Обсуждение:Круглий стіл "Виховання патріотизму особистості в умовах шкільної бібліотеки" — различия между версиями

Материал из ЗапоВики
Перейти к: навигация, поиск
Строка 7: Строка 7:
 
Представлені матеріали викликали неоднозначне враження. Щоразу щиро дивуюся і радію працездатності, енергії, творчості та продуктивності колег: Симоненко Г.В., бібліотекаря Токмацької ЗОШ №5; Єрмак М.М., завідувача бібліотеки Енергодарського НВК №5; Волобуєвої Л.В., бібліотекаря Великотернівської ЗОШ Якимівського р-ну. Досвід цих колег багатий, представлений за допомогою сучасних ІКТ. Сподобалося те, що надано діючі посилання на певні форми роботи. Є маса розробок, презентацій і т.д. Заходь, бери, твори! Дякую вам! Це цікаво і має практичне застосування. Шановні колеги,бажаю подальших успіхів вам у роботі.
 
Представлені матеріали викликали неоднозначне враження. Щоразу щиро дивуюся і радію працездатності, енергії, творчості та продуктивності колег: Симоненко Г.В., бібліотекаря Токмацької ЗОШ №5; Єрмак М.М., завідувача бібліотеки Енергодарського НВК №5; Волобуєвої Л.В., бібліотекаря Великотернівської ЗОШ Якимівського р-ну. Досвід цих колег багатий, представлений за допомогою сучасних ІКТ. Сподобалося те, що надано діючі посилання на певні форми роботи. Є маса розробок, презентацій і т.д. Заходь, бери, твори! Дякую вам! Це цікаво і має практичне застосування. Шановні колеги,бажаю подальших успіхів вам у роботі.
 
І ще одне враження, на цей раз не дуже веселкове, хоча й не хочеться бути занадто критичною. Та все ж, рідко хто з учасників Круглого столу звертав увагу на рекомендації з проведення даного заходу. Досвіди подаються у вигляді звітів, доповідей, роздумів чи окремих сценаріїв, презентацій. Хоча були подані зразки подання матеріалів такого плану. Переглядаючи такі матеріали, стає сумно, розумієш, що підхід до поставленого завдання є формальним, сухим і стає жаль втраченого часу і зусиль. А хочеться порадіти за 1-2 оригінальні заходи, які найбільше вдалися, про які хотілося б розповісти, поділитися технологією задуму, проведення, організації. Ми ж всі - практики і завжди шукаємо цікаву ідею, яку б можна було реалізувати у своїй роботі; не "злизати", не скопіювати у когось (хоча й таке трапляється), бо творчий спеціаліст завжди внесе щось своє, неповторне, а мати досвід за зразок, порадіти за успіх і професіоналізм колег-це завжди корисно і приємно. Пропоную детальніше ознайомитися з кращими роботами Круглого столу, про які я згадувала вище. З повагою--[[Участник:Немашкало Людмила|Немашкало Людмила]] ([[Обсуждение участника:Немашкало Людмила|обсуждение]]) 11:53, 10 ноября 2015 (EET)
 
І ще одне враження, на цей раз не дуже веселкове, хоча й не хочеться бути занадто критичною. Та все ж, рідко хто з учасників Круглого столу звертав увагу на рекомендації з проведення даного заходу. Досвіди подаються у вигляді звітів, доповідей, роздумів чи окремих сценаріїв, презентацій. Хоча були подані зразки подання матеріалів такого плану. Переглядаючи такі матеріали, стає сумно, розумієш, що підхід до поставленого завдання є формальним, сухим і стає жаль втраченого часу і зусиль. А хочеться порадіти за 1-2 оригінальні заходи, які найбільше вдалися, про які хотілося б розповісти, поділитися технологією задуму, проведення, організації. Ми ж всі - практики і завжди шукаємо цікаву ідею, яку б можна було реалізувати у своїй роботі; не "злизати", не скопіювати у когось (хоча й таке трапляється), бо творчий спеціаліст завжди внесе щось своє, неповторне, а мати досвід за зразок, порадіти за успіх і професіоналізм колег-це завжди корисно і приємно. Пропоную детальніше ознайомитися з кращими роботами Круглого столу, про які я згадувала вище. З повагою--[[Участник:Немашкало Людмила|Немашкало Людмила]] ([[Обсуждение участника:Немашкало Людмила|обсуждение]]) 11:53, 10 ноября 2015 (EET)
 +
 +
Досвід роботи методичних об'єднань м. Токмака,Новомиколаївського району, бібліотекарів Волобуєвої Л. В.(Якимівський р-н), Єрмак М. М.(м. Енергодар)свідчить про те, що національно-патріотичне виховання учнівської молоді є пріоритетним напрямком інформаційно-масової роботи шкільних бібліотек. За творчою діяльністю Волобуєвої Л. В. слідкую постійно. На її блозі завжди можна знайти цікаві інноваційні форми роботи з читачами.
 +
Побажання колегам: будьте уважнішими, коли презентуєте досвід своєї роботи, свої творчі доробки. Наприклад, зміст представленого бібліотекарем Запорізької гімназії № 2 М'ясоєдової Н. Д. не відповідає темі досвіду "Інформаційно-бібліографічне забезпечення діяльності дорослих щодо національго виховання". У своїй роботі ви відобразили інформаційно-бібліографічну роботу бібліотеки з учнями.
 +
Дякую Єрмак М. М. та Немашкало Л. М. за позитивну оцінку моєї роботи. З повагою --[[Участник:Симоненко Галина|Симоненко Галина]] ([[Обсуждение участника:Симоненко Галина|обсуждение]]) 21:01, 10 ноября 2015 (EET)

Версия 22:01, 10 ноября 2015

Переглядаючи матеріали, які були представлені для круглого столу за темою "Виховання патріотизму особистості в умовах шкільної бібліотеки" я знайшла багато цікавого. Варта уваги презентація "Національно-патріотичне виховання - пріоритетний напрямок життєдіяльності навчальних закладів" Могілевської Вікторії Мойсеївни, директора науково-методичного центру позашкільної освіти ЗОІППО, к.с.н.У своїй презентації Могілєвська В.М. розкриває актуальні проблеми виховання, дає стратегічні напрямки розвитку виховання. Цікаво і змістовно представила досвід роботи з патріотичного виховання Симоненко Галина Вікторівна, керівник методичного об'єднання шкільних бібліотекарів. Мою увагу привернула також віртуальна фотовиставка “Нащадки козацького роду" Воленко Ольги Василівни., бібліотекаря багатопрофільної гімназії № 19 м. Мелітополя. У гімназії було проведено ряд заходів, але хотілось, шоб бібліотекар також поділилася і своїми сценаріями ідосвідом у проведені цих заходів. Нажаль багато посилать не відкриваються.--Mariaermak (обсуждение) 20:42, 9 ноября 2015 (EET) З повагою завідувач бібліотеки ЕНВК №5 Єрмак М.М.

Представлені матеріали викликали неоднозначне враження. Щоразу щиро дивуюся і радію працездатності, енергії, творчості та продуктивності колег: Симоненко Г.В., бібліотекаря Токмацької ЗОШ №5; Єрмак М.М., завідувача бібліотеки Енергодарського НВК №5; Волобуєвої Л.В., бібліотекаря Великотернівської ЗОШ Якимівського р-ну. Досвід цих колег багатий, представлений за допомогою сучасних ІКТ. Сподобалося те, що надано діючі посилання на певні форми роботи. Є маса розробок, презентацій і т.д. Заходь, бери, твори! Дякую вам! Це цікаво і має практичне застосування. Шановні колеги,бажаю подальших успіхів вам у роботі. І ще одне враження, на цей раз не дуже веселкове, хоча й не хочеться бути занадто критичною. Та все ж, рідко хто з учасників Круглого столу звертав увагу на рекомендації з проведення даного заходу. Досвіди подаються у вигляді звітів, доповідей, роздумів чи окремих сценаріїв, презентацій. Хоча були подані зразки подання матеріалів такого плану. Переглядаючи такі матеріали, стає сумно, розумієш, що підхід до поставленого завдання є формальним, сухим і стає жаль втраченого часу і зусиль. А хочеться порадіти за 1-2 оригінальні заходи, які найбільше вдалися, про які хотілося б розповісти, поділитися технологією задуму, проведення, організації. Ми ж всі - практики і завжди шукаємо цікаву ідею, яку б можна було реалізувати у своїй роботі; не "злизати", не скопіювати у когось (хоча й таке трапляється), бо творчий спеціаліст завжди внесе щось своє, неповторне, а мати досвід за зразок, порадіти за успіх і професіоналізм колег-це завжди корисно і приємно. Пропоную детальніше ознайомитися з кращими роботами Круглого столу, про які я згадувала вище. З повагою--Немашкало Людмила (обсуждение) 11:53, 10 ноября 2015 (EET)

Досвід роботи методичних об'єднань м. Токмака,Новомиколаївського району, бібліотекарів Волобуєвої Л. В.(Якимівський р-н), Єрмак М. М.(м. Енергодар)свідчить про те, що національно-патріотичне виховання учнівської молоді є пріоритетним напрямком інформаційно-масової роботи шкільних бібліотек. За творчою діяльністю Волобуєвої Л. В. слідкую постійно. На її блозі завжди можна знайти цікаві інноваційні форми роботи з читачами. Побажання колегам: будьте уважнішими, коли презентуєте досвід своєї роботи, свої творчі доробки. Наприклад, зміст представленого бібліотекарем Запорізької гімназії № 2 М'ясоєдової Н. Д. не відповідає темі досвіду "Інформаційно-бібліографічне забезпечення діяльності дорослих щодо національго виховання". У своїй роботі ви відобразили інформаційно-бібліографічну роботу бібліотеки з учнями. Дякую Єрмак М. М. та Немашкало Л. М. за позитивну оцінку моєї роботи. З повагою --Симоненко Галина (обсуждение) 21:01, 10 ноября 2015 (EET)