Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015

Материал из ЗапоВики
Версия от 18:57, 20 января 2015; Ирина Савич (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск
1 група
   Учасники: 


   Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
   Відповідь: 


  Шляхи вирішення

2 група

   Учасники:
   Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
   Відповідь: 


3 група

   Учасники:
   Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
   Відповідь: 


4 група

   Учасники:
   Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
   Відповідь: 


5 група

   Учасники:
   Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
   Відповідь: 


6 група

   Учасники: 


   Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? 


   Відповідь: