Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями
м |
|||
Строка 1: | Строка 1: | ||
'''1 група''' | '''1 група''' | ||
− | + | ||
+ | Учасники: | ||
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | ||
Строка 8: | Строка 9: | ||
Шляхи вирішення | Шляхи вирішення | ||
− | 2 група | + | '''2 група''' |
− | + | Учасники: | |
− | + | ||
− | + | ||
+ | Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | ||
− | + | Відповідь: | |
− | + | '''3 група''' | |
− | + | ||
− | + | Учасники: | |
+ | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? | ||
− | + | Відповідь: | |
− | + | '''4 група''' | |
− | + | Учасники: | |
− | + | Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | |
+ | Відповідь: | ||
− | 5 група | + | '''5 група''' |
− | + | Учасники: | |
− | + | Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | Відповідь: | ||
+ | '''6 група''' | ||
− | + | Учасники: | |
+ | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? | ||
− | + | Відповідь: |
Версия 19:00, 20 января 2015
1 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
Шляхи вирішення
2 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
3 група
Учасники:
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь:
4 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
5 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
6 група
Учасники:
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь: