Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями
(→1 група) |
|||
Строка 5: | Строка 5: | ||
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | ||
− | Відповідь: | + | Відповідь: |
− | + | ||
− | + | ||
=='''2 група'''== | =='''2 група'''== |
Версия 09:27, 21 января 2015
Содержание |
1 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
2 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
3 група
Учасники:
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь:
4 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
5 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
6 група
Учасники:
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь: