Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями
Материал из ЗапоВики
(Новая страница: « 1 група Учасники: Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? З…») |
м |
||
Строка 1: | Строка 1: | ||
− | + | '''1 група''' | |
− | + | ||
Учасники: | Учасники: | ||
+ | Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем. | ||
+ | Відповідь: | ||
− | + | Шляхи вирішення | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
2 група | 2 група |
Версия 18:58, 20 января 2015
1 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
Шляхи вирішення
2 група
Учасники: Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. Відповідь:
3 група
Учасники: Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь:
4 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
5 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
6 група
Учасники:
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь: