Обсуждение:Електронний освітній контент як дієвий засіб здійснення ефективної взаємодії суб’єктів позашкільної освіти

Материал из ЗапоВики
Версия от 16:16, 2 февраля 2016; Svetlana.volchanova (обсуждение | вклад)

(разн.) ← Предыдущая | Текущая версия (разн.) | Следующая → (разн.)
Перейти к: навигация, поиск

Шановні колеги! Запрошую Вас до обговорення питань семінару. Їх можна поставити тут, на цій сторінці (і не тільки в день проведення семінару). Тут можна проводити обговорення у зручному для Вас режимі упродовж цього навчального року.(методист НМЦПО Голдобіна К.Б.)--Клара (обсуждение) 14:57, 2 февраля 2016 (EET)


Шановні колеги! Дякую за цікаві матеріали. Особисто користуюсь контентом сайту www.znanius.com і рекомендую його для керівників гуртків еколого-натуралістичного профілю (чудові розробки уроків із схемами, таблицями, анімацією). Хотілося б детальніше ознайомитись із можливостями хмарних технологій (на конкретних прикладах). Можливості використання електронного освітнього контенту безмежні, але ми знаходимся лише на "вершині айсбергу" .Згодна з Т.О. Пушкарьовою , що освітній контент повинен створюватись пріоритетно. Нерівні умови у матеріально-технічному забезпеченні навчальних закладів сучасною комп'ютерною технікою ускладнюють ситуацію. Було б чудово створити банк/репозитарій електронного освітнього контенту саме для позашкільної освіти - систематизований згідно профілів і напрямків гурткової роботи, це б дозволило уникнути тривалого і часто безцільного "блукання" по сайтах у пошуках потрібного матеріалу. Учасник: svetlana.volchanova (Токмацький ЦДЮТ) 14.00, 2 лютого 2016

- Дякую за Ваш коментар, додайте, будь ласка, інформацію про себе!(після свого тексту натисніть символ із зображенням олівця -подпись с отметкой времени) Дякую! А щодо репозитарію - дякую за пропозицію, будемо міркувати. --Клара (обсуждение) 15:01, 2 февраля 2016 (EET)