Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015 — различия между версиями
Zibrovasn (обсуждение | вклад) |
Zibrovasn (обсуждение | вклад) |
||
Строка 34: | Строка 34: | ||
=='''5 група'''== | =='''5 група'''== | ||
− | Учасники: | + | Учасники: Крашановьська О.В., Зіброва С.В. |
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді. | ||
− | Відповідь: | + | Відповідь: Перед початком роботи в інтернеті діти, повинні взагалі розуміти, що таке безпечна робота в інтернеті. Для цієї роботи можна залучити як вчителів, так і батьків. Це потрібно робити з тієї миті, як дитина навчилась користуватись інтернетом і має самостійний вихід в інтернет. Тому головне – це інтернетна грамотність батьків. Поговорити з дитиною про безпеку в Інтернеті, пояснити основні правила, можливості різних технологій і наслідки порушень. Найголовніше: переконати дитину, що в будь-якій незрозумілій або лякаючий ситуації йому слід звертатися до батьків, щоб знайти безпечне рішення. Треба пояснити дітям, які сторінки вони можуть відвідувати. Якщо дитина хоче самостійно зареєструватись на будь-якому сайті треба перевірити умови його використання, якщо дитина неповнолітня. |
− | + | ||
− | Перед початком роботи в інтернеті діти, повинні взагалі розуміти, що таке безпечна робота в інтернеті. Для цієї роботи можна залучити як вчителів, так і батьків. Це потрібно робити з тієї миті, як дитина навчилась користуватись інтернетом і має самостійний вихід в інтернет. Тому головне – це інтернетна грамотність батьків. | + | |
− | Поговорити з дитиною про безпеку в Інтернеті, пояснити основні правила, можливості різних технологій і наслідки порушень. Найголовніше: переконати дитину, що в будь-якій незрозумілій або лякаючий ситуації йому слід звертатися до батьків, щоб знайти безпечне рішення. Треба пояснити дітям, які сторінки вони можуть відвідувати. Якщо дитина хоче самостійно зареєструватись на будь-якому сайті треба перевірити умови його використання, якщо дитина неповнолітня. | + | |
=='''6 група'''== | =='''6 група'''== |
Версия 13:22, 21 января 2015
Содержание |
1 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
2 група
Учасники:
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь:
3 група
Учасники: Савеленко Є.М., Харченко О.Б., Мінкіна Т.І.
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? Відповідь обгрунтуйте.
Відповідь: Не варто, але звеhтати уваги треба обов'язково оскільки безпечне використання Інтернету формує поняття етики, культури спілкування та відповідальність учня як користувача мережі. Безпечне використання Інтернету мінімізує негативні наслідки: вплив пропаганди, негативні знайомства, неприйнятні фото та відео матеріали що не відповідають віковим та етичним нормам.
4 група
Учасники:
Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
Відповідь:
5 група
Учасники: Крашановьська О.В., Зіброва С.В.
Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
Відповідь: Перед початком роботи в інтернеті діти, повинні взагалі розуміти, що таке безпечна робота в інтернеті. Для цієї роботи можна залучити як вчителів, так і батьків. Це потрібно робити з тієї миті, як дитина навчилась користуватись інтернетом і має самостійний вихід в інтернет. Тому головне – це інтернетна грамотність батьків. Поговорити з дитиною про безпеку в Інтернеті, пояснити основні правила, можливості різних технологій і наслідки порушень. Найголовніше: переконати дитину, що в будь-якій незрозумілій або лякаючий ситуації йому слід звертатися до батьків, щоб знайти безпечне рішення. Треба пояснити дітям, які сторінки вони можуть відвідувати. Якщо дитина хоче самостійно зареєструватись на будь-якому сайті треба перевірити умови його використання, якщо дитина неповнолітня.
6 група
Учасники: Назаренко М.В., Єфіменко І.М.
Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
Відповідь: Не варто оцінювати, але варто привернути увагу дітей та батьків до проблем безпеки використання Інтернет мережі. Так як, це убезпечує дітей від негативу та формує культуру користувача. Можна не оцінювати, а хвалити дитину словесно, цим заохочуючи дитину безпечно працювати в Інтернеті.