнують компютерні системи. 3. Довготривале перебування в інтернеті призводить до виникнення захворювань (сколіоз, погіршення зору,гіподинамія ) Можливі шляхи вирішення проблеми: 1. Контроль зі сторони батьків. 2. Попереднє ознайомлення учнів з загрозами роботи в інтернеті. 3. Встановлювати обмеження, фільтра при роботі з інтернетом.

2 група

Учасники:Білан Н.С., Нестеренко Л.В.

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь: Щоб захистити дітей від ризику в Інтернеті необхідно створити територію безпечного Інтернету, запропонувати пізнавальні, цікаві інтернет-ресурси; обрати найбільш прийнятний спосіб технологічного захисту; підвищувати власну комп'ютерну та інтернет-обізнаність; стати для дитини в цьому питанні другом і порадником.

Найбільша відповідальність за обізнаність дітей безпечної роботи в Інтернеті належить батькам, які повинні приділяти серйозну увагу їх вихованню. Не останню роль в цьому питанні належить і вчителю, який вже з перших уроків інформатики повинен знайомити учнів з небезпекою, яка їх очикує в Інтернеті.

3 група

Учасники: Савеленко Є.М., Харченко О.Б., Мінкіна Т.І.

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.

Відповідь: Не варто, але звеhтати уваги треба обов'язково оскільки безпечне використання Інтернету формує поняття етики, культури спілкування та відповідальність учня як користувача мережі. Безпечне використання Інтернету мінімізує негативні наслідки: вплив пропаганди, негативні знайомства, неприйнятні фото та відео матеріали що не відповідають віковим та етичним нормам.

4 група

Учасники: Зінькова Н.В., Свиридова Т.Ю.

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь: Інтернет становить реальну загрозу для психічного та фізичного здоров'я дітей. Він впливає на емоційний стан, дитина стає легко вразлива, страждає зір, виникають проблеми з поставою. При довгому сидінні в Інтернеті учень отримує мало кисню, виникає втома і перевтома. Ігри "зомбують" дітей, виникає залежність. Контролювати час знаходження в Інтернеті повинні, перш за все, батьки. Треба встановлювати спеціальні програми (фільтри, цензори), які захищатимуть дітей від негативу. Учні повинні бути комп'ютерно грамотними.

5 група

Учасники: Крашановьська О.В., Зіброва С.В.

Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.

Відповідь: Перед початком роботи в інтернеті діти повинні взагалі розуміти, що таке безпечна робота в інтернеті. Для цієї роботи можна залучити як вчителів, так і батьків. Це потрібно робити з тієї миті, як дитина навчилась користуватись інтернетом і має самостійний вихід в інтернет. Тому головне – це інтернетна грамотність батьків. Поговорити з дитиною про безпеку в Інтернеті, пояснити основні правила, можливості різних технологій і наслідки порушень. Найголовніше: переконати дитину, що в будь-якій незрозумілій або лякаючий ситуації йому слід звертатися до батьків, щоб знайти безпечне рішення. Треба пояснити дітям, які сторінки вони можуть відвідувати. Якщо дитина хоче самостійно зареєструватись на будь-якому сайті треба перевірити умови його використання, якщо дитина неповнолітня.

6 група

Учасники: Назаренко М.В., Єфіменко І.М.

Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?

Відповідь: Не варто оцінювати, але варто привернути увагу дітей та батьків до проблем безпеки використання Інтернет мережі. Так як, це убезпечує дітей від негативу та формує культуру користувача. Можна не оцінювати, а хвалити дитину словесно, цим заохочуючи дитину безпечно працювати в Інтернеті.