Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями
Строка 19: | Строка 19: | ||
Учасники: | Учасники: | ||
− | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? | + | Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте. |
− | Відповідь: | + | Відповідь: |
=='''4 група'''== | =='''4 група'''== |
Версия 12:35, 21 января 2015
Содержание |
1 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
2 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
3 група
Учасники:
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.
Відповідь:
4 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
5 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
6 група
Учасники:
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь: