Обсуждение:Портфоліо навчального проекту "Біоелементи в організмі людини. Макро-і мікроелементи." — различия между версиями
Материал из ЗапоВики
Строка 3: | Строка 3: | ||
===''Вдалі моменти''=== | ===''Вдалі моменти''=== | ||
− | Дуже вдалий проект. Він показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. | + | Дуже вдалий проект. Він показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. Тема проекту відповідає програмі для профільного навчання учнів загальноосвітніх закладів: рівень стандарту, академічний, профільний, та поглиблене вивчення. Тернопіль: Мандрівець, 2011-240с. Харчові добавки, Е числа. |
+ | Грамотне сформульоване: - навчальні цілі. - поставлені запитання: тематичні та змістові. | ||
===''Ідеї для покращення''=== | ===''Ідеї для покращення''=== |
Версия 18:40, 2 февраля 2015
План вивчення теми (Ключові і Тематичні запитання, Стислий опис, Діяльність учнів, Навчальні цілі)
Вдалі моменти
Дуже вдалий проект. Він показує важливість практичного застосування на основі формування наукового світогляду і критичного мислення учнів завдяки засвоєння ними основних понять і законів природничих наук. Тема вивчається не так досконало, як хотілося б. Але в проекті дуже вдало розповідається про макро- і мікроелементи, іхнє значення для людини. Тема проекту відповідає програмі для профільного навчання учнів загальноосвітніх закладів: рівень стандарту, академічний, профільний, та поглиблене вивчення. Тернопіль: Мандрівець, 2011-240с. Харчові добавки, Е числа. Грамотне сформульоване: - навчальні цілі. - поставлені запитання: тематичні та змістові.