Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями
SavaEN (обсуждение | вклад) |
|||
Строка 17: | Строка 17: | ||
=='''3 група'''== | =='''3 група'''== | ||
− | Учасники: | + | Учасники: Савеленко Є.М., Харченко О.Б., Мінкіна Т.І. |
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте. | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте. | ||
Відповідь: | Відповідь: | ||
+ | Не варто, але звеhтати уваги треба обов'язково оскільки безпечне використання Інтернету формує поняття етики, культури спілкування та відповідальність учня як користувача мережі. Безпечне використання Інтернету мінімізує негативні наслідки: вплив пропаганди, негативні знайомства, неприйнятні фото та відео матеріали що не відповідають віковим та етичним нормам. | ||
=='''4 група'''== | =='''4 група'''== |
Версия 12:59, 21 января 2015
Содержание |
1 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
2 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
3 група
Учасники: Савеленко Є.М., Харченко О.Б., Мінкіна Т.І.
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.
Відповідь: Не варто, але звеhтати уваги треба обов'язково оскільки безпечне використання Інтернету формує поняття етики, культури спілкування та відповідальність учня як користувача мережі. Безпечне використання Інтернету мінімізує негативні наслідки: вплив пропаганди, негативні знайомства, неприйнятні фото та відео матеріали що не відповідають віковим та етичним нормам.
4 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
5 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
6 група
Учасники: Назаренко М.В.
Єфіменко І.М.
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь: Не варто оцінювати, але варто привернути увагу дітей та батьків до проблем безпеки використання Інтернет мережі. Так як, це убезпечує дітей від негативу та формує культуру користувача. Можна не оцінювати, а хвалити дитину словесно, цим заохочуючи дитину безпечно працювати в Інтернеті.