Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями
Dominic28 (обсуждение | вклад) м (Откат правок Vandal1488 (обсуждение) к версии Dominic28) |
|||
(не показаны 14 промежуточных версий 9 участников) | |||
Строка 1: | Строка 1: | ||
=='''1 група'''== | =='''1 група'''== | ||
− | Учасники: | + | Учасники: Лобко В.Г., Рибалко А.В. |
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | ||
Відповідь: | Відповідь: | ||
+ | Загрози: | ||
+ | 1. Шкідлива додаткова інформація (реклама насилля,інтернет ігри, неправдива інформація ), яка може призвести до психічного розладу дитини. | ||
+ | 2. Віруси, які руйнують компютерні системи. | ||
+ | 3. Довготривале перебування в інтернеті призводить до виникнення захворювань (сколіоз, погіршення зору,гіподинамія ) | ||
+ | Можливі шляхи вирішення проблеми: | ||
+ | 1. Контроль зі сторони батьків. | ||
+ | 2. Попереднє ознайомлення учнів з загрозами роботи в інтернеті. | ||
+ | 3. Встановлювати обмеження, фільтра при роботі з інтернетом. | ||
=='''2 група'''== | =='''2 група'''== | ||
− | Учасники: | + | Учасники:Білан Н.С., Нестеренко Л.В. |
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | ||
− | Відповідь: | + | Відповідь: |
+ | Щоб захистити дітей від ризику в Інтернеті необхідно створити територію безпечного Інтернету, запропонувати пізнавальні, цікаві інтернет-ресурси; обрати найбільш прийнятний спосіб технологічного захисту; підвищувати власну комп'ютерну та інтернет-обізнаність; стати для дитини в цьому питанні другом і порадником. | ||
+ | |||
+ | Найбільша відповідальність за обізнаність дітей безпечної роботи в Інтернеті належить батькам, які повинні приділяти серйозну увагу їх вихованню. Не останню роль в цьому питанні належить і вчителю, який вже з перших уроків інформатики повинен знайомити учнів з небезпекою, яка їх очикує в Інтернеті. | ||
=='''3 група'''== | =='''3 група'''== | ||
− | Учасники: | + | Учасники: Савеленко Є.М., Харченко О.Б., Мінкіна Т.І. |
− | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? | + | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте. |
− | Відповідь: | + | Відповідь: |
+ | Не варто, але звеhтати уваги треба обов'язково оскільки безпечне використання Інтернету формує поняття етики, культури спілкування та відповідальність учня як користувача мережі. Безпечне використання Інтернету мінімізує негативні наслідки: вплив пропаганди, негативні знайомства, неприйнятні фото та відео матеріали що не відповідають віковим та етичним нормам. | ||
=='''4 група'''== | =='''4 група'''== | ||
− | Учасники: | + | Учасники: Зінькова Н.В., Свиридова Т.Ю. |
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | ||
− | Відповідь: | + | Відповідь: Інтернет становить реальну загрозу для психічного та фізичного здоров'я дітей. Він впливає на емоційний стан, дитина стає легко вразлива, страждає зір, виникають проблеми з поставою. При довгому сидінні в Інтернеті учень отримує мало кисню, виникає втома і перевтома. Ігри "зомбують" дітей, виникає залежність. Контролювати час знаходження в Інтернеті повинні, перш за все, батьки. Треба встановлювати спеціальні програми (фільтри, цензори), які захищатимуть дітей від негативу. Учні повинні бути комп'ютерно грамотними. |
=='''5 група'''== | =='''5 група'''== | ||
− | Учасники: | + | Учасники: Крашановьська О.В., Зіброва С.В. |
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | ||
− | Відповідь: | + | Відповідь: Перед початком роботи в інтернеті діти повинні взагалі розуміти, що таке безпечна робота в інтернеті. Для цієї роботи можна залучити як вчителів, так і батьків. Це потрібно робити з тієї миті, як дитина навчилась користуватись інтернетом і має самостійний вихід в інтернет. Тому головне – це інтернетна грамотність батьків. Поговорити з дитиною про безпеку в Інтернеті, пояснити основні правила, можливості різних технологій і наслідки порушень. Найголовніше: переконати дитину, що в будь-якій незрозумілій або лякаючий ситуації йому слід звертатися до батьків, щоб знайти безпечне рішення. Треба пояснити дітям, які сторінки вони можуть відвідувати. Якщо дитина хоче самостійно зареєструватись на будь-якому сайті треба перевірити умови його використання, якщо дитина неповнолітня. |
=='''6 група'''== | =='''6 група'''== | ||
Учасники: | Учасники: | ||
+ | Назаренко М.В., | ||
+ | Єфіменко І.М. | ||
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? | ||
− | Відповідь: | + | Відповідь: Не варто оцінювати, але варто привернути увагу дітей та батьків до проблем безпеки використання Інтернет мережі. |
+ | Так як, це убезпечує дітей від негативу та формує культуру користувача. | ||
+ | Можна не оцінювати, а хвалити дитину словесно, цим заохочуючи дитину безпечно працювати в Інтернеті. | ||
+ | |||
+ | [[Категория:Хімія]] | ||
+ | [[Категория:Интел]] |
Текущая версия на 19:42, 26 августа 2016
Содержание |
1 група
Учасники: Лобко В.Г., Рибалко А.В.
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь: Загрози: 1. Шкідлива додаткова інформація (реклама насилля,інтернет ігри, неправдива інформація ), яка може призвести до психічного розладу дитини. 2. Віруси, які руйнують компютерні системи. 3. Довготривале перебування в інтернеті призводить до виникнення захворювань (сколіоз, погіршення зору,гіподинамія ) Можливі шляхи вирішення проблеми: 1. Контроль зі сторони батьків. 2. Попереднє ознайомлення учнів з загрозами роботи в інтернеті. 3. Встановлювати обмеження, фільтра при роботі з інтернетом.
2 група
Учасники:Білан Н.С., Нестеренко Л.В.
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь: Щоб захистити дітей від ризику в Інтернеті необхідно створити територію безпечного Інтернету, запропонувати пізнавальні, цікаві інтернет-ресурси; обрати найбільш прийнятний спосіб технологічного захисту; підвищувати власну комп'ютерну та інтернет-обізнаність; стати для дитини в цьому питанні другом і порадником.
Найбільша відповідальність за обізнаність дітей безпечної роботи в Інтернеті належить батькам, які повинні приділяти серйозну увагу їх вихованню. Не останню роль в цьому питанні належить і вчителю, який вже з перших уроків інформатики повинен знайомити учнів з небезпекою, яка їх очикує в Інтернеті.
3 група
Учасники: Савеленко Є.М., Харченко О.Б., Мінкіна Т.І.
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.
Відповідь: Не варто, але звеhтати уваги треба обов'язково оскільки безпечне використання Інтернету формує поняття етики, культури спілкування та відповідальність учня як користувача мережі. Безпечне використання Інтернету мінімізує негативні наслідки: вплив пропаганди, негативні знайомства, неприйнятні фото та відео матеріали що не відповідають віковим та етичним нормам.
4 група
Учасники: Зінькова Н.В., Свиридова Т.Ю.
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь: Інтернет становить реальну загрозу для психічного та фізичного здоров'я дітей. Він впливає на емоційний стан, дитина стає легко вразлива, страждає зір, виникають проблеми з поставою. При довгому сидінні в Інтернеті учень отримує мало кисню, виникає втома і перевтома. Ігри "зомбують" дітей, виникає залежність. Контролювати час знаходження в Інтернеті повинні, перш за все, батьки. Треба встановлювати спеціальні програми (фільтри, цензори), які захищатимуть дітей від негативу. Учні повинні бути комп'ютерно грамотними.
5 група
Учасники: Крашановьська О.В., Зіброва С.В.
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь: Перед початком роботи в інтернеті діти повинні взагалі розуміти, що таке безпечна робота в інтернеті. Для цієї роботи можна залучити як вчителів, так і батьків. Це потрібно робити з тієї миті, як дитина навчилась користуватись інтернетом і має самостійний вихід в інтернет. Тому головне – це інтернетна грамотність батьків. Поговорити з дитиною про безпеку в Інтернеті, пояснити основні правила, можливості різних технологій і наслідки порушень. Найголовніше: переконати дитину, що в будь-якій незрозумілій або лякаючий ситуації йому слід звертатися до батьків, щоб знайти безпечне рішення. Треба пояснити дітям, які сторінки вони можуть відвідувати. Якщо дитина хоче самостійно зареєструватись на будь-якому сайті треба перевірити умови його використання, якщо дитина неповнолітня.
6 група
Учасники: Назаренко М.В., Єфіменко І.М.
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь: Не варто оцінювати, але варто привернути увагу дітей та батьків до проблем безпеки використання Інтернет мережі. Так як, це убезпечує дітей від негативу та формує культуру користувача. Можна не оцінювати, а хвалити дитину словесно, цим заохочуючи дитину безпечно працювати в Інтернеті.