Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету. Вчителі хімії, січень 2015

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск

1 група

   Учасники: 

Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.

Відповідь:

Шляхи вирішення

2 група

   Учасники:
   Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
   Відповідь: 


3 група

   Учасники:
   Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?
   Відповідь: 


4 група

   Учасники:
   Запитання: Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Згрупуйте проблеми. Запропонуйте можливі шляхи вирішення проблем.
   Відповідь: 


5 група

   Учасники:
   Запитання: Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу? Обґрунтуйте свої відповіді.
   Відповідь: 


6 група

   Учасники: 


   Запитання:Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету? 


   Відповідь: