Навчаємось писати есе, 7-8 травня 2019 г. — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 14: Строка 14:
 
=='''Загальна інформація'''==
 
=='''Загальна інформація'''==
 
Мета тренінгу: надання вчителям російської мови та літератури теоретичної та практичної допомоги в оволодінні методикою організації навчальної роботи щодо оволодіння навичками написання есе та розвитку комунікативно-мовної культури учнів.  
 
Мета тренінгу: надання вчителям російської мови та літератури теоретичної та практичної допомоги в оволодінні методикою організації навчальної роботи щодо оволодіння навичками написання есе та розвитку комунікативно-мовної культури учнів.  
 +
 +
Основні завдання тренінгу:
 +
*сформувати компетенції, необхідні вчителям для роботи в нових умовах;
 +
*допомогти педагогам оволодіти вміннями організації навчальної роботи щодо оволодіння навичками написання есе;
 +
*надади учителям інструментів для цілеспрямованого комунікативного навчання з можливістю вибору завдань і врахування інтересів учнів;
 +
*ознайомити вчителя з критеріями оцінювання есе;
 +
*розвинути здатність до педагогічної рефлексії.
  
 
Професійні компетентності, які розвиваються на тренінгу: загальні компетентності; управлінсько-організаційна компетентність; метакогнітивна компетентність; комунікативна компетентність; продуктивна компетентність.
 
Професійні компетентності, які розвиваються на тренінгу: загальні компетентності; управлінсько-організаційна компетентність; метакогнітивна компетентність; комунікативна компетентність; продуктивна компетентність.

Версия 19:42, 7 мая 2019

Содержание

Терміни навчання

07-08 травня 2019 року
Розклад тренінгу

Учасники тренінгу

Учителі російської мови, літератури, зарубіжної літератури
Фото тренінгу

Тренер

Контакти:

    • Робочий телефон: (061)-222-25-82
    • E-mail: tatyanaputy@gmail.com

Загальна інформація

Мета тренінгу: надання вчителям російської мови та літератури теоретичної та практичної допомоги в оволодінні методикою організації навчальної роботи щодо оволодіння навичками написання есе та розвитку комунікативно-мовної культури учнів.

Основні завдання тренінгу:

  • сформувати компетенції, необхідні вчителям для роботи в нових умовах;
  • допомогти педагогам оволодіти вміннями організації навчальної роботи щодо оволодіння навичками написання есе;
  • надади учителям інструментів для цілеспрямованого комунікативного навчання з можливістю вибору завдань і врахування інтересів учнів;
  • ознайомити вчителя з критеріями оцінювання есе;
  • розвинути здатність до педагогічної рефлексії.

Професійні компетентності, які розвиваються на тренінгу: загальні компетентності; управлінсько-організаційна компетентність; метакогнітивна компетентність; комунікативна компетентність; продуктивна компетентність.

Опис структури тренінгу. Курс складається з 3 модулів розрахованих на 16 навчальних годин аудиторної роботи та має практичну спрямованість.

Навчальний план складається з трьох модулів: «Есе як вид роботи з розвитку критичного мислення та творчих здібностей учнів», «Технологія підготовки школярів до написання есе» та «Контрольно-діагностичний», які спрямовані на ознайомлення вчителів з методикою організації навчальної роботи щодо оволодіння навичками написання есе та розвитку комунікативно-мовної культури учнів.

У модулі 1 «Есе як вид роботи з розвитку критичного мислення та творчих здібностей учнів» розглядається специфіка жанру есе, його риси та складові як виду письмової творчої роботи в школі.

Модуль 2 «Технологія підготовки школярів до написання есе» спрямований на оволодіння вчителями прийомами ознайомлення учнів зі зразками жанру, підходами до визначення структури та змісту есе, формами та методами організації творчої діяльності учнів з написання есе, організації роботи щодо редагування твору.

Модуль 3 «Контрольно-діагностичний» передбачає зворотній зв’язок, обмін досвідом роботи, виконання залікової роботи у жанрі єсе та її презентації.

Матеріали тренінгу